Gå til innhold

Dolph...


Colette

Anbefalte innlegg

AneM1365380603

Jeg liker han sånn middels. Menstort sett ikke. Glemmer ikke da han satt og siklet over hvert eneste kvinnemenneske under 35, som var innom "først og sist" ;:-(

Jeg synes han er en dyktig programleder, men litt for fløtepus etter min smak. Hvis en ser han som en Mann da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    27

  • Axcia

    17

  • AneM1365380603

    10

  • morsan

    9

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603

''Liker Skavlan. Synes han er fin sånn mer på menneskelig plan. Han spør direkte og er liksom ikke ufin.''

???? Han er jo direkte ufin og idiot i en del av programmene sine! Husker ikke nøyaktig hva han sa den gangen han hadde Lasse Gustavsson (han svenske brannmannen) i programmet, det var så pinlig at jeg holdt på å synke gjennom stolen. Vi diskuterte det her inne etterpå også tror jeg.

Han hadde et pinlig intervju med en X islandsk statsminister, husker jeg. Eller var han noe annet, mon tro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skal innrømme at han ikke så fullt så ille ut "i levende live" som på bildene. Men dere skal få sikle ifred for meg. :o)

Ja, jøss, han har jo både hår og pen dress! ;-) *erte erte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse Gustavsson var jo bare ute etter penger og berømmelse.

''Lasse Gustavsson var jo bare ute etter penger og berømmelse.''

Hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han er en dyktig programleder, men litt for fløtepus etter min smak. Hvis en ser han som en Mann da ;)

Jeg synes ikke han er så dyktig som det mange påstår. Nå er jeg i det virkelig saklige hjørnet her i kveld: Jeg synes han har så ekle fingere:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Lasse Gustavsson var jo bare ute etter penger og berømmelse.''

Hæ?

Ja, hva annet skulle det være? Når han bruker sin brannskade i kommersielle interesser? Og tjener masse penger på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg synes ikke han er så dyktig som det mange påstår. Nå er jeg i det virkelig saklige hjørnet her i kveld: Jeg synes han har så ekle fingere:-(

*Hehe* De ekle fingrene har jeg ikke lagt merke til enda, men skal sjekke dem ut neste fredag når selveste Robbie Williams er med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde et pinlig intervju med en X islandsk statsminister, husker jeg. Eller var han noe annet, mon tro..

Ja, det så jeg. Og jeg krympet meg i stolen på Skavlans vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hehe* De ekle fingrene har jeg ikke lagt merke til enda, men skal sjekke dem ut neste fredag når selveste Robbie Williams er med :D

''selveste Robbie Williams ''

En god grunn til å se Skavlan neste uke *juhuu*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

''selveste Robbie Williams ''

En god grunn til å se Skavlan neste uke *juhuu*

Han er jo en festlig fyr med mange gode kommentarer. Sist gang fleipet han jo veldig med en spiller på landslaget i håndball, om hennes legning, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hehe* De ekle fingrene har jeg ikke lagt merke til enda, men skal sjekke dem ut neste fredag når selveste Robbie Williams er med :D

Robbie Williams er jo en fantstisk artist da:-) Husker sist han var innom Skvalan. Det var et fyrverkeri fra begynnelse til slutt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Robbie Williams er jo en fantstisk artist da:-) Husker sist han var innom Skvalan. Det var et fyrverkeri fra begynnelse til slutt :-)

'') Husker sist han var innom Skvalan. Det var et fyrverkeri fra begynnelse til slutt :-)''

Det husker jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sjøstjerna

Robbie Williams er jo en fantstisk artist da:-) Husker sist han var innom Skvalan. Det var et fyrverkeri fra begynnelse til slutt :-)

Har lyst å se det- men blir forhindret. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo en festlig fyr med mange gode kommentarer. Sist gang fleipet han jo veldig med en spiller på landslaget i håndball, om hennes legning, hehe.

Liker sånnr rocka barskinger jeg ja. En svakhet jeg har ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

'') Husker sist han var innom Skvalan. Det var et fyrverkeri fra begynnelse til slutt :-)''

Det husker jeg også :)

Robbie williams har jo ikke ro i seg. Han tar jo totalt over. Så det kan bli noen overraskelser på godt og vondt. Husker han ble så opptatt av Dorthe Skappels bryst en gang hun intervjuet han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robbie williams har jo ikke ro i seg. Han tar jo totalt over. Så det kan bli noen overraskelser på godt og vondt. Husker han ble så opptatt av Dorthe Skappels bryst en gang hun intervjuet han...

RO? Nei. Det er vel ikke helt usannsynlig at han har hatt i seg noe oppkvikkende, for å si det sånn:-( Men du verden for en artist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Robbie williams har jo ikke ro i seg. Han tar jo totalt over. Så det kan bli noen overraskelser på godt og vondt. Husker han ble så opptatt av Dorthe Skappels bryst en gang hun intervjuet han...

*hehe* Men det er jo gøy med de som har et annet filter enn de ordinære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...