Gå til innhold

Dolph...


Colette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    27

  • Axcia

    17

  • AneM1365380603

    10

  • morsan

    9

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest sjøstjerna

Hmmm - jeg må igjen innrømme at denne personen har jeg aldri lagt merke til.....!

Nei, jeg har heller aldri lagt merke til han.

Men jeg så han jo på Skavlan i går. :-)

Så en av linkene gitt i denne tråden. Ene var mannen i dress. Flott mann som jeg gjerne hviler øynene på. Den andre bilde var av han i bokseringen. Æsj. Liker ikke settingen og uttrykk der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mimre, mimre....

Hvis han virkelig har gjort inntrykk, kan du prøve å kutte ut den d-en du har føyd på, på slutten av navnet?

Jeg henger meg vanligvis ikke opp i små skrivefeil, men navn er i en egen kategori :-)

Du får bare irritere deg hvis du vil bruke energi på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke Skavlan, men må si jeg stusser - har ikke det beste inntrykk av Lundgren fra de gamle filmene, for å si det sånn.

Nei, det var vel nettopp der den store overraskelsen lå. Jeg tenkte _aldri_ på han som en kjekkas dengang da, men han tok seg veldig godt ut på Skavlan i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han virkelig har gjort inntrykk, kan du prøve å kutte ut den d-en du har føyd på, på slutten av navnet?

Jeg henger meg vanligvis ikke opp i små skrivefeil, men navn er i en egen kategori :-)

Jeg husker en gang for mange år siden at Carola var gjest hos han. Hun hadde tatt seg bryderiet med å få laget et t-skjprte med navnet hans tvers over brystet, og så hadde hun fått det skrevet "Skavland"...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker en gang for mange år siden at Carola var gjest hos han. Hun hadde tatt seg bryderiet med å få laget et t-skjprte med navnet hans tvers over brystet, og så hadde hun fått det skrevet "Skavland"...;-)

Det husker jeg. Flau affære...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo en festlig fyr med mange gode kommentarer. Sist gang fleipet han jo veldig med en spiller på landslaget i håndball, om hennes legning, hehe.

Gro Hammerseng eller hva hun heter, ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...