Gå til innhold

Råd


Gjest vilde3

Anbefalte innlegg

Jeg trenger virkelig seriøse råd her. Jeg er kjæreste med en mann, vi har begge barn og bor langt fra hverandre. Jeg har store mistanker om at han flørter/prøver seg på andre mens vi er sammen. Orker ikke skrive alle grunnene til mistankene her, men jeg har god grunn til å være skeptisk. Jeg klarer ikke å bare droppe han, jeg er for forelsket til det og han har veldig mange gode sider så langt. Jeg vet at han er svak for yngre damer, jeg er en av de selv...

For en stund siden fikk han plutselig en ny venn(inne) på facebook. Ja, jeg skammer meg over å sjekke profilen hans, men jeg gjør det ofte. Denne jenta var 23 år (han er 40) jeg vet at han flørtet litt med hun (hvor han fikk hun fra vet jeg ikke) plutselig var hun slettet da jeg så en melding fra hun tilfeldigvis.Han hadde fortalt jenta at han var i et åpent forhold med meg.....unnskyldte seg voldsomt etterpå.

Nå har han fått ei ny "venn" som er 23 år..det kan ikke være hvem som helst, kusine ol. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre, er ikke vits i å spørre han hvem det er. Ville dere ringt hun og spurt/forklart? barnslige tanker meg jeg blir gal av dette her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal du måtte holde han i ørene hele forholdet? Ringe alle hans nye bekjenter og advare om at han lyver angående forholdet deres og oppfordre de/true de til å holde seg unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Henger meg på Glimtipper her...

Enten så må du være sammen med ham og stole på ham, være sammen med ham og leve med at du ikke kan stole på ham - eller dumpe ham.

Men å kontrollere alt han driver med nytter ikke, det er du som kommer til å bli gal av det - ikke ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg forstår deg riktig er det _ikke_ greit for deg å skulle måtte dele ham med andre. Men sannsynligheten for at han tar for seg både her og der er svært stor. Er han slik tidlig i forholdet kommer det bare til å bli verre siden. Det er med andre ord lite sannsynlig at du vil kunne stole på ham.

Du må enten akseptere å dele ham.

Eller så må du gjøre det slutt.

Alternativt kan du vente til du sitter med svarteper fordi han dumper deg for en annen.

Om han oppfører seg slik du misstenker, fortjener han virkelig ikke at du bruker så mye tid og krefter på å kjempe for ham.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...