Hushjelpen Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Jeg er som en tømrer i gullsmeden altså, og nå skjønner jeg ikke bæret!!! Kjøpte meg nye innerdører i går til rommene våre og tenkte ikke på at de kanskje ikke er like alle sammen?? De passer i hengslene og døra henger oppe, men når jeg skal montere håndtak og lås, så er jo døra helt feil... Den derre greia som går inn når du tar i håndtaket, det står feil vei, slik at den dunker i døra, istedet for at døra smeller igjen, skjønner? Jeg har prøvd å snu døra og skru ut innmaten, men uansett hva jeg gjør blir det noe feil... Da kommer for eksempel nøkkelhullet øverst og håndtaket under! Blæh, jeg hater slike praktiske husting:o) Noen som forstod hva jeg mente i mitt lange, rotete innlegg skrevet i frustrasjon? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Sitat: "Den derre greia som går inn når du tar i håndtaket, det står feil vei, slik at den dunker i døra, istedet for at døra smeller igjen, skjønner?" Du tar i den "derre greia" og trekker den litt ut, så kan du snu den, og da skal det være riktig vei. 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 18. november 2009 Forfatter Skrevet 18. november 2009 Sitat: "Den derre greia som går inn når du tar i håndtaket, det står feil vei, slik at den dunker i døra, istedet for at døra smeller igjen, skjønner?" Du tar i den "derre greia" og trekker den litt ut, så kan du snu den, og da skal det være riktig vei. Aha!!! Tusen, tusen takk, det gikk jo:o) Hva skulle jeg gjort uten DOL, nok en ting jeg kan breefe med ovenfor mannen og fortelle at jeg fant det ut ved hjelp av damene på den DOL-greia jeg "driver med" Hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.