jubalong70 Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Jeg har arvet en juleduk mor broderte da jeg var liten. Den er i hvitt lin med røde broderier. Uten den blir det ikke julemiddag hjemme hos oss Og da er jo fargeskalaen bestemt - hvitt og rødt Heldigvis er jeg glad i rødt også, så det gjør ingenting. Juletreet er fullt av masse forskjellig pynt kjøpt i inn- og utland, norske flagg og ting laget av ungene. Kunne ikke ramle meg inn å pynte det anderledes heller. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Til tross for at jeg elsker jul så liker jeg ikke rødt. Her går pynten i kun sølv, hvitt og glitter, noe som står i stil med leiligheten. Nå skal ikke jeg ha julemiddag hjemme men hadde jeg skulle hatt det så ville jeg pyntet bordet med de samme fargene. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Forøvrig har jeg et helt sort juletre, med juletrepynt i sølv, grått, krystall, glitter og glass. Har noen innslag av lys lilla også. Alt står stil med innredningen av leiligheten. Til og med pakkene 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.