Gå til innhold

Kjenner dere hverandre?


Gjest frøken fiks

Anbefalte innlegg

Gjest frøken fiks

Jeg trodde jeg skrev anonymt her, men nå ser jeg at noen kjenner hverandre og herper tråder med uforståelige kommentarer. Har dere stort sett møttes og sett bilder av hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cathlin

    9

  • morsan

    4

  • mariaflyfly

    4

  • Axcia

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest frøken fiks

Jeg har truffet en person her én gang, en annen person 3 ganger, og en tredje person mailer jeg en del med (vi har ikke treftes).

ok det synes jeg virker helt normalt. Jeg synes det er ubehagelig hvis "alle" kjenner hverandre og vet alt om hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på om noen herfra har handla i butikken jeg jobber i en gang...ellers aner jeg ingenting om hva som skjuler seg bak alle nickene.

Det kan være at folk som kjenner hverandre har fortalt om dette forumet seg imellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på om noen herfra har handla i butikken jeg jobber i en gang...ellers aner jeg ingenting om hva som skjuler seg bak alle nickene.

Det kan være at folk som kjenner hverandre har fortalt om dette forumet seg imellom?

''jeg lurer på om noen herfra har handla i butikken jeg jobber i en gang...''

Hvorfor trodde du det? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Jeg får vel svare her, siden det var min lille spøk som utløste at du startet tråden.

Av de som nå er aktive på dol, er det bare noen få jeg har møtt/sett bilder av. Men regner jeg med alle som har vært her tidligere også, så blir det noen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt en av de som er aktive her flere ganger og mailer veldig jevnlig med en annen. Noen av de andre har jeg mailet med en og annen gangen.

Ellers er det ikke til å komme unna at man kan føle at man kjenner flere her inne ettersom mange av oss har vært her inne alt for mye i alt for mange år... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det ikke slik at alle kjenner hverandre her inne. De fleste "kjenner" hverandre gjennom det som skrives her og det er nok likevel få som har møtt hverandre, i alle fall av de som er her nå.

Men for 8 til 10 år siden var det doltreff, som mange var på. Det er ikke mange igjen her av de som var på treff heller.

Jeg har truffet veldig få her inne og har aldri vært på noe treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Sikkert noen som kjenner hverandre, men jeg tror ellers mange av oss har hengt her lenge og dermed fått et inntrykk av mange, og blitt litt "kjent" med en del. Lettere å fleipe litt med de du har kommunisert med før, men det betyr jo ikke akkurat at du kjenner dem godt, langt mindre at du omgås dem i RL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt noen folk herfra, men det er ikke så mange av dem som er så mye her lenger. Det er egentlig ikke jeg heller.

Noen har jeg kontakt med på Facebook og mail også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg _kjenner_ ingen her i RL, men etter mange år på DOL er det klart at jeg kjenner menneskene bak nickene, hva slags meninger de har, hva de liker og ikke liker osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Det er en konspirasjon!

Alle de andre lyver! Dol består utelukkende av folk fra 1998-kullet på medisinstudiet i Oslo. Det hele startet som et psyko-sosialt eksperiment, men i dag fungerer prosjektet som et verktøy som Staten bruker til å normalisere det de anser som ønsket adferd hos befolkningen.

Jeg ble selv sparket fra prosjektet i 2003 fordi jeg svarte "mot strømmen" i noen tilfeller. (Bl.a. at jeg lot min fiktive sønn spise nugatti av og til) Jeg ble etter dette slettet fra folkeregisteret og alle jeg kjente ble truet til å late som de ikke aner hvem jeg er. Jeg reiser nå rundt i verden og livnærer meg ved å synge Anne Grethe Preus-sanger på kantonesisk. Er aldri samme sted mer enn 2-4 dager i strekk.

Dette blir sikkert slettet, men ikke si dette videre til noen ellers vil du sannsynligvis lide samme skjebne som meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Alle de andre lyver! Dol består utelukkende av folk fra 1998-kullet på medisinstudiet i Oslo. Det hele startet som et psyko-sosialt eksperiment, men i dag fungerer prosjektet som et verktøy som Staten bruker til å normalisere det de anser som ønsket adferd hos befolkningen.

Jeg ble selv sparket fra prosjektet i 2003 fordi jeg svarte "mot strømmen" i noen tilfeller. (Bl.a. at jeg lot min fiktive sønn spise nugatti av og til) Jeg ble etter dette slettet fra folkeregisteret og alle jeg kjente ble truet til å late som de ikke aner hvem jeg er. Jeg reiser nå rundt i verden og livnærer meg ved å synge Anne Grethe Preus-sanger på kantonesisk. Er aldri samme sted mer enn 2-4 dager i strekk.

Dette blir sikkert slettet, men ikke si dette videre til noen ellers vil du sannsynligvis lide samme skjebne som meg!

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de andre lyver! Dol består utelukkende av folk fra 1998-kullet på medisinstudiet i Oslo. Det hele startet som et psyko-sosialt eksperiment, men i dag fungerer prosjektet som et verktøy som Staten bruker til å normalisere det de anser som ønsket adferd hos befolkningen.

Jeg ble selv sparket fra prosjektet i 2003 fordi jeg svarte "mot strømmen" i noen tilfeller. (Bl.a. at jeg lot min fiktive sønn spise nugatti av og til) Jeg ble etter dette slettet fra folkeregisteret og alle jeg kjente ble truet til å late som de ikke aner hvem jeg er. Jeg reiser nå rundt i verden og livnærer meg ved å synge Anne Grethe Preus-sanger på kantonesisk. Er aldri samme sted mer enn 2-4 dager i strekk.

Dette blir sikkert slettet, men ikke si dette videre til noen ellers vil du sannsynligvis lide samme skjebne som meg!

''Jeg reiser nå rundt i verden og livnærer meg ved å synge Anne Grethe Preus-sanger på kantonesisk. Er aldri samme sted mer enn 2-4 dager i strekk.''

AHA! Der var du, ja! NÅ finner vi deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...