Gå til innhold

Hva synes du om denne dama?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror alt sammen er godt planlagt, og at de bevisst går inn for å sjokkere gang på gang for å havne på førstesidene. Det virker jo som bare rakkeren! Jeg er sikker på at de ler hele veien til banken:)

Enig med deg. Hun er dårlig til å male, og bruker dette som salgstriks, og det funker gang på gang.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mandolaika

13

• tusseline

7

• Mary Poppins

4

• emmelina

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Her var det snakk om psykisk syk eller skuespill, uavhengig av om de er skyldige eller ei.

Synes Marianne Aulie truseløs på tv blir en helt annen setting.

Jeg oppfatter likehet i begge tråden i det at de begge bunner i å uttale seg og synse negativt om noen som man egentlig ikke har noen grunnlag for å uttale seg om, og som har anledning til å forsvare seg.

Jeg sier ikke at jeg har noe imot tråden din, men siden du kritiserte min tråd så sterkt for litt siden, så vil jeg bare påpeke at denne tråden ikke akkurat er så veldig ulik, selv om tema ikke er likt.

Skrevet

Men synes du da det er riktig å kalle henne dum?

Dette svaret skulle selvfølgelig ligge under svaret du ga meg.

Skrevet

Syns hun er kul jeg.

Jeg liker mennesker som tør skille seg ut.

Skrevet

Jeg synes hun er pen og flott i kroppen, men ellers er hun utrolig rar og sjelden. Som Lillemus sa det: Det blir noe fascinerende over noen som kan være så rar.

Jeg skjønner ikke hvorfor hun henger i hop med Aune Sand, da. Han vvirker som en som bare lever av andres penger mens han fjoller rundt...

Jeg synes ikke noe spesielt om kunsten hennes. Jeg synes også en del av pr-stuntene hennes (inklusive performance-kunsten) er temmelig fjollete.

Skrevet

Jeg tror alt sammen er godt planlagt, og at de bevisst går inn for å sjokkere gang på gang for å havne på førstesidene. Det virker jo som bare rakkeren! Jeg er sikker på at de ler hele veien til banken:)

Den tanken har slått meg og :)

Gjest firepile
Skrevet

Det er utrolig mange som har de på veggen. Jeg synes de er morsomme innslag begge to. Vi behøver jo ikke alle å være like?

Neida. Det er sikkert noen som syntes Dis var en feiende flott film også. Dem om det.

Gjest firepile
Skrevet

Jeg liker klovnebildene hennes :)

Men er det stor kunst?

Skrevet

Men er det stor kunst?

Det vet jeg ikke. Men det er mange som kjøper, det må jo være en indikasjon?

Skrevet

Popularitet tilsvarer ikke nødvendigvis kvalitet :-)

Skrevet

Hun er dyktig på PR. Hun bruker det hun har tilgjengelig - kroppen sin. Generelt er ikke dette noe jeg lar meg fascinere så veldig av, verken glamourpiker eller "performanceartister".

Gjest firepile
Skrevet

Nei. Det finnes neppe noen påviselig korrelasjon mellom popularitet og kvalitet.

Skrevet

Hun er dyktig på PR. Hun bruker det hun har tilgjengelig - kroppen sin. Generelt er ikke dette noe jeg lar meg fascinere så veldig av, verken glamourpiker eller "performanceartister".

Skal hun ikke også påstå å være feminist?

Ser ikke feminisme i hennes opptredener egentlig.

Gjest firepile
Skrevet

Dum syntes jeg ikke hun er. Hun virker relativt oppegående slik som hun manipulerer pressen. På samme måte som en viss A. Behn.

Skrevet

Skal hun ikke også påstå å være feminist?

Ser ikke feminisme i hennes opptredener egentlig.

Ikke vet jeg hva hun betegner seg som. :)

Skrevet

Dum syntes jeg ikke hun er. Hun virker relativt oppegående slik som hun manipulerer pressen. På samme måte som en viss A. Behn.

Mulig det hele er godt planlagt ja. Synes likevel hun mangler den siste brodden, for å kunne se påfunnene hennes som "statements". Hun ender liksom bare opp med å kle av seg.. :-)

Skrevet

Popularitet tilsvarer ikke nødvendigvis kvalitet :-)

Nå har ikke jeg sagt at hun er populær heller, jeg har bare påpekt at hun får solgt ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...