Gå til innhold

Menn som har kjøpt sex


Gjest Hvilke menn er det som gjør dette og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Veldig nysgjerrig på hvorfor du lå i samme rom som en prostituert med kunde? :PPPP

Dette var på en gresk ø. Jeg var litt feriekjæreste med en kjekk greker som bodde sammen med to fettere i en stor leilighet. Det var så varmt om sommeren at alle flyttet sengene sine ut på en kjempestor veranda.

En kveld var det fest der, og utpå natta kom den ene fetteren hjem med en tvilsom dame som hadde en tatovering som i følge de andre var et tegn på at hun var "yrkeskvinne".

Det videre forløp har jeg problemer med å huske, men i alle fall må vi alle ha gått og lagt oss etter hvert ( i senger rundt omkring på terassen). Og slik ble jeg ufrivillig ørevitne i natten. Det var helt mørkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 236
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    24

  • Babette

    14

  • Colette

    14

  • PieLill

    11

Mest aktive i denne tråden

Det finnes nok minst to typer prostituerte ja....

Har lest boka, men det er mange år siden, må ha vært tidlig på 80-tallet. Husker ikke detaljer lenger, men det er ei sterk bok.

Ja, det er en sterk bok...Hvor den ene prostituerte har en så infisert livmor at den bare renner over av verk....Det er det jeg husker best:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en gang ørevitne til sex mellom kunde og prostiuert. Og det var mye hoing og stønning fra begge. Jeg lå i en annen seng noen meter unna og ventet på å stikke diskret fra åstedet, men hver gang jeg trodde de hadde sovnet, dasket de i gang igjen.

For en opplevelse:-( Jeg kan ikke si at jeg er direkte misunnelig på den :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var på en gresk ø. Jeg var litt feriekjæreste med en kjekk greker som bodde sammen med to fettere i en stor leilighet. Det var så varmt om sommeren at alle flyttet sengene sine ut på en kjempestor veranda.

En kveld var det fest der, og utpå natta kom den ene fetteren hjem med en tvilsom dame som hadde en tatovering som i følge de andre var et tegn på at hun var "yrkeskvinne".

Det videre forløp har jeg problemer med å huske, men i alle fall må vi alle ha gått og lagt oss etter hvert ( i senger rundt omkring på terassen). Og slik ble jeg ufrivillig ørevitne i natten. Det var helt mørkt.

Haha! Hørtes jo ut som et koselig minne ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Hørtes jo ut som et koselig minne ;O)

Ja, det var egentlig litt moro. En interessant opplevelse. Og jeg var veldig forelsket i han "min". Han var en ordentlig gutt, som ringte meg flere år senere. Da bodde han i London.

Han som kjøpte seg dame var for øvrig like kjekk som de andre, men jeg tror han var temmelig sjenert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en sterk bok...Hvor den ene prostituerte har en så infisert livmor at den bare renner over av verk....Det er det jeg husker best:-(

Har satt meg på liste på biblioteket nå. Har ikke lest denne boka tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er en sterk bok...Hvor den ene prostituerte har en så infisert livmor at den bare renner over av verk....Det er det jeg husker best:-(

Det husker ikke jeg i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har satt meg på liste på biblioteket nå. Har ikke lest denne boka tidligere.

Den begynner jo å bli gammel. Men jeg husker at den gjorde sterkt inntrykk på meg. En skarp og realistisk skildring av livet blant de gateprostituerte og kundene deres. Og heller ikke helt blottet for humor, om jeg husker riktig :-) De lurte blant annet en bonde fra Telemark opp på rommet og gjemte alle klærne hans:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en opplevelse:-( Jeg kan ikke si at jeg er direkte misunnelig på den :-(

Det var ikke noe pinlig. Dessuten var jeg ikke helt edru. Men problemet var at jeg måtte passere temmelig nær det gaulende paret hvis jeg skulle luske ut. Jeg kunne jo famle meg fram i stupmørket og gå etter parringslydene, for de drev og bakset like ved døra. Med en viss fare for å snuble i paret og havne i mølje.

Egentlig var hele situasjonen bra komisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det husker ikke jeg i det hele tatt.

Nei, der kan du se....Det var i forbindelse med at de lurte bonden fra Telemark opp på et rom, og gjemte alle klærne hans. Den scenen sitter som spikret i holdet mitt. Den var brutalt realistisk, grusom og usminket:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den begynner jo å bli gammel. Men jeg husker at den gjorde sterkt inntrykk på meg. En skarp og realistisk skildring av livet blant de gateprostituerte og kundene deres. Og heller ikke helt blottet for humor, om jeg husker riktig :-) De lurte blant annet en bonde fra Telemark opp på rommet og gjemte alle klærne hans:-)

Kom ut i 1990 stod det. Hvertfall den utgaven. Gjør jo ingenting å lese litt eldre bøker. Tilstandene er sikkert ikke bedre nå enn da. Heller motsatt tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom ut i 1990 stod det. Hvertfall den utgaven. Gjør jo ingenting å lese litt eldre bøker. Tilstandene er sikkert ikke bedre nå enn da. Heller motsatt tenker jeg.

Det er vel en av de få bøkene som er skrevet ev en som har opplevd miljøet på nært hold. Het han ikke Sverre Asmervik eller noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom ut i 1990 stod det. Hvertfall den utgaven. Gjør jo ingenting å lese litt eldre bøker. Tilstandene er sikkert ikke bedre nå enn da. Heller motsatt tenker jeg.

Snakker du om "Men tankene mine" osv.?

Den er mye eldre. Jeg tipper slutten av 1970-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel en av de få bøkene som er skrevet ev en som har opplevd miljøet på nært hold. Het han ikke Sverre Asmervik eller noe slikt?

Det stemmer :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker du om "Men tankene mine" osv.?

Den er mye eldre. Jeg tipper slutten av 1970-tallet.

Da er det vel kun den versjonen jeg bestilte som er fra 1990 da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer :o)

Jeg har ikke smugkikket:-) Så det sier jo noe om hvor sterkt inntrykk den gjorde. Når jeg til og med husker en ukjent forfatter som ikke har utgitt noe annet. Lurer på om han egentlig var/er jounalist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke smugkikket:-) Så det sier jo noe om hvor sterkt inntrykk den gjorde. Når jeg til og med husker en ukjent forfatter som ikke har utgitt noe annet. Lurer på om han egentlig var/er jounalist?

Han har skrevet flere bøker. Jeg satt meg opp på en bok til av han. "Vi som fyller nettene" Om stoffmisbrukere og div. fra Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, der kan du se....Det var i forbindelse med at de lurte bonden fra Telemark opp på et rom, og gjemte alle klærne hans. Den scenen sitter som spikret i holdet mitt. Den var brutalt realistisk, grusom og usminket:-(

Dette må bety at det nærmer seg 30 år siden jeg leste boka, i alle fall 25 og jeg husker ikke detaljer. Det jeg husker er at det er ei sterk bok, men det er det eneste også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...