Gå til innhold

Kan man øke høyden 5cm?


Gjest vilvære180

Anbefalte innlegg

''Jeg med mine 156 cm sitter her med helt hakeslepp...''

Hva tror du jeg gjør? Di flaggstang der du sitter. ;o)

Hihi:-D

Jeg kjenner for övrig mange menn som synes smà jenter er sexy og aldri offrer et blikk pà lange kvinnfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Jeg med mine 156 cm sitter her med helt hakeslepp...''

Hva tror du jeg gjør? Di flaggstang der du sitter. ;o)

*lol*

Takk!

Det har ALDRI noen kalt meg før - faktisk :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ja, det er mulig. Så et program for noen år siden ang. dette. De knekker beina, setter inn skruer og skrur dem litt fra hverandre hver dag. Dette var meget smertefullt, og en langvarig prosess.

De som gjennomførte dette var svært korte, og 5-10 cm kunne gjøre en stor forskjell for dem til å klare seg selv i hverdagen.

Det kan jo hende at du hadde klart å få en lege til å gjøre dette. Det finnes jo en del halv-gale leger. Men dette er virkelig ikke en operasjon for deg.

Noen her som vet hva denne behandlingen heter på engelsk? skal lese litt mer om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

''Heldigvis vil du aldri få dekket dette gjennom helsevesenet, men du er sikkert velkommen til å betale det selv''

Tror dette er eksperimentell kirurgi som bare har blitt utført på veldig kortvokste mennesker. Tror i hvert fall ikke det blir utført her til lands, men kanskje hvis man drar østover...

Jeg gikk på skole med en som hadde fått skruer og stenger i beina for å bli høyere. Men om han var operert i Norge vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette er for svarte ikke en tulletråd!!!!!!!!!!! Da kunne jeg vel heller postet den på psykiatri :P

Jeg har virkelig komplekser i forhold til dette. Døm meg gjerne som en "akrorktiker" om dere vil!

jeg lurer på hvem som har skapt dette komplekset hos deg, Er det venner eller andre? Eller har det blitt en tvangstanke?

Dette problemet ditt er ikke et vanlig problem som folk umiddelbart forstår, derfor vil du få en del reaksjoner på det.

spørsmålet er om du vil gå over lik å finne en spesialist i utlandet som kan øke lengden fem centimer som vil bli svindyrt, og samtidig bli en svært smertefull prosess som strekker seg over år. Vil problemet bli borte om noen år da?

Hva tenker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

''Finnes det noe operasjon som kan øke høyden? Vet dette kan høres tullete ut, for jeg er 175...''

Det kan du trygt si. Jeg er 22,5 cm lavere en deg...

''Det kan du trygt si. Jeg er 22,5 cm lavere en deg...''

Men som en liten venninne av meg en gang sa til meg (litt misunnelig over min høyde): "Jeg har en halvmeter flere menn å velge mellom enn du har, så!" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Er dette en tulletråd?

Gjennomsnittshøyden for kvinner i Norge ligger vel på en-noenogseksti...?

''Gjennomsnittshøyden for kvinner i Norge ligger vel på en-noenogseksti...?''

Tror den er 168 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Med mindre man har et håp om å bli modell, er det for meg ubegripelig at noen vil være så høye, men det er meg.

Jeg har en kamerat som måtte strekke det ene benet 5 cm pga at det ene benet var lengre enn det andre. Det er ikke en operasjon å anbefale for å si det sånn. Smertene han måtte gå gjennom var JÆVELIGE, og han kunne ikke gå på nærmere et år. Tviler sterkt på at du vil få utført noe sånt i Norge når du ikke har en sterkere grunn enn at du mener det er fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre man har et håp om å bli modell, er det for meg ubegripelig at noen vil være så høye, men det er meg.

Jeg har en kamerat som måtte strekke det ene benet 5 cm pga at det ene benet var lengre enn det andre. Det er ikke en operasjon å anbefale for å si det sånn. Smertene han måtte gå gjennom var JÆVELIGE, og han kunne ikke gå på nærmere et år. Tviler sterkt på at du vil få utført noe sånt i Norge når du ikke har en sterkere grunn enn at du mener det er fint.

''Med mindre man har et håp om å bli modell, er det for meg ubegripelig at noen vil være så høye, men det er meg.''

Mener du dette generelt, eller bare i de tilfellenne der noen ønsker å gjennomgå behandling for å bli 180 cm høy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

''Med mindre man har et håp om å bli modell, er det for meg ubegripelig at noen vil være så høye, men det er meg.''

Mener du dette generelt, eller bare i de tilfellenne der noen ønsker å gjennomgå behandling for å bli 180 cm høy?

Jeg skjønner at noen kan bli litt fornærmet av måten jeg formulerte den setningen på. Det jeg mener er at jeg ikke kan skjønne at noen kan ønske å være 180cm så sterkt, med mindre man ønsker å jobbe som modell. Altså, jeg mener ikke at det er stygt å være 180cm, men for meg er ikke det ideale dersom jeg ikke skulle hatt planer å jobbe som modell.

Og til informasjon, jeg er bare 160 og det er ikke idealet mitt det heller:) 170 synes jeg er fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen her som vet hva denne behandlingen heter på engelsk? skal lese litt mer om det.

Aner ikke. Men fastlegen din vet det sikkert.

Men det er totalt vilt å tenke på dette for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Men fastlegen din vet det sikkert.

Men det er totalt vilt å tenke på dette for deg.

Er det totalt vilt å tenke på det? Det betyr ikke at jeg har noen grunn til å gjennomføre det. Syntes det bare var interessant å vite mer om det. Men du blander meg kanskje med trådstarter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det totalt vilt å tenke på det? Det betyr ikke at jeg har noen grunn til å gjennomføre det. Syntes det bare var interessant å vite mer om det. Men du blander meg kanskje med trådstarter?

Beklager. Ja, jeg trodde det var trådstarter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Himmel, jeg vet ikke om du tuller, men du er jo helt normal. Hadde du vært sprengliten eller kjempelang ville jeg skjønt at du skulle ønske det gikk an å gjøre noe med.

Let it go!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakelet

Nei nå må du gi deg. For det første er det kun kortvokste som i spesielle tilfeller kan få slike operasjoner, en operasjon som er smertefull og lang prosess og ikke helt uten komplikasjoner.

Dessuten er 175 er fin høyde, akkurat passe for en "høy" dame.

180 syns jeg er altfor høyt, mannfolkhøyde det. De fleste menn liker damer som er lavere enn dem selv.

Bedre liten og snerten, en stor og stygg ;-)

Vær fornøyd sånn du er.

Det finnes høye hæler og platåsko :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...