siameser Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 Staken er tatt fram og tennes i morra. Jeg reiser alltid bort i jula for å være sammen med familien, så noe mer pynt har jeg ikke. Det blir sikkert noe annet når vi får barn. 0 Siter
Gjest Ille glad i jula :) Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 Begynte med gardinger i går efta. I dag kommer staker, vinduspynt, og det jeg orker av nisster og greier inne I morgen kommer utelysene, et utejultre og en del dekorasjon rundt inngangsdør. Det blir jo sååååååååååå koselig 0 Siter
Hønemoren Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 Vinduene er pusset og rene gardiner hengt opp. Skal i kjelleren nå og hente adventstjernene som henges opp i dag og tennes i morgen. Div. lilla lys etc. er på plass. Koselig adventtid til alle! 0 Siter
laban Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 Adventslys og stjerne i vinduet tennes imorgen. Men jeg har funnet det fram fra oppbevaringsstedet. Utelys tar vi nærmere jul hos oss. Hvis det ikke blir kuldegrader (og dermed rim eller snø), kan det hende vi dropper dem. Vi lyssetter en liten hagebusk. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 Begynte med gardinger i går efta. I dag kommer staker, vinduspynt, og det jeg orker av nisster og greier inne I morgen kommer utelysene, et utejultre og en del dekorasjon rundt inngangsdør. Det blir jo sååååååååååå koselig Nisser? Nå? Guri malla. 0 Siter
Gjest Ille glad i jula :) Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 Nisser? Nå? Guri malla. Sånn blir det når en har full jobb, skal på kurs, og styre med mye annet før jul. Da får en ta helga til hjelp Dessuten så er julen slutt for meg så fort nyttårsaften er over så det blir jo bare en måned. Greit å komme i gang og få nyte kosen også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.