Gå til innhold

Menn som har kjøpt sex


Gjest Hvilke menn er det som gjør dette og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Du kan ikke forvente at du skal like alt kjæresten har gjort gjennom tidene. Og i dette tilfellet bør du sette pris på at han var ærlig. Spør du, bør du tåle å få det svaret du ikke ønsket deg.

Jeg tror ikke det bare er en bestemt type menn eller "tapere" som kjøper sex. I følge uttalelser fra prostituerte kan de like gjerne være kjekke og "vellykkede" familiefedre.

Selv ville jeg ha syntes det var mye verre om han hadde plaget eller mishandlet dyr. Så vi mennesker har ulike grenser for hva vi kan leve med.

"Selv ville jeg ha syntes det var mye verre om han hadde plaget eller mishandlet dyr."

Uten tvil!! Det er jo ren ondskap! Jeg ser ikke på kjøp av sex som ondskap. Jeg ville naturligvis ikke syntes det var kjempekult at kjæresten min hadde kjøpt seg sex en eller flere ganger (f.eks på guttetur i utlandet, hvilket skjer ganske ofte), men egentlig tror jeg ikke at jeg hadde brydd meg sånn alt for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 236
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    24

  • Babette

    14

  • Colette

    14

  • PieLill

    11

Mest aktive i denne tråden

Gjest Verden er ikke hvit, for noen

Men er det bare sexen i seg selv som er problemet?

Du ville gitt f.., men sier ikke selve handlingen en del om personlighet?

Det er ihverfall hva jeg ville tenkt på.

Nei, som skrevet så mener jeg ikke det.

En ting er som jeg skrev det å plukke opp de aller mest skitne som omtrent bare må ha store stoffproblemer og alskens kjønnssykdommer

Noe annet er de rene bordellene eller hva vi nå kan kalle dem

Sex er sex, og noen ganger så er sex akkurat så dyrisk og uhemmet som jeg kan forestille meg at det må føles i en slik situasjon

Kjærlighet, elskhov og forelskelse etc er akkurat det

Det må være lov å skille

Min mann var fri og frank, kåt og hadde penger, samtidig hadde og har han en tilbaketrukken personlighet og er sjenert og ikke frempå over hode

Ser ingen ting ødeleggende i hans personlighet av den grunn

Mot meg er han kjærlig, trofast og snill. Det er jo det som teller for meg.

For å sette ting veldig på spissen.

La oss si at jeg ble enslig nå, voksen dame, leken men ikke lysten i det hele tatt på nye forhold.

Være uten sex, nei, helt klart ikke. Her smir vi mens vi kan ;)

Da kunne jeg tenkt meg en yngre mann som leketøy. Altså, jeg kunne tenkt meg en yngre fast elsker. Han fikk komme, ta en drink, danse litt og flørte, ha sex, og helst dra hjem på kvelden, natten.

Hva er forskjell på dette og det f.eks. å betale noen for å komme slik til meg?

Det ene heter å kjøpe sex, det andre heter det ikke. Ganske likt i prinsippet spør du meg.

Verden er sjelden helt sort, hvit.

Og dessuten, mer sex og større erfaring gir bedre elskere gjerne. Er ingen uting å ha i senga det heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Nei, som skrevet så mener jeg ikke det.

En ting er som jeg skrev det å plukke opp de aller mest skitne som omtrent bare må ha store stoffproblemer og alskens kjønnssykdommer

Noe annet er de rene bordellene eller hva vi nå kan kalle dem

Sex er sex, og noen ganger så er sex akkurat så dyrisk og uhemmet som jeg kan forestille meg at det må føles i en slik situasjon

Kjærlighet, elskhov og forelskelse etc er akkurat det

Det må være lov å skille

Min mann var fri og frank, kåt og hadde penger, samtidig hadde og har han en tilbaketrukken personlighet og er sjenert og ikke frempå over hode

Ser ingen ting ødeleggende i hans personlighet av den grunn

Mot meg er han kjærlig, trofast og snill. Det er jo det som teller for meg.

For å sette ting veldig på spissen.

La oss si at jeg ble enslig nå, voksen dame, leken men ikke lysten i det hele tatt på nye forhold.

Være uten sex, nei, helt klart ikke. Her smir vi mens vi kan ;)

Da kunne jeg tenkt meg en yngre mann som leketøy. Altså, jeg kunne tenkt meg en yngre fast elsker. Han fikk komme, ta en drink, danse litt og flørte, ha sex, og helst dra hjem på kvelden, natten.

Hva er forskjell på dette og det f.eks. å betale noen for å komme slik til meg?

Det ene heter å kjøpe sex, det andre heter det ikke. Ganske likt i prinsippet spør du meg.

Verden er sjelden helt sort, hvit.

Og dessuten, mer sex og større erfaring gir bedre elskere gjerne. Er ingen uting å ha i senga det heller ;)

''Da kunne jeg tenkt meg en yngre mann som leketøy. Altså, jeg kunne tenkt meg en yngre fast elsker. Han fikk komme, ta en drink, danse litt og flørte, ha sex, og helst dra hjem på kvelden, natten''

Det høres jo helt fantastisk ut. Det samme kunne jeg tenkt meg også ;-)

''Hva er forskjell på dette og det f.eks. å betale noen for å komme slik til meg?''

Kjempeforskjell spør du meg.

Det første handler om at begge blir tent på hverandre. Begge har lyst. Det siste handler om at den ene ønsker en orgasme. Den andre å tjene penger.

Ingen lidenskap. Bare kjøp og salg. Primitivt!

Jeg hadde heller ordnet meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verden er ikke hvit, for noen

''Da kunne jeg tenkt meg en yngre mann som leketøy. Altså, jeg kunne tenkt meg en yngre fast elsker. Han fikk komme, ta en drink, danse litt og flørte, ha sex, og helst dra hjem på kvelden, natten''

Det høres jo helt fantastisk ut. Det samme kunne jeg tenkt meg også ;-)

''Hva er forskjell på dette og det f.eks. å betale noen for å komme slik til meg?''

Kjempeforskjell spør du meg.

Det første handler om at begge blir tent på hverandre. Begge har lyst. Det siste handler om at den ene ønsker en orgasme. Den andre å tjene penger.

Ingen lidenskap. Bare kjøp og salg. Primitivt!

Jeg hadde heller ordnet meg selv.

Jeg tror noen sa det i tråden før meg, jeg tror ikke alle synes alle er ekle bare fordi det blir betalt for sexen.

Og spesiellt under de "rene" omstendighetene. Jeg er såpass spiselig, beklager at jeg høres kvalm ut nå altså, så jeg vet jeg ikke ville hatt problemer med å få en viril, ung selgende mann hjem til meg som ikke bare hadde nytt pengene, men meg som kvinne også.

Hvor går grensen da? Hvem skal dømme hvem som er spiselig eller ikke utseendemessig?

Hvis ei hore synes mannen som vil kjøpe henne er sexy, og han synes hun er deilig. Er det da feil?

Hvis ingen synes den andre er mer enn bare ok, men begge vil ha sex. Er det da feil.

Dette er nok et vidt tema, vanskelig å diskutere seg enige på ;)

Spørsmålet til trådstarter var hva slags menn som kjøper kvinner.

Og det er mange slag av dem tror jeg, og noen av dem er helt okey mannfolk som har lyst på sex. Ren sex, litt råere sex, drømme sex osv.

Synes vi bør se litt mer på menneske enn akkurat om han eller hun har kjøpt sex i sin tid.

Det er i allefall ikke for meg en god nok grunn til å dumpe noen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener bestemt at du burde vite bedre enn å stille spørsmål du ikke ønsker svaret på. Du er ikke 18 år. Dere har begge en fortid som man kan grave i om ønskelig. Det burde ikke være ønskelig for noen av dere.

Videre synes jeg du overtenker dette temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, som skrevet så mener jeg ikke det.

En ting er som jeg skrev det å plukke opp de aller mest skitne som omtrent bare må ha store stoffproblemer og alskens kjønnssykdommer

Noe annet er de rene bordellene eller hva vi nå kan kalle dem

Sex er sex, og noen ganger så er sex akkurat så dyrisk og uhemmet som jeg kan forestille meg at det må føles i en slik situasjon

Kjærlighet, elskhov og forelskelse etc er akkurat det

Det må være lov å skille

Min mann var fri og frank, kåt og hadde penger, samtidig hadde og har han en tilbaketrukken personlighet og er sjenert og ikke frempå over hode

Ser ingen ting ødeleggende i hans personlighet av den grunn

Mot meg er han kjærlig, trofast og snill. Det er jo det som teller for meg.

For å sette ting veldig på spissen.

La oss si at jeg ble enslig nå, voksen dame, leken men ikke lysten i det hele tatt på nye forhold.

Være uten sex, nei, helt klart ikke. Her smir vi mens vi kan ;)

Da kunne jeg tenkt meg en yngre mann som leketøy. Altså, jeg kunne tenkt meg en yngre fast elsker. Han fikk komme, ta en drink, danse litt og flørte, ha sex, og helst dra hjem på kvelden, natten.

Hva er forskjell på dette og det f.eks. å betale noen for å komme slik til meg?

Det ene heter å kjøpe sex, det andre heter det ikke. Ganske likt i prinsippet spør du meg.

Verden er sjelden helt sort, hvit.

Og dessuten, mer sex og større erfaring gir bedre elskere gjerne. Er ingen uting å ha i senga det heller ;)

''Da kunne jeg tenkt meg en yngre mann som leketøy. Altså, jeg kunne tenkt meg en yngre fast elsker. Han fikk komme, ta en drink, danse litt og flørte, ha sex, og helst dra hjem på kvelden, natten.

Hva er forskjell på dette og det f.eks. å betale noen for å komme slik til meg?''

Jeg synes motivet for samværet utgjør hele forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletia

Jeg tror noen sa det i tråden før meg, jeg tror ikke alle synes alle er ekle bare fordi det blir betalt for sexen.

Og spesiellt under de "rene" omstendighetene. Jeg er såpass spiselig, beklager at jeg høres kvalm ut nå altså, så jeg vet jeg ikke ville hatt problemer med å få en viril, ung selgende mann hjem til meg som ikke bare hadde nytt pengene, men meg som kvinne også.

Hvor går grensen da? Hvem skal dømme hvem som er spiselig eller ikke utseendemessig?

Hvis ei hore synes mannen som vil kjøpe henne er sexy, og han synes hun er deilig. Er det da feil?

Hvis ingen synes den andre er mer enn bare ok, men begge vil ha sex. Er det da feil.

Dette er nok et vidt tema, vanskelig å diskutere seg enige på ;)

Spørsmålet til trådstarter var hva slags menn som kjøper kvinner.

Og det er mange slag av dem tror jeg, og noen av dem er helt okey mannfolk som har lyst på sex. Ren sex, litt råere sex, drømme sex osv.

Synes vi bør se litt mer på menneske enn akkurat om han eller hun har kjøpt sex i sin tid.

Det er i allefall ikke for meg en god nok grunn til å dumpe noen.

:)

''Og spesiellt under de "rene" omstendighetene. Jeg er såpass spiselig, beklager at jeg høres kvalm ut nå altså, så jeg vet jeg ikke ville hatt problemer med å få en viril, ung selgende mann hjem til meg som ikke bare hadde nytt pengene, men meg som kvinne også''

Neida, det er ikke kvalmt å si det. Jeg har vel såpass selvtillit at jeg ikke tror jeg har problemer selv i så måte.

Men jeg hadde mistet lysten bare ved tanken på at jeg skulle måtte trekke opp lommeboken etterpå.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men jeg hadde følt meg dum. Det blir feil for meg.

I utgangspunktet var jo da mannen ute etter en orgasme. Ikke meg og det hadde da i grunnen vært revnende likegyldig for meg om han fant meg tiltrekkende eller ikke.

Det var ikke det som var viktig for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

''Da kunne jeg tenkt meg en yngre mann som leketøy. Altså, jeg kunne tenkt meg en yngre fast elsker. Han fikk komme, ta en drink, danse litt og flørte, ha sex, og helst dra hjem på kvelden, natten.

Hva er forskjell på dette og det f.eks. å betale noen for å komme slik til meg?''

Jeg synes motivet for samværet utgjør hele forskjellen.

''Jeg synes motivet for samværet utgjør hele forskjellen''

Så enkelt kan det altså sies:-)

Så mange ord jeg brukte for å si akkurat det samme som deg;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Da kunne jeg tenkt meg en yngre mann som leketøy. Altså, jeg kunne tenkt meg en yngre fast elsker. Han fikk komme, ta en drink, danse litt og flørte, ha sex, og helst dra hjem på kvelden, natten.

Hva er forskjell på dette og det f.eks. å betale noen for å komme slik til meg?''

Jeg synes motivet for samværet utgjør hele forskjellen.

''Jeg synes motivet for samværet utgjør hele forskjellen''

Helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Da kunne jeg tenkt meg en yngre mann som leketøy. Altså, jeg kunne tenkt meg en yngre fast elsker. Han fikk komme, ta en drink, danse litt og flørte, ha sex, og helst dra hjem på kvelden, natten''

Det høres jo helt fantastisk ut. Det samme kunne jeg tenkt meg også ;-)

''Hva er forskjell på dette og det f.eks. å betale noen for å komme slik til meg?''

Kjempeforskjell spør du meg.

Det første handler om at begge blir tent på hverandre. Begge har lyst. Det siste handler om at den ene ønsker en orgasme. Den andre å tjene penger.

Ingen lidenskap. Bare kjøp og salg. Primitivt!

Jeg hadde heller ordnet meg selv.

''Ingen lidenskap. Bare kjøp og salg. Primitivt!

Jeg hadde heller ordnet meg selv.''

Hlet enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge vedkommende ikke er gift/har samboer, ser jeg ikke helt hva dette har med moral å gjøre.

Fordi det sier noe om menneskesynet - at man synes det er greit å kjøpe den type tjenester fra et annet menneske - å betrakte dette mennesket som en vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke forvente at du skal like alt kjæresten har gjort gjennom tidene. Og i dette tilfellet bør du sette pris på at han var ærlig. Spør du, bør du tåle å få det svaret du ikke ønsket deg.

Jeg tror ikke det bare er en bestemt type menn eller "tapere" som kjøper sex. I følge uttalelser fra prostituerte kan de like gjerne være kjekke og "vellykkede" familiefedre.

Selv ville jeg ha syntes det var mye verre om han hadde plaget eller mishandlet dyr. Så vi mennesker har ulike grenser for hva vi kan leve med.

''Selv ville jeg ha syntes det var mye verre om han hadde plaget eller mishandlet dyr. Så vi mennesker har ulike grenser for hva vi kan leve med.''

Det er jo ikke noe motsetningsforhokd her, da. Man kan godt mislike både prostitusjon og dyreplageri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Megler Smekk

Fordi det sier noe om menneskesynet - at man synes det er greit å kjøpe den type tjenester fra et annet menneske - å betrakte dette mennesket som en vare.

Kan ikke helt se hva som er problemet så lenge det ikke er tvang/overgrep/mindreårige inne i bildet, det foregår i ordnede former, og begge parter er inneforstått med at det er en tjeneste som ytes for penger i en begrenset tidsperiode. Og ferdig med det. Ikke mer forkastelig enn å gå til frisøren å få klippet håret.

En klok mann som leve for et par tusen år siden hadde en avslappet holdning til dette. Moralsk forkastelig? La den som er uten synd kaste den første steinen...

Moralbegrepet er svært så tøyelig og aller verst blir det når det benyttes i politisk øyemed. Man registrerer at (venstre) politikere vil kriminalisere kunder (menn) som kjøper mens (kvinner) som selger fritt skal få tilby tjenestene. Dette er ikke annet enn dobbeltmoral av aller simpleste sort.

Det eneste moralske ville være å forby BÅDE kjøp og salg, men der får feministene et problem siden de hevder at kvinner skal råde over egen kropp. Følgelig tar de mannen og ikke saken.

DET er vel umoralsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synes jeg ja.

Menn med dårlig selvtillit. Skikkelig mannfolk har ikke gjort slike ting. Så dropp han fortest mulig. Han er kanditaten som gjerne kan gjøre slikt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg synes motivet for samværet utgjør hele forskjellen''

Så enkelt kan det altså sies:-)

Så mange ord jeg brukte for å si akkurat det samme som deg;o)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Da kunne jeg tenkt meg en yngre mann som leketøy. Altså, jeg kunne tenkt meg en yngre fast elsker. Han fikk komme, ta en drink, danse litt og flørte, ha sex, og helst dra hjem på kvelden, natten.

Hva er forskjell på dette og det f.eks. å betale noen for å komme slik til meg?''

Jeg synes motivet for samværet utgjør hele forskjellen.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror noen sa det i tråden før meg, jeg tror ikke alle synes alle er ekle bare fordi det blir betalt for sexen.

Og spesiellt under de "rene" omstendighetene. Jeg er såpass spiselig, beklager at jeg høres kvalm ut nå altså, så jeg vet jeg ikke ville hatt problemer med å få en viril, ung selgende mann hjem til meg som ikke bare hadde nytt pengene, men meg som kvinne også.

Hvor går grensen da? Hvem skal dømme hvem som er spiselig eller ikke utseendemessig?

Hvis ei hore synes mannen som vil kjøpe henne er sexy, og han synes hun er deilig. Er det da feil?

Hvis ingen synes den andre er mer enn bare ok, men begge vil ha sex. Er det da feil.

Dette er nok et vidt tema, vanskelig å diskutere seg enige på ;)

Spørsmålet til trådstarter var hva slags menn som kjøper kvinner.

Og det er mange slag av dem tror jeg, og noen av dem er helt okey mannfolk som har lyst på sex. Ren sex, litt råere sex, drømme sex osv.

Synes vi bør se litt mer på menneske enn akkurat om han eller hun har kjøpt sex i sin tid.

Det er i allefall ikke for meg en god nok grunn til å dumpe noen.

:)

"Hvis ei hore synes mannen som vil kjøpe henne er sexy, og han synes hun er deilig. Er det da feil?"

Med all respekt: hvor mange horer tror du velger kunder ut i fra dette kriteriet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...