Gå til innhold

julebordklær.......?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men du? Kos deg på julebordet! :)))

Forskjellen på ett og et er ikke viktig i den store sammenheng ;)

Men er enig med dem som anbefaler lite drikking etter midnatt om skjørtet blir _for_ kort *s*

''Men er enig med dem som anbefaler lite drikking etter midnatt om skjørtet blir _for_ kort *s*''

Forøvrig et godt råd også til dem med lengre skjørt;-)

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

17

• lu30

8

• Mary Poppins

4

• Axcia

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du høres nå ut som en dame med sterke meninger og ikke er redd for å "vise deg fram", så ta nå på deg den lyse strømpebuksa om du føler deg vel i det :-)

Bare dropp å drikke noe særlig etter kl 24.. ;-)

Ha-ha, tenkte på det, når alkoholen går inn kan ting gå riktig ille i en kort-kort kjole, så her er det best å holde hodet kaldt he-he.

Men etter tolv har vel de fleste fått på ølbrillene så antar det går greit ja.

Kjolen er forøvrig ikke utringet,men sånn rund med perler som de selger overalt om dagene, kansje jeg ikke er den eneste som stiller i sånn i år., men kort-kort, og strømpebuksa er faktisk rålekker,ikke i tvil om det, nok hakket penere enn kjola ja, ha-ha også faktisk dyrere.

Blir nok bra ja.

Skrevet

Ha-ha, tenkte på det, når alkoholen går inn kan ting gå riktig ille i en kort-kort kjole, så her er det best å holde hodet kaldt he-he.

Kjolen er forøvrig ikke utringet,men sånn rund med perler som de selger overalt om dagene, kansje jeg ikke er den eneste som stiller i sånn i år., men kort-kort, og strømpebuksa er faktisk rålekker,ikke i tvil om det, nok hakket penere enn kjola ja, ha-ha også faktisk dyrere.

Blir nok bra ja.

Strømpebuksa er forøvrig ikke lys, men svart med sølvperler på leggen bak :)

Skrevet

Men du? Kos deg på julebordet! :)))

Forskjellen på ett og et er ikke viktig i den store sammenheng ;)

Men er enig med dem som anbefaler lite drikking etter midnatt om skjørtet blir _for_ kort *s*

Ihvertfall ikke viktig på etttt julebord :)

Gjest synes jeg ja
Skrevet

Jeg synes at om kjolen er kort så bruker man heller tights til en strømpebukse. Da blir man mer velkledd når man er over 30 år. Damer over denne alder ser patetiske ut med fort korte skjørt.

Skrevet

Jeg synes at om kjolen er kort så bruker man heller tights til en strømpebukse. Da blir man mer velkledd når man er over 30 år. Damer over denne alder ser patetiske ut med fort korte skjørt.

Oi, tights hadde ikke jeg brukt på våre julebord ihvertfall;-)

Skrevet

Ja, det kommer helt an på selskapet og forholdene forørvrig (tror jeg sa det i et tidligere innlegg også).

Hos oss har mange av damene hatt fotside kjoler med bare skuldre, lange hansker, pent sjal og liten veske, og mange har også vært hos frisør og satt opp håret først.

Glad jeg slipper kjole i år, ikke så praktisk når jeg må ta nattbussen etter en 5-6 glass vin og diverse... ;o) (ikke aktuelt med taxikø i slike klær, og buss koster bare 50 kr!)

Skrevet

Blir nok bra ja.

''strømpebuksa er faktisk rålekker,ikke i tvil om det, nok hakket penere enn kjola ja''

kan jo like gjerne droppe hele kjolen da? ;O)

Skrevet

''strømpebuksa er faktisk rålekker,ikke i tvil om det, nok hakket penere enn kjola ja''

*LOL*

Skrevet

Det kommer jo litt an på hva som er stilen på det julebordet du skal på. Mine jobbjulebord har typisk vært slik at damene kommer med side kjoler og mange også med lange selskapshansker, men de siste par årene har kjolelengden typisk krøpet opp til rundt knærne. Nå leste jeg nylig at lange kjoler atter var in, så da spørs det hva som gjelder i år.

Og så kommer det an på _hvor kort_ kjolen er, da. Uansett alder og smekkerhet, kan kjoler absolutt bli "for korte" i litt finere selskaper, spesielt hvis de også er veldig utringet eller bar over skuldrene/ermeløs. Det kan ret og slett se tacky ut, synes jeg.

Enig.

Skrevet

Som togli er inne på, kommer det også an på hvor utringet den er. Trinny & Susannah, som er de reneste guruer hvis du spør meg, sier at man ikke både skal ha überkort og ha voldsomt utringet, men velge én av delene. Enten viser man "legs", eller så viser man "tits"! ;-)

He he, og de to nevnte damene ville demonstrert dette med å grabbe _godt_ tak i bum og tits! :-D

Skrevet

''så blir vi jo mange da sånn ca.200,ikke sikkert noen legger veldig mye merke til hva jeg har på meg''

Det jeg husker best fra en av våre julebord fra de siste årene, er hun som kom i strikkaskjørt med matchende, høyhalset og langermet ullgenser til...;-) Hun skilte seg _litt_ ut, for å si det mildt...;-)

''Det jeg husker best fra en av våre julebord fra de siste årene, er hun som kom i strikkaskjørt med matchende, høyhalset og langermet ullgenser til...;-) Hun skilte seg _litt_ ut, for å si det mildt...;-)''

*knegg* Ser for meg strikkede Marius-mønstrede plagg ;-D

Skrevet

Jeg bruker nesten bare tykkere strømpebukser sånn ellers, men akkurat til julebordet, der man kommer med selskapskjoler, veske uten skulderstropp, kanskje selskapssjal osv osv, syne sjge det er rart ut med slike tykkere strømpebukser. Jeg synes at det ikke passer med selskapslook'en.

Min mening er at hvis det ikke er fint med mørke strømpebukser så bruker jeg heller hudfargede :)

Skrevet

Min mening er at hvis det ikke er fint med mørke strømpebukser så bruker jeg heller hudfargede :)

Ja, det kan ofte være det beste.

Men tynne, svarte er bedre enn solbrune *grøss*

Skrevet

He he, og de to nevnte damene ville demonstrert dette med å grabbe _godt_ tak i bum og tits! :-D

Ja, det er ikke skvetne! ;-)

Skrevet

''Det jeg husker best fra en av våre julebord fra de siste årene, er hun som kom i strikkaskjørt med matchende, høyhalset og langermet ullgenser til...;-) Hun skilte seg _litt_ ut, for å si det mildt...;-)''

*knegg* Ser for meg strikkede Marius-mønstrede plagg ;-D

*he he* nei, det var vel ensfarget lysebeige eller noe slikt. Kanskje med fletter?

Skrevet

Jepp :)

Strømpebuksa skal jeg ihvertfall ha på,så det så :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...