Gå til innhold

Smerter i overkropp


LillaLidda

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg er en ung dame i en alder av 24 år. Jeg har i det siste fått noen merkelige smerter i brystet. Midt mellom litt under brystene. Og det føles som om det er en stokk gjennom hele kroppen, fra rett under brystene og helt bak til huden i ryggen.

Jeg har også vondt i nakke og skuldrene og nedover til midt på ryggtavlen. Smertene er fra langt inni meg og til huden. Det er vondt og ømt og berøre huden på ryggen.

For noen år tilbake fikk jeg diagnosen Astma, men jeg er usikker om det er akkurat dette jeg har. Det er mer at det er for "liten plass" til og fylle lungene med luft, enn det er at luftveiene er tette. Jeg har ikke lyst å gå til lege med dette, når jeg ikke engang vet hvordan jeg skal forklare til legen hva som er galt.

Jeg har aldri hadd noe lignene smerter før, heller ingen jeg kjenner. Er det noen som kan hjelpe meg?

Mvh

Lille Meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MedicNerd

Hvis dette plager og engster deg, så synes jeg du skal gå til legen og fortelle akkurat det du har skrevet her. Du forklarer jo etter beste evne og det er godt nok for legen. Hn vet hva hn skal spørre om. Kan jo hende du har strammet noen muskler, fått irritert noe nerver eller noe sånn. Er så mange grunner til at man kan få sånne vondter. Som regel er det ikke farlig, men det er jo godt å få funnet ut av det og evt. gjort noe med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...