Gå til innhold

Hei.


Gjest Barbie

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Er fremdeles uten maskin,men ville bare si at ting går bra. Savner dere, og håper jeg kan få hoppet innom innimellom for å si hei. Har ikke fått lest så mye av det som er blitt skrevet,men vil prøve å ta en dag etter helgen. Sør, vi kan vel kanskje treffes snart.Har et spørsmål til deg eller Dixi. Vil ikke ta det opp her,men vil sende deg en sms.

Ta vare på dere selv,husk at ingen andre kan gjøre det om ikke dere gjør det selv.

GODKLEM,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia Barbie!

Nå er det jammen lenge siden jeg har sett noe til deg her inne. Godt å endelig finne et lite livstegn! *klemklem*

Vi satser på en samling i Stavanger om ikke så lenge. Det er flere nye her som ønsker at vi skal treffes, og det er jo hyggelig!

Håper du har hatt en fin sommerferie?! Jeg hadde bare en uke, men det var kjekt så lenge det varte. Resten av sommeren har jeg malt hus - innimellom regnskurene. Nå er jeg heldigvis snart ferdig, og det blir fint til slutt!

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...