Gå til innhold

Menn som har kjøpt sex


Gjest Hvilke menn er det som gjør dette og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Gjest Megler Smekk

Der har du nok funnet den hele og fulle sannhet om alt og alle.

;-)

Enkelte avarter av både menn og kvinner tenner på å ha makt over det annet kjønn.

I prostitusjonsmarkedet er det stort sett kjøperen som sitter med makta. Og noen kjøpere tenner på nettopp dette. På sjekkemarkedet finner man nok flere av kvinnene som tenner på sin makt til å avvise.

mvh

''Enkelte avarter av både menn og kvinner tenner på å ha makt over det annet kjønn.''

Det har jeg aldri benektet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 236
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    24

  • Babette

    14

  • Colette

    14

  • PieLill

    11

Mest aktive i denne tråden

Hvis ikke menn slutter å kjøpe sex så vil stadig flere jenter bli tvunget ut i sexhandelen. Det er dette som gjør saken mest avskyelig selv om en også kan ramse opp mange andre grunner til at det er forkastelig. Desto flere som kjøper sex, desto flere sendes ut i markedet. Kynesike bakmenn står bak, truer med å drepe barna til de prosstitituerte om de ikke selger sex. Mener du det er greit at menn er med og støtter opp om slik handel slik at enda flere blir tvunget til å selge sex? Så lenge folk nærmest støtter desse horekundene så vil jo også terskelen bli lavere. Jeg mener det er viktig at alle fordømmer kjøp av sex slik at ikke flere stakkars jenter blir utsatt for dette.

''Mener du det er greit at menn er med og støtter opp om slik handel slik at enda flere blir tvunget til å selge sex? ''

Hvor har du fått dette i fra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er greiere. Det betyr noe for ham at disse damene har lyst pà ham, de er ikke bare et middel til à oppnà nytelse, men blir betraktet som mennesker som kan nyte, og han forventer gjerne at de skal nyte det han gjör sammen med dem. Den som oppsöker prostituerte er jo rene forbrukere, de kjöper seg et menneske akkurat som om man skulle kjöpt seg en hamburger. Man forventer ikke noe annet av hamburgeren enn at den skal gi metthetsfölelse (hvilket selvsagt ofte utgàr med en hamburger)

Jeg tror ikke at rundbrennere nødvendigvis er opptatt av at jenta skal nyte så veldig mye, der er nok mer opptatt av sin egen nytelse enn andres. Behovet for legge ned jentene er størst, hoppe i fra den ene til den andre, osv.

Jeg tror ikke at kvinnesynet er så veldig forskjellig for disse mennene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Enkelte avarter av både menn og kvinner tenner på å ha makt over det annet kjønn.''

Det har jeg aldri benektet.

Men du påsto nettopp at det er den prostituerte som sitter med makten overfor kunden. Hvilken makt har den som ikke en gang kan bestemme hvordan en annen person bruker kroppen hennes. (Ja, jeg vet noen setter grenser.)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Megler Smekk

Men du påsto nettopp at det er den prostituerte som sitter med makten overfor kunden. Hvilken makt har den som ikke en gang kan bestemme hvordan en annen person bruker kroppen hennes. (Ja, jeg vet noen setter grenser.)

mvh

''Hvilken makt har den som ikke en gang kan bestemme hvordan en annen person bruker kroppen hennes.''

Man kan velge å ikke prostituere seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Menn har ikke noe problemer med å skille sex og kjærlighet, jeg tror at det er her dere kvinner bommer mest. Dere tror at skal man ha sex, så skal det være med en partner dere har et godt forhold til, slik er det ikke nødvendigvis med menn.''

Mer korrekt:

Mange menn har det problemet at de skiller sex og kjærlighet, Det er her dere menn bommer mest. Dere forstår ikke at skal man ha sex, så skal det være med en partner dere har et godt forhold til. Slik får dere ikke draget på damer.

Mange menn ville fått et langt mer tilfredstillende sexliv om de gadd å investere litt tid, interesse og omtanke for den de vil til køys med. Det finnes mye fint i gummidukker for den som bare vil ha et hull og tømme seg i.

mvh

''Mange menn har det problemet at de skiller sex og kjærlighet,''

Om de bommer eller ikke er ikke så godt å si, det nå en gang slik det er og det skal mye til for å endre det tror jeg. Menn og kvinner er litt forskjellig sammenskrudd på det området.

''Mange menn ville fått et langt mer tilfredstillende sexliv om de gadd å investere litt tid, interesse og omtanke for den de vil til køys med.''

Den kjøper jeg ikke helt, den forklaringen er for enkel. Det er nok ikke bare dette som gjør at sexllivet eventuelt ikke er så bra, det er nok mer kompleks enn som så, selv om dette også er en årsak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Sex mellom to kjærester, to som er glade i hverandre er noe helt annet, men tilfeldig sex ellers er ofte skitnet til av et eller annet.''

Det har du rett i. Derfor er også tanken på tilfeldig sex bare kvalmende for meg.

''Sånn sett er kanskje salg/kjøp renere, der vet de begge hva som gjelder og går fra ende til annen ''

Han vet han får det han forlanger for en viss sum penger. Hun vet hun blir slått halvt ihjel av halliken om hun ikke lystrer...

Jo, de vet jo begge hva det går i.

Når sex blir salgsvare har det nesten nådd bunnen. Voldtekt er helt på bunnen. Men mye prostitusjon er serievoldtekt i og med at kvinnene ikke gjør det frivillig.

mvh

Ikke alle horer har en hallik, derfor er det ikke helt slik du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn med dårlig selvtillit. Skikkelig mannfolk har ikke gjort slike ting. Så dropp han fortest mulig. Han er kanditaten som gjerne kan gjøre slikt igjen.

''Menn med dårlig selvtillit''

Jeg tror ikke noe på at det er kun slike menn som kjøper sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at rundbrennere nødvendigvis er opptatt av at jenta skal nyte så veldig mye, der er nok mer opptatt av sin egen nytelse enn andres. Behovet for legge ned jentene er størst, hoppe i fra den ene til den andre, osv.

Jeg tror ikke at kvinnesynet er så veldig forskjellig for disse mennene.

Jeg tror likevel de er opptatt à iallefall tro at de kan gi damene de plöyer over nytelse.Men jeg er jo hverken mann eller rundbrenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl: Fy faen for en billig og platt forklaring. Jeg spør meg: er du psykiater, eller bare et fjols av en fyr med samme tåpelige, avstumpede forhold til dette som de ekte sexkundene???

Snakker om reaksjon. Hvorfor tror du menn kjøper sex, det er jo selvsagt fordi de ønsker sex og at sex er godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror likevel de er opptatt à iallefall tro at de kan gi damene de plöyer over nytelse.Men jeg er jo hverken mann eller rundbrenner.

''Jeg tror likevel de er opptatt à iallefall tro at de kan gi damene de plöyer over nytelse''

Jeg tror ikke at det er slik alltid.

Jeg er mann, men ingen rundbrenner:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg tror likevel de er opptatt à iallefall tro at de kan gi damene de plöyer over nytelse''

Jeg tror ikke at det er slik alltid.

Jeg er mann, men ingen rundbrenner:-)

Hehe, ja du sitter nok pà litt mer informasjon enn meg i akkurat den saken;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at rundbrennere nødvendigvis er opptatt av at jenta skal nyte så veldig mye, der er nok mer opptatt av sin egen nytelse enn andres. Behovet for legge ned jentene er størst, hoppe i fra den ene til den andre, osv.

Jeg tror ikke at kvinnesynet er så veldig forskjellig for disse mennene.

En annen ting med rundbrennere, er ikke greia bak det à legge ned flest mulig damer at man skal pà en màte bevise for andre - eller iallefall seg selv - at man kan fà alle kvinner man vil ha? Om det bare gjaldt à fà masse sex ville det vel vaert lettere à holde seg til noen fà personer? Har alltid tenkt at erobringsinstinket var forklaringen til med dette à plöye ned flest mulige kvinner; og erobre betyr jo à forföre,dvs at noen faller for erobreren?

Derfor mener jeg at jentenes synspunkt faktisk spiller en rolle likevel hos slike mennekser - selv om det likevel er veldig egoistisk og ödeleggende da man kun er ute etter andres begjaer for egen selvforherligelgse.

Ikke bra, men likevel bedre enn à betrakte et menneske kun som en redskap (til à oppnà orgasme), som igjen betyr at man ikke ser pà personen man har sex med som et menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Verden er ikke hvit, for noen

Snakker om reaksjon. Hvorfor tror du menn kjøper sex, det er jo selvsagt fordi de ønsker sex og at sex er godt.

Og det, plus pengene, er helt sikkert grunnene til noen horer også.

Det skjer så mye "skitten" sex i et vanlig liv kan gjøre. Den typiske er vel at jentene er forelsket, gutta kåte.

Masse knuste hjerter og "føler seg brukt" følelser ute og går

Slikt skjer nok mer sjelden hos horene på litt høyere plan

Der kommer menn for sex og utløsning av spenninger, tanker, drømmer. Kvinnen kan nok nyte sexen, helt klart, og få en mengde grunker på kjøpet

Heller slik sex enn "vanlig" sexen, en person kan jaggu føle seg rimelig brukt og dumpet, skitten og lei uten at det har florert penger.

Egentlig så ser dette med luksusjobbing ganske greit ut for meg, du plukker egne kunder, de har stil og ønsker ikke bråk, derfor seriøse, du har sex og du tjener fett.

Høres helt flott ut spør du meg

(og ja, jeg er jente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

""I utgangspunktet var jo da mannen ute etter en orgasme. Ikke meg og det hadde da i grunnen vært revnende likegyldig for meg om han fant meg tiltrekkende eller ikke. Det var ikke det som var viktig for han.""

Nei, akkurat. Når vi snakker om sexkjøp så er det jo akkurat det det går ut på, orgasme, sex. Da er jo hele poenget at det er det vi har lyst på.

Når vi er forelsket eller skal ha kjærest ol så betyr det jo hva han synes om oss, at han er glad i oss og så videre.

Men her snakker vi sexkjøp. Og da teller ikke sånt. Så lenge begge er der for sexen og gleden så er det ikke noe problem å betale for det mener nå jeg.

Vraker ikke en mann pga en sånn fortid i allefall

Jeg tror vi bare får være enig om å være uenige.

Ihvertfall er vi nok litt ulikt skrudd sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi bare får være enig om å være uenige.

Ihvertfall er vi nok litt ulikt skrudd sammen :-)

Fin og verdig avslutning pà en diskusjon, gid det alltid kunne foregà slik her pà DOL! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting med rundbrennere, er ikke greia bak det à legge ned flest mulig damer at man skal pà en màte bevise for andre - eller iallefall seg selv - at man kan fà alle kvinner man vil ha? Om det bare gjaldt à fà masse sex ville det vel vaert lettere à holde seg til noen fà personer? Har alltid tenkt at erobringsinstinket var forklaringen til med dette à plöye ned flest mulige kvinner; og erobre betyr jo à forföre,dvs at noen faller for erobreren?

Derfor mener jeg at jentenes synspunkt faktisk spiller en rolle likevel hos slike mennekser - selv om det likevel er veldig egoistisk og ödeleggende da man kun er ute etter andres begjaer for egen selvforherligelgse.

Ikke bra, men likevel bedre enn à betrakte et menneske kun som en redskap (til à oppnà orgasme), som igjen betyr at man ikke ser pà personen man har sex med som et menneske.

''En annen ting med rundbrennere, er ikke greia bak det à legge ned flest mulig damer at man skal pà en màte bevise for andre - eller iallefall seg selv - at man kan fà alle kvinner man vil ha? ''

Greia er å nedlegge flest mulig, kombinert med at de vil ha sex. Det er spenningen ved det nye som driver dem, derfor er ikke sex med en og samme kvinne like interressant.

Jeg skjønner heller ikke de kvinner som med vitende og vilje ligger med slike menn.

''som igjen betyr at man ikke ser pà personen man har sex med som et menneske.''

Det gjør de nok, men de tar ikke det hensynet til burde ha tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''En annen ting med rundbrennere, er ikke greia bak det à legge ned flest mulig damer at man skal pà en màte bevise for andre - eller iallefall seg selv - at man kan fà alle kvinner man vil ha? ''

Greia er å nedlegge flest mulig, kombinert med at de vil ha sex. Det er spenningen ved det nye som driver dem, derfor er ikke sex med en og samme kvinne like interressant.

Jeg skjønner heller ikke de kvinner som med vitende og vilje ligger med slike menn.

''som igjen betyr at man ikke ser pà personen man har sex med som et menneske.''

Det gjør de nok, men de tar ikke det hensynet til burde ha tatt.

Ok, nà maser jeg litt: kan du definere hva du tror ligger i den spenningen?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det, plus pengene, er helt sikkert grunnene til noen horer også.

Det skjer så mye "skitten" sex i et vanlig liv kan gjøre. Den typiske er vel at jentene er forelsket, gutta kåte.

Masse knuste hjerter og "føler seg brukt" følelser ute og går

Slikt skjer nok mer sjelden hos horene på litt høyere plan

Der kommer menn for sex og utløsning av spenninger, tanker, drømmer. Kvinnen kan nok nyte sexen, helt klart, og få en mengde grunker på kjøpet

Heller slik sex enn "vanlig" sexen, en person kan jaggu føle seg rimelig brukt og dumpet, skitten og lei uten at det har florert penger.

Egentlig så ser dette med luksusjobbing ganske greit ut for meg, du plukker egne kunder, de har stil og ønsker ikke bråk, derfor seriøse, du har sex og du tjener fett.

Høres helt flott ut spør du meg

(og ja, jeg er jente ;)

''en person kan jaggu føle seg rimelig brukt og dumpet, skitten og lei uten at det har florert penger.''

Det var ett av mine poeng også i et annet innlegg.

''Egentlig så ser dette med luksusjobbing ganske greit ut for meg, du plukker egne kunder, de har stil og ønsker ikke bråk, derfor seriøse, du har sex og du tjener fett.''

Det er i alle fall greiere enn for de som går på gata, som tar det som dukker opp. Det er luksushorer som trives godt med det de gjør, i alle fall på kort sikt. Hvordan det blir over lang sikt vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nà maser jeg litt: kan du definere hva du tror ligger i den spenningen?

:-)

Du skrev "ved det nye" ser det nà, leste litt for fort, men det handler vel à bli sett pà nytt?

Begynner à bli litt sent for meg her nà, skal snu, vri og vende pà alt:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...