Gå til innhold

Er det migrene jeg har?


Helge_D

Anbefalte innlegg

2-3 ganger i året opplever jeg at jeg i perioder på 1-3 uker har kraftig hodepine av og på, i opp til 7 ganger daglig. Hodepinen varer i opptil 1 time hver gang. Og bare i venstre del av hodet. Jeg blir helt rød på det venstre øyet og det venstre neseboret begynner og renne. Selve smerten er så intens at jeg våkner midt på natten p.g.a. den, og mens det pågår er det så vondt at jeg ikke klarer å tenke på noe annet. Er dette en form for migrene? Lurer fordi jeg tydeligvis mangler en del av symptomene som gjelder migrene. Iallfall ifølge det jeg har lest på internett til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...
Gjest rødstrupe

Jeg tror du har noe som heter Indometacinresponsiv hodepine, beskrivelsen stemmer veldig bra. Mener du må veien om legen din og videre til nevrolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...