Gå til innhold

Jeg har lyst på en kjæreste


Gjest frøken fiks

Anbefalte innlegg

Gjest HerrFiksfaks

Jeg har også lyst på kjæreste. Har relativt beskjedne krav også, så kan nøye meg med kaffekoppen + någå attåt på sengen. ;)

Neida. Jeg er enig med forrige "innringer", kom deg på banen(e), men forvill deg nå ikke borti en politiker da ;)

The very best of luck to you, but I am sure you will not need it.:) (Hmm..var det riktig engelsk da tro??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cathlin

    9

  • sheba

    7

  • Mary Poppins

    4

  • Dorthe

    3

Mest aktive i denne tråden

ja du sier noe, men han presiserer alltid at han er så lykkelig med sin kone.

Men er han egentlig så lykkelig når han alltid på presisere det?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er han egentlig så lykkelig når han alltid på presisere det?:)

Nei det kan du si...............hmmm.................jeg tror ikke han er den riktige for meg uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken fiks

Meld deg inn i:

Ornitologisk forening - om ikke annet, så lærer du kanskje hvordan fuglene på fuglebrettet egentlig ser ut, og hva de heter

Fotoklubb - om ikke annet, så lærer du kanskje å få skikkelige julebilder til neste jul )

Kjøp/lån deg en hund og gå tur der menn lufter hundene sine - om ikke annet så får du mye frisk luft

Vær med på en aktivitet som forutsetter at mennesker har kontakt med hverandre - om ikke annet, så kan det hende du får nye venner.

Nøkkelen er vel uansett å være aktiv og åpen og delta på arenaer der det overhode kan finnes single menn. Poenget mitt med oppramsingen er å si at du har alt å vinne, ingenting å tape på å forsøke deg fram.

Er faktisk litt uenig med de som mener politikken er riktig arena. Min erfaring er at folk som er aktive i lokalpolitikk er veeeeldig etablerte.

Jeg er aktiv og åpen, selvom jeg aldri har vært i ornitologforeningen eller luftet naboens hund. Gode forslag forresten;-)

Jeg har hatt kjæreste en stund som slo opp for ikke lenge siden. Han var internasjonal politiker, og det er en grunn til at slike er alene. Jeg møter mange høyt og lavtstående politikere hele tiden, som og andre mennesker. Det er ikke aktivitet som mangler i mitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken fiks

Jeg har også lyst på kjæreste. Har relativt beskjedne krav også, så kan nøye meg med kaffekoppen + någå attåt på sengen. ;)

Neida. Jeg er enig med forrige "innringer", kom deg på banen(e), men forvill deg nå ikke borti en politiker da ;)

The very best of luck to you, but I am sure you will not need it.:) (Hmm..var det riktig engelsk da tro??)

Jeg er på banen (ikke fotballbanen) hele tiden. Det er ikke aktiviteter som mangler i mitt liv. Det mangler å finne den riktige mannen.

Jeg har mye erfaring med politikere. De er skapt som andre menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest frøken fiks

Fordi du rett og slett ikke er interessant nok for den typen menn?

Der var du inn på noe..........hva kan i så fall være grunnen til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken fiks

Fordi du rett og slett ikke er interessant nok for den typen menn?

Eller kanskje også at de er ikke interessant nok for meg når jeg møter dem.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mitt forslag...

Eller kanskje også at de er ikke interessant nok for meg når jeg møter dem.........

Det er jo selvsagt godt mulig at du rett og slett er homofil. Og da vil det nok være slik at selv den mennesketypen du sier du liker, ikke behager deg allikevel, så lenge de er menn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg vil ha en i en høy politisk stilling. En med høy utdannelse og enda mer dannelse.

Hvorfor i alle dager vil du ha en politiker?! Er det noe jeg ikke vil ha så er det det. Alltid opptatt, mye borte, jobber selv om han sover (sansynligvis).

Meld deg inn i et parti og delta aktivt. Flere politikere har politikerkjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest frøken fiks

Det er jo selvsagt godt mulig at du rett og slett er homofil. Og da vil det nok være slik at selv den mennesketypen du sier du liker, ikke behager deg allikevel, så lenge de er menn...

Nei det er aldeles helt umulig at jeg er homofil. Jeg er en dame som er heterofil i høyeste grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken fiks

Hvorfor i alle dager vil du ha en politiker?! Er det noe jeg ikke vil ha så er det det. Alltid opptatt, mye borte, jobber selv om han sover (sansynligvis).

Meld deg inn i et parti og delta aktivt. Flere politikere har politikerkjæreste.

Jeg er aktiv i et parti;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken fiks

Verve nye medlemmer, der kjekke menn står øverst på prioriteringslista?

Nåja jeg verver en del nye medlemmer, men å ha som kriterier at de skal være kjekke og bli mine kjærester er neppe relevant.....

jeg reiser en del med sikkerhetsvakter og de er ofte kjekke, men det er ikke nok.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...