cecily Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 Oppskrift? Jeg får sjelden til gode boller ( Det aller viktigste med gjærbakst er etter min erfaring å ha i så lite mel som mulig. Deigen skal slippe bollen, men da skal det heller ikke ett eneste gram mer mel oppi. 0 Siter
frosken Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 Oppskrift? Jeg får sjelden til gode boller ( Har du den rutete kokeboken til Ingrid Espelid? Der er det en idiotsikker bolleoppskrift. Det kan forøvrig være lurt å kjøpe tørrgjær i rød pakke når du skal bake søt gjærbakst. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 Har du den rutete kokeboken til Ingrid Espelid? Der er det en idiotsikker bolleoppskrift. Det kan forøvrig være lurt å kjøpe tørrgjær i rød pakke når du skal bake søt gjærbakst. Nei, den har jeg ikke, men oppskriften ligger kanskje på nett? Skal lete litt ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.