Gå til innhold

Dolph...


Colette

Anbefalte innlegg

Ja, han var utrolig tiltrekkende i kveld:-) Stakkars Fredrik Skavlan ved siden av :-) Han kom ikke mye til sin rett :-(

Men det skal mye til før Skavlan ser ut som en hunk-a-doodle-doo, da.

Jeg liker han som programleder, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    27

  • Axcia

    17

  • AneM1365380603

    10

  • morsan

    9

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest sjøstjerna

Ja, han var utrolig tiltrekkende i kveld:-) Stakkars Fredrik Skavlan ved siden av :-) Han kom ikke mye til sin rett :-(

Liker Skavlan. Synes han er fin sånn mer på menneskelig plan. Han spør direkte og er liksom ikke ufin.

De to er ulike kategorier av menn. Meget bra i hver sin kategori, om man kan si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han økte helt klart sin popularitet i kveld, ja. Ikke virka han spesielt dum heller ;-)

Nei, han gjorde ikke det. Og så smeller han til med en mishandlingshistorie sånn helt uten videre også...Da ble jeg overrasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sjøstjerna

Nei, han gjorde ikke det. Og så smeller han til med en mishandlingshistorie sånn helt uten videre også...Da ble jeg overrasket.

Ja, det der var nesten litt sterkt. I alle fall veldig overraskende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det skal mye til før Skavlan ser ut som en hunk-a-doodle-doo, da.

Jeg liker han som programleder, da.

''Men det skal mye til før Skavlan ser ut som en hunk-a-doodle-doo, da.''

*pling*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det skal mye til før Skavlan ser ut som en hunk-a-doodle-doo, da.

Jeg liker han som programleder, da.

Jeg liker han sånn middels. Menstort sett ikke. Glemmer ikke da han satt og siklet over hvert eneste kvinnemenneske under 35, som var innom "først og sist" ;:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker Skavlan. Synes han er fin sånn mer på menneskelig plan. Han spør direkte og er liksom ikke ufin.

De to er ulike kategorier av menn. Meget bra i hver sin kategori, om man kan si det slik.

''Liker Skavlan. Synes han er fin sånn mer på menneskelig plan. Han spør direkte og er liksom ikke ufin.''

???? Han er jo direkte ufin og idiot i en del av programmene sine! Husker ikke nøyaktig hva han sa den gangen han hadde Lasse Gustavsson (han svenske brannmannen) i programmet, det var så pinlig at jeg holdt på å synke gjennom stolen. Vi diskuterte det her inne etterpå også tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men det skal mye til før Skavlan ser ut som en hunk-a-doodle-doo, da.''

*pling*

Ja, man kan liksom ikke skylde på at det varuheldig å bli sammenlignet med Dolph;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

''Liker Skavlan. Synes han er fin sånn mer på menneskelig plan. Han spør direkte og er liksom ikke ufin.''

???? Han er jo direkte ufin og idiot i en del av programmene sine! Husker ikke nøyaktig hva han sa den gangen han hadde Lasse Gustavsson (han svenske brannmannen) i programmet, det var så pinlig at jeg holdt på å synke gjennom stolen. Vi diskuterte det her inne etterpå også tror jeg.

Kan ikke huske det programmet du henviser til.

Jeg har sett mange - men ikke alle- av programmene hans. Og jeg sitter meg godt inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Liker Skavlan. Synes han er fin sånn mer på menneskelig plan. Han spør direkte og er liksom ikke ufin.''

???? Han er jo direkte ufin og idiot i en del av programmene sine! Husker ikke nøyaktig hva han sa den gangen han hadde Lasse Gustavsson (han svenske brannmannen) i programmet, det var så pinlig at jeg holdt på å synke gjennom stolen. Vi diskuterte det her inne etterpå også tror jeg.

Lasse Gustavsson var jo bare ute etter penger og berømmelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...