Gå til innhold

Jeg har lyst på en kjæreste


Gjest frøken fiks

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cathlin

    9

  • sheba

    7

  • Mary Poppins

    4

  • Dorthe

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest frøken fiks

''Ok så du mener at en del dolere har sett bildere av hverandre:-)''

Javisst. Både på andre forum og på FaceBook. Dessuten har mange truffet hverandre. Ikke rart det, så mange år som dol har eksistert.

Jeg kjenner dessverre ingen single politikere, så der kan jeg ikke hjelpe deg. Men du vet i det minste hvor du skal finne dem, i partiene...

Jeg håper inderlig at du forstår at jeg har brukt ironi. Det er ikke det minste overraskende at noen kjenner hverandre, men det er mer overraskende at vi som ikke kjenner noen får slike kommentarer som jeg har fått her.

Dette med politikerne var ren spøk og det tror jeg de fleste forsto. Desverre ikke alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper inderlig at du forstår at jeg har brukt ironi. Det er ikke det minste overraskende at noen kjenner hverandre, men det er mer overraskende at vi som ikke kjenner noen får slike kommentarer som jeg har fått her.

Dette med politikerne var ren spøk og det tror jeg de fleste forsto. Desverre ikke alle.

rar spøk når du har sagt det samme før til det kjedsommelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hm. Men hva med mrxx?''

Nå er ikke mrxx politiker, da. Og jeg skjønner ikke hva frøken fiks skulle klare å stille opp med for å danke ut kona hans.

Derimot er vel SDD fortsatt singel. Ikke politiker han heller, men så labert mannfolkutvalg det er på dol nå, får hun bare huke tak i det som måtte by seg.

Da bestemmer vi bare at hun får SDD.

Utrolig lite menn her nå ja. Mannenickene som er igjen er vel bare nhd undercover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Da bestemmer vi bare at hun får SDD.

Utrolig lite menn her nå ja. Mannenickene som er igjen er vel bare nhd undercover.

'' Mannenickene som er igjen er vel bare nhd undercover.''

He he, flott teori. Du skal se du har rett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...