Gå til innhold

Tøymykner


Gjest Maniana

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Persille1365381127

Tiltredes!

Bruker ikke lenger skyllemiddel på det som skal tromles.

Tipper tørketrommel er som alle andre ting man mener man ikke trenger, og så kan man aldri slutte å bruke det når man først har prøvd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper tørketrommel er som alle andre ting man mener man ikke trenger, og så kan man aldri slutte å bruke det når man først har prøvd ;)

genialt å slippe å henge opp sengetøy og håndklær :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bruker jeg Softlan med vanilje og orkide, og det lukter helt fantastisk :o)

Den har jeg lett etter!! Kjøpte den på nille(!) for noen mnd siden, men så sluttet de med den og jeg finner den ingen steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg lett etter!! Kjøpte den på nille(!) for noen mnd siden, men så sluttet de med den og jeg finner den ingen steder.

Jeg kjøpte den på Ica maxi. De hadde 750(?)ml til 10 kr. Var på tilbud da. Den er så utrolig god :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk parfymefri og tilsett noen dråper valgfri aromaolje. Jeg bruker ofte lavendel. Synes parfymert tøyskyllemiddel lukter alt for sterkt og skjelden godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Onsdag1365380628

syns de gule tøymyknerne lukter super godt :) er vel de dyreste som er de beste vel..

''er vel de dyreste som er de beste vel..''

Ikke alltid er det dyreste best. Jeg har ikke tørketrommel og sliter med at handdukene er som et flak når jeg tar dem av tørkesnoren. Har prøvd tøymykner i alle varianter, dyrt og billig, men det er visst bare lukten som er forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk parfymefri og tilsett noen dråper valgfri aromaolje. Jeg bruker ofte lavendel. Synes parfymert tøyskyllemiddel lukter alt for sterkt og skjelden godt.

Det var et godt tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...