morsan Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Guri... Jeg kjenner til og med en av dem...... Kan man ikke klare å ta et bilde _uten_ folk, lissom? ''Jeg kjenner til og med en av dem......'' *he he* Jeg har ennåtil gode å oppleve kjentfolk i de finn-annonsene det harseeres med her inne:-) 0 Siter
annegunn Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 ''Jeg kjenner til og med en av dem......'' *he he* Jeg har ennåtil gode å oppleve kjentfolk i de finn-annonsene det harseeres med her inne:-) *sukk* - ja.... Lurer på om jeg skal si ifra. jeg. Tenk om de spør hvordan jeg så annonsen? Kanskje det resulterer i Norgesrekord i å ro seg i land? Det morsomme er jo seff at vedkommende er slik i RL som på bildet... 0 Siter
morsan Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 *sukk* - ja.... Lurer på om jeg skal si ifra. jeg. Tenk om de spør hvordan jeg så annonsen? Kanskje det resulterer i Norgesrekord i å ro seg i land? Det morsomme er jo seff at vedkommende er slik i RL som på bildet... *S* Er nok lurt å ha tenkt _nøye_ gjennom hva man skal si, ja, før man sier det. Kanskje like greit å la være. Ikke så lett å si at du var på utkikk etter ny sofa, da de fleste ville begrenset søket til nærområdet sitt:-) 0 Siter
Joikabolla Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 *sukk* - ja.... Lurer på om jeg skal si ifra. jeg. Tenk om de spør hvordan jeg så annonsen? Kanskje det resulterer i Norgesrekord i å ro seg i land? Det morsomme er jo seff at vedkommende er slik i RL som på bildet... Litt beskjedne? 0 Siter
annegunn Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Litt beskjedne? Introvert, men med bestemte meninger og ikke minst en god posjon selvironi? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 *S* Er nok lurt å ha tenkt _nøye_ gjennom hva man skal si, ja, før man sier det. Kanskje like greit å la være. Ikke så lett å si at du var på utkikk etter ny sofa, da de fleste ville begrenset søket til nærområdet sitt:-) Søker man på nyeste annonser kommer jo alle opp ) 0 Siter
annegunn Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Litt beskjedne? po_r_sjon. sukk, 0 Siter
morsan Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Søker man på nyeste annonser kommer jo alle opp ) Jo, det gjør det, men det er ofte lurt å luke ut kategorier og geografiske områder som er helt utelukket:-) 0 Siter
Joikabolla Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Introvert, men med bestemte meninger og ikke minst en god posjon selvironi? De virker ikke utadvente nei. De kan umulig ha gitt sin tillatelse til å bli lagt ut på Finn. 0 Siter
annegunn Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Jo, det gjør det, men det er ofte lurt å luke ut kategorier og geografiske områder som er helt utelukket:-) 'Lurt' - ja, nettopp Bra det ikke er ens egne annonser man finner her, i det minste.... Ennå, ihvertfall *hehe* 0 Siter
morsan Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 'Lurt' - ja, nettopp Bra det ikke er ens egne annonser man finner her, i det minste.... Ennå, ihvertfall *hehe* *he he* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Guri... Jeg kjenner til og med en av dem...... Kan man ikke klare å ta et bilde _uten_ folk, lissom? *Gapskratter* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.