Gå til innhold

Legen/rettelse ang innlegget nedenfor...engstelig.

Anbefalte innlegg

Gjest Lissell

Beklager han har fått en kul i spyttkjertelen,som legen skal vente med i 3 mnd å ta ut,sikkert fordi det ikke er time før,uff jeg så jo at jeg skrev bukspyttkjertel,men det er det IKKE..jeg skrev rett og slett feil.

Nei altså,han har en kul ved kjeven litt nedenfor høyre øre,og legen sa at det var en tumor,men at den slags tumor var godartet,men hvor lenge kan slikt være gode og ikke bli til ondartet?? kan det skje innen 3 mnd? han har trossalt hatt denne kulen siden mars-april...

Beklager første innlegg jeg skrev jo feil

Fortsetter under...

Gjest Ottar Grimstad, spesialist i allmennmedi

Heldigvis!

Ordet tumor betyr svulst. Svulster kan være godartede eller ondartede. Når han har en godartet tumor har han IKKE kreft - heldigvis.

Det er heldigvis heller ikke slik at godartede tumorer blir ondartede når det går lang nok tid. Når legen er sikker på at denne tumoren er godartet, så er nok ventetiden forsvarlig og ikke noe å bekymre seg for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...