Gå til innhold

Jeg har lyst på en kjæreste


Gjest frøken fiks

Anbefalte innlegg

Nåja jeg verver en del nye medlemmer, men å ha som kriterier at de skal være kjekke og bli mine kjærester er neppe relevant.....

jeg reiser en del med sikkerhetsvakter og de er ofte kjekke, men det er ikke nok.....

Er du en typisk "maktkvinne"? Eller et kjent fjes? Jeg spør ikke hvem du er, men tenker at mange menn blir skremt av sånne kvinner. Mange tror kanskje at du vasser i menn om du er en typisk smart, vakker kvinne med makt?

Hva med venners venner? Noen som ikke jobber med politikk i det hele tatt? Finnes mange smarte menn innen andre fagområder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cathlin

    9

  • sheba

    7

  • Mary Poppins

    4

  • Dorthe

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest frøken fiks

Er du en typisk "maktkvinne"? Eller et kjent fjes? Jeg spør ikke hvem du er, men tenker at mange menn blir skremt av sånne kvinner. Mange tror kanskje at du vasser i menn om du er en typisk smart, vakker kvinne med makt?

Hva med venners venner? Noen som ikke jobber med politikk i det hele tatt? Finnes mange smarte menn innen andre fagområder.

Nei jeg er ikke et kjent fjes, og ikke en maktkvinne. Jeg er selvstendig og kanskje noen ganger for selvstendig. Ja jeg anses som smart og intellektuell, og jeg har faktisk tiltrekning på menn. Problemet er at jeg finner aldri den eneste ene som er riktig for meg og bare meg.

Kanskje det er for få hvite hester i dagens samfunn, men han kan gjerne kjøre gammel bil:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Intl politiker

Jeg er aktiv og åpen, selvom jeg aldri har vært i ornitologforeningen eller luftet naboens hund. Gode forslag forresten;-)

Jeg har hatt kjæreste en stund som slo opp for ikke lenge siden. Han var internasjonal politiker, og det er en grunn til at slike er alene. Jeg møter mange høyt og lavtstående politikere hele tiden, som og andre mennesker. Det er ikke aktivitet som mangler i mitt liv.

Bjarne Håkon Hanssen? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken fiks

Bjarne Håkon Hanssen? :o)

han er ikke internasjonal politiker, og ikke er han ledig heller:-)

Om han så hadde vært ledig står han ikke høyest på ønskelisten:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei takk....det får i så fall være urban romantikk.

Det hadde faktisk vært en programide - motstykket til bonderomantikk!

Cafe latte i stedet for peiskos, for eksempel (jeg tar gjerne begge deler, forresten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken fiks

Plutselig står han bare der... :-)

Jeg har ventet på han i åresvis, og ofte trodd at han sto der.............så var det misforståelse:-( det var ikke HAN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken fiks

Det hadde faktisk vært en programide - motstykket til bonderomantikk!

Cafe latte i stedet for peiskos, for eksempel (jeg tar gjerne begge deler, forresten).

Jeg drikker ikke cafe latte, men tar gjerne et glass rødvin:-) Rødvin foran peisen er godt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja jeg verver en del nye medlemmer, men å ha som kriterier at de skal være kjekke og bli mine kjærester er neppe relevant.....

jeg reiser en del med sikkerhetsvakter og de er ofte kjekke, men det er ikke nok.....

herregud! du fornekter deg ikke og fortsetter med enda et nytt nick.

Skjønner du ikke hvor lett det er å gjennomskue deg?

Høytstående politikere og sikkerhetsfolk??? LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud! du fornekter deg ikke og fortsetter med enda et nytt nick.

Skjønner du ikke hvor lett det er å gjennomskue deg?

Høytstående politikere og sikkerhetsfolk??? LOL

Ja det er igrunnen ingen poeng for henne å skifte nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Hm. Men hva med mrxx?

''Hm. Men hva med mrxx?''

Nå er ikke mrxx politiker, da. Og jeg skjønner ikke hva frøken fiks skulle klare å stille opp med for å danke ut kona hans.

Derimot er vel SDD fortsatt singel. Ikke politiker han heller, men så labert mannfolkutvalg det er på dol nå, får hun bare huke tak i det som måtte by seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken fiks

herregud! du fornekter deg ikke og fortsetter med enda et nytt nick.

Skjønner du ikke hvor lett det er å gjennomskue deg?

Høytstående politikere og sikkerhetsfolk??? LOL

Vet du hva når du tar dette seriøst så må det være noe galt......de fleste skjønner at dette er ment som spøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er kanskje for kravstor?

Jeg mener ikke å være ekkel, men skal jeg være helt ærlig så synes jeg ofte det virker som du synes litt _vel_ høyt om degselv. Det er sjeldent et veldig attraktiv egenskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med dere? Tar dere dette alvorlig...

Er tråden en tulletråd? Hva er det som skulle tilsi det?

En slik "spøk" har du prøvd deg på før, og de er sjeldent veldig morsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken fiks

''Hm. Men hva med mrxx?''

Nå er ikke mrxx politiker, da. Og jeg skjønner ikke hva frøken fiks skulle klare å stille opp med for å danke ut kona hans.

Derimot er vel SDD fortsatt singel. Ikke politiker han heller, men så labert mannfolkutvalg det er på dol nå, får hun bare huke tak i det som måtte by seg.

:-) nå ja jeg vil nå gjerne se på før jeg bestemmer meg og det går ikke med dolere.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken fiks

Du er kanskje for kravstor?

Jeg mener ikke å være ekkel, men skal jeg være helt ærlig så synes jeg ofte det virker som du synes litt _vel_ høyt om degselv. Det er sjeldent et veldig attraktiv egenskap.

Du synes ofte?????? Si meg hva er det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du synes ofte?????? Si meg hva er det med deg?

hehe dette er nesten litt morsomt, du gjentar jo samme regla hver eneste gang du skriver om dine kjærlighetsproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...