Gå til innhold

Kjenner dere hverandre?


Gjest frøken fiks

Anbefalte innlegg

''Ja, jeg fikk satt opp lysene i busken på lørdag''

Feil forum, kanskje? ;-)

Eh.... tenker du koffert på en måte her eller...?

:-)

Det var ikke i mine tanker akkurat nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cathlin

    9

  • morsan

    4

  • mariaflyfly

    4

  • Axcia

    3

Mest aktive i denne tråden

Kjenner og kjenner.

Jeg vil tro at de fleste her som har vært lenge med fast nick har en viss oversikt over hvem og hva. Noen liker hverandre veldig godt og tøyser og tuller - og andre krangler en alltid med. Slikt er nok de fleste kjennskap her inne.

Jeg har møtt 3-4 dolere i rl og snakket med flere på msn, men de fleste er borte fra dol nå, ser jeg.

Men etter å ha hengt her en stund er en ikke alltid fullstendig anonym. Det er kanskje 2-3 her inne som vet fornavnet mitt, men jeg regner med at det er langt flere som vet hvor mange unger jeg har. Hadde jeg skrytt på meg 3 ekstra ville det nok ikke gått så lang tid før jeg ble avslørt. Dette skyldes at jeg har vært her en stund, ikke at jeg kjenner så mange i virkeligheten. Så litt av anonymiteten mister en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de andre lyver! Dol består utelukkende av folk fra 1998-kullet på medisinstudiet i Oslo. Det hele startet som et psyko-sosialt eksperiment, men i dag fungerer prosjektet som et verktøy som Staten bruker til å normalisere det de anser som ønsket adferd hos befolkningen.

Jeg ble selv sparket fra prosjektet i 2003 fordi jeg svarte "mot strømmen" i noen tilfeller. (Bl.a. at jeg lot min fiktive sønn spise nugatti av og til) Jeg ble etter dette slettet fra folkeregisteret og alle jeg kjente ble truet til å late som de ikke aner hvem jeg er. Jeg reiser nå rundt i verden og livnærer meg ved å synge Anne Grethe Preus-sanger på kantonesisk. Er aldri samme sted mer enn 2-4 dager i strekk.

Dette blir sikkert slettet, men ikke si dette videre til noen ellers vil du sannsynligvis lide samme skjebne som meg!

Er det du som er leder for svinevaksinemotstanderne også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Niccola

Jeg har Lillemus som venn på FB, men hun vet ikke at jeg vet at hun er på DOL.

Så fikk du sagt det, liksom? Nå synes jeg du skal gi beskjed til henne personlig også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde du det :-)

Ja, jeg fikk satt opp lysene i busken på lørdag, en uke forsinket, men bedre seint enn aldri!

Vi har pyntet gang og stue i lilla - jeg synes adventstiden er så fin - og lilla er en sånn deilig farge - jeg liker nesten det bedre enn jula :-)

Det er lenge siden jeg har kjørt forbi hos deg nå - var en tur østover i høst, men det var på nyeveien.

Ønsker deg og dine er riktig god jul!!!!

Hei!

Jeg forstår godt at dere kjører nyveien, den er jo så fin at. :)

Ha en veldig fin og god jul alle sammen! *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du, gidder du å lage litt mat til meg, er du snill. Jeg vil ha middag; kylling med pommes frites og bernaisesaus. Tusen takk.

Hæ?? Sa ikke du akkurat nei da jeg tilbød deg min kjempegode potet- og purresuppe?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...