Gjest tåreflom 0 0 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Noen som vet og kan hjelpe meg? Kan en ringe/ta kontakt direkte med mottaket, eller må en først ha henvisning fra lege(-vakt)? Hvor lenge etter et overgrep kan det gå før alle bevis forspilles? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken 39 325 4 046 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Du kan selv kontakte voldtektsmottakene, eller evt. legevakt hvis det ikke finnes eget mottak i din kommune. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ta kontakt direkte med mottaket. Ikke vask deg, ikke kast klær. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tåreflom 0 0 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ta kontakt direkte med mottaket. Ikke vask deg, ikke kast klær. Jeg greide ikke å dra, men tok vare på bevis. En ting som er dumt er at jeg ikke vet hvor lenge jeg greier å ha det oppbevart - sliter følelsesmessig det og. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarieLee 23 0 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hei! Selv var jeg ikke smart nok til å ta kontakt rett etter mine overgrep, men regner med du kan enten bare dukke opp dit, eller ringe. Lykke til. (: 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.