Gå til innhold

Jeg har lyst på en kjæreste


Gjest frøken fiks

Anbefalte innlegg

Gjest frøken fiks

Er tråden en tulletråd? Hva er det som skulle tilsi det?

En slik "spøk" har du prøvd deg på før, og de er sjeldent veldig morsomme.

Vet du hva jeg vet ikke hvorfor du legger deg plutselig etter meg på denne måten, men usmakelig er det. Du kan ikke vite hvem jeg er og har ikke noe med det. Hva du har uoppgjort med noen andre vet ikke jeg. Jeg kan umulig ha skrevet noe i denne tråden som har provosert deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cathlin

    9

  • sheba

    7

  • Mary Poppins

    4

  • Dorthe

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen

:-) nå ja jeg vil nå gjerne se på før jeg bestemmer meg og det går ikke med dolere.............

Har du ikke sett dem? Da er du på feil forum ;-)

SDD har jeg bare sett bilder av, men mange nok til å danne meg et godt bilde av utseendet hans. Han ser fortsatt ut som ei barnerumpe, selv om han nå er godt over 30.

Mrxx har jeg både sett mange bilder av og truffet i RL. Meget sjarmerende mann, men som sagt lykkelig gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken fiks

hehe dette er nesten litt morsomt, du gjentar jo samme regla hver eneste gang du skriver om dine kjærlighetsproblemer.

Vet du nå hva. Jeg synes ikke dette er morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken fiks

Har du ikke sett dem? Da er du på feil forum ;-)

SDD har jeg bare sett bilder av, men mange nok til å danne meg et godt bilde av utseendet hans. Han ser fortsatt ut som ei barnerumpe, selv om han nå er godt over 30.

Mrxx har jeg både sett mange bilder av og truffet i RL. Meget sjarmerende mann, men som sagt lykkelig gift.

Er jeg på feil forum hvis jeg ikke har sett dem????? Dette må du forklare litt nærmere for meg. Kjenner alle hverandre her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken fiks

Ikke jeg heller, det er heller tragisk.

Da kan du vel skrive andre steder. Det er tragisk hvis du føler deg nødt til å skrive noe uforståelig her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på banen (ikke fotballbanen) hele tiden. Det er ikke aktiviteter som mangler i mitt liv. Det mangler å finne den riktige mannen.

Jeg har mye erfaring med politikere. De er skapt som andre menn.

Men hvis du er på banen hele tiden så kanskje du virker litt desperat og det er jo ikke menn så glad i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Er jeg på feil forum hvis jeg ikke har sett dem????? Dette må du forklare litt nærmere for meg. Kjenner alle hverandre her?

En del dolere er både her og på et annet forum. Det var derfor jeg skrev at du er på feil forum. Jeg har enda ikke sett noen legge ut link til bilder av seg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken fiks

Men hvis du er på banen hele tiden så kanskje du virker litt desperat og det er jo ikke menn så glad i

Jeg er hele tiden på livsbanen, ikke fotballbanen, det er vel ikke desperat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du er på banen hele tiden så kanskje du virker litt desperat og det er jo ikke menn så glad i

Nettopp, det er merkelig. Den desperasjonen har jeg sett hos så mange nick her på dol, og samme problemstillingen gjentar seg.

er det ikke rart ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken fiks

En del dolere er både her og på et annet forum. Det var derfor jeg skrev at du er på feil forum. Jeg har enda ikke sett noen legge ut link til bilder av seg her.

Ok så du mener at en del dolere har sett bildere av hverandre:-)

Jeg tror ikke at SDD og mrxx er politikere og i løpet av tråden har jeg kommet frem til at det er det jeg vil:-) Bare ikke Bjarne Håkon Hanssen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest frøken fiks

Nettopp, det er merkelig. Den desperasjonen har jeg sett hos så mange nick her på dol, og samme problemstillingen gjentar seg.

er det ikke rart ;o)

Hvorfor i alle dager er det rart med en slik problemstilling?? Tror du må forklare for flere enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med dere? Tar dere dette alvorlig...

Ja, vi tar det alvorlig helt til vi skjønner at noen har sett for langt ned i rødvinsflasken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Ok så du mener at en del dolere har sett bildere av hverandre:-)

Jeg tror ikke at SDD og mrxx er politikere og i løpet av tråden har jeg kommet frem til at det er det jeg vil:-) Bare ikke Bjarne Håkon Hanssen..

''Ok så du mener at en del dolere har sett bildere av hverandre:-)''

Javisst. Både på andre forum og på FaceBook. Dessuten har mange truffet hverandre. Ikke rart det, så mange år som dol har eksistert.

Jeg kjenner dessverre ingen single politikere, så der kan jeg ikke hjelpe deg. Men du vet i det minste hvor du skal finne dem, i partiene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager er det rart med en slik problemstilling?? Tror du må forklare for flere enn meg.

Det er rart med en sånn problemstilling når samme person opplever den så ofte som du.

Kanskje du bør gå i deg selv først og fremst? Eller er det oppmerksomhet du vil ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke sett dem? Da er du på feil forum ;-)

SDD har jeg bare sett bilder av, men mange nok til å danne meg et godt bilde av utseendet hans. Han ser fortsatt ut som ei barnerumpe, selv om han nå er godt over 30.

Mrxx har jeg både sett mange bilder av og truffet i RL. Meget sjarmerende mann, men som sagt lykkelig gift.

Utestengt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken fiks

Det er rart med en sånn problemstilling når samme person opplever den så ofte som du.

Kanskje du bør gå i deg selv først og fremst? Eller er det oppmerksomhet du vil ha?

Et eller annet misforstår du her, men jeg bruker ikke tiden på å finne ut hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...