Gå til innhold

Kjenner dere hverandre?


Gjest frøken fiks

Anbefalte innlegg

Gjest Det er en konspirasjon!

''Jeg reiser nå rundt i verden og livnærer meg ved å synge Anne Grethe Preus-sanger på kantonesisk. Er aldri samme sted mer enn 2-4 dager i strekk.''

AHA! Der var du, ja! NÅ finner vi deg....

Haha, der lurte jeg dere! Det er selvfølgelig Jørn Hoel-sanger og ikke Anne Grethe Preus-sanger. Dere finner meg aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cathlin

    9

  • morsan

    4

  • mariaflyfly

    4

  • Axcia

    3

Mest aktive i denne tråden

Kjenner ingen annet enn her på dol, nei.

Men ettersom jeg har vært her noen år, så føler jeg kjenner en del av nickene her... Selv har jeg byttet nick en del ganger, men holdt meg til dette nicket ganske lenge nå.

Har mailet litt med et par stykker her, men det er noen år siden. Sikkert ingen som husker meg, siden jeg da hadde et annet nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de andre lyver! Dol består utelukkende av folk fra 1998-kullet på medisinstudiet i Oslo. Det hele startet som et psyko-sosialt eksperiment, men i dag fungerer prosjektet som et verktøy som Staten bruker til å normalisere det de anser som ønsket adferd hos befolkningen.

Jeg ble selv sparket fra prosjektet i 2003 fordi jeg svarte "mot strømmen" i noen tilfeller. (Bl.a. at jeg lot min fiktive sønn spise nugatti av og til) Jeg ble etter dette slettet fra folkeregisteret og alle jeg kjente ble truet til å late som de ikke aner hvem jeg er. Jeg reiser nå rundt i verden og livnærer meg ved å synge Anne Grethe Preus-sanger på kantonesisk. Er aldri samme sted mer enn 2-4 dager i strekk.

Dette blir sikkert slettet, men ikke si dette videre til noen ellers vil du sannsynligvis lide samme skjebne som meg!

*Flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har det noe å si hvem som kjenner hvem i forhold til -din- anonymitet? Med mindre du tror vi er familien og venneflokken din.

Jeg kjenner ett par i "virkeligheten". Jeg e-mailer med fire-fem stykker sporadisk. Jeg har en eller to på Facebook. Jeg har tidligere hatt mange på MSN, men bruker det lite nå og har ny konto.

Hjalp det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''jeg lurer på om noen herfra har handla i butikken jeg jobber i en gang...''

Hvorfor trodde du det? :-)

Fordi en hyggelig kunde en gang kommenterte noe som var postet om her inne :) ellers har vi så mye kunder nå i desember, at vi må snart ha truffet hele byen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Alle de andre lyver! Dol består utelukkende av folk fra 1998-kullet på medisinstudiet i Oslo. Det hele startet som et psyko-sosialt eksperiment, men i dag fungerer prosjektet som et verktøy som Staten bruker til å normalisere det de anser som ønsket adferd hos befolkningen.

Jeg ble selv sparket fra prosjektet i 2003 fordi jeg svarte "mot strømmen" i noen tilfeller. (Bl.a. at jeg lot min fiktive sønn spise nugatti av og til) Jeg ble etter dette slettet fra folkeregisteret og alle jeg kjente ble truet til å late som de ikke aner hvem jeg er. Jeg reiser nå rundt i verden og livnærer meg ved å synge Anne Grethe Preus-sanger på kantonesisk. Er aldri samme sted mer enn 2-4 dager i strekk.

Dette blir sikkert slettet, men ikke si dette videre til noen ellers vil du sannsynligvis lide samme skjebne som meg!

Hysj da!

Jeg krever at innlegget til "Det er en konspirasjon" blir slettet øyeblikkelig, nå som hun har outet at vi alle er utdannet leger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle de andre lyver! Dol består utelukkende av folk fra 1998-kullet på medisinstudiet i Oslo. Det hele startet som et psyko-sosialt eksperiment, men i dag fungerer prosjektet som et verktøy som Staten bruker til å normalisere det de anser som ønsket adferd hos befolkningen.

Jeg ble selv sparket fra prosjektet i 2003 fordi jeg svarte "mot strømmen" i noen tilfeller. (Bl.a. at jeg lot min fiktive sønn spise nugatti av og til) Jeg ble etter dette slettet fra folkeregisteret og alle jeg kjente ble truet til å late som de ikke aner hvem jeg er. Jeg reiser nå rundt i verden og livnærer meg ved å synge Anne Grethe Preus-sanger på kantonesisk. Er aldri samme sted mer enn 2-4 dager i strekk.

Dette blir sikkert slettet, men ikke si dette videre til noen ellers vil du sannsynligvis lide samme skjebne som meg!

*hehehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de andre lyver! Dol består utelukkende av folk fra 1998-kullet på medisinstudiet i Oslo. Det hele startet som et psyko-sosialt eksperiment, men i dag fungerer prosjektet som et verktøy som Staten bruker til å normalisere det de anser som ønsket adferd hos befolkningen.

Jeg ble selv sparket fra prosjektet i 2003 fordi jeg svarte "mot strømmen" i noen tilfeller. (Bl.a. at jeg lot min fiktive sønn spise nugatti av og til) Jeg ble etter dette slettet fra folkeregisteret og alle jeg kjente ble truet til å late som de ikke aner hvem jeg er. Jeg reiser nå rundt i verden og livnærer meg ved å synge Anne Grethe Preus-sanger på kantonesisk. Er aldri samme sted mer enn 2-4 dager i strekk.

Dette blir sikkert slettet, men ikke si dette videre til noen ellers vil du sannsynligvis lide samme skjebne som meg!

Det er bare sååå typisk dere legesektetærer å være misunnelige på oss som er ekte doktorer, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke møtt eller sett bilder av noen av de faste her på DOL. Jeg har dog dannet meg bilder - som nok ikke stemmer så veldig med virkeligheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har truffet en person her én gang, en annen person 3 ganger, og en tredje person mailer jeg en del med (vi har ikke treftes).

Tenkte på deg i dag! Kjørte forbi hjemmet ditt. Koselig med lys i busken ved hekken! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Jeg har ikke møtt eller sett bilder av noen av de faste her på DOL. Jeg har dog dannet meg bilder - som nok ikke stemmer så veldig med virkeligheten :)

Enig.

Kjenner ingen- men har dannet meg bilder av folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt ei her inne, men har sett bilder og har god kontakt med flere her.

Det er noe som skjer etter mange år på et forum. Kjempekoselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hysj da!

Jeg krever at innlegget til "Det er en konspirasjon" blir slettet øyeblikkelig, nå som hun har outet at vi alle er utdannet leger!

Hehe. Vi er alle leger her, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg _kjenner_ ingen her i RL, men etter mange år på DOL er det klart at jeg kjenner menneskene bak nickene, hva slags meninger de har, hva de liker og ikke liker osv.

Hva liker og ikke liker jeg?

*tester Bookwoom;-)*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paranoia de luxe

Alle de andre lyver! Dol består utelukkende av folk fra 1998-kullet på medisinstudiet i Oslo. Det hele startet som et psyko-sosialt eksperiment, men i dag fungerer prosjektet som et verktøy som Staten bruker til å normalisere det de anser som ønsket adferd hos befolkningen.

Jeg ble selv sparket fra prosjektet i 2003 fordi jeg svarte "mot strømmen" i noen tilfeller. (Bl.a. at jeg lot min fiktive sønn spise nugatti av og til) Jeg ble etter dette slettet fra folkeregisteret og alle jeg kjente ble truet til å late som de ikke aner hvem jeg er. Jeg reiser nå rundt i verden og livnærer meg ved å synge Anne Grethe Preus-sanger på kantonesisk. Er aldri samme sted mer enn 2-4 dager i strekk.

Dette blir sikkert slettet, men ikke si dette videre til noen ellers vil du sannsynligvis lide samme skjebne som meg!

''Dol består utelukkende av folk fra 1998-kullet på medisinstudiet i Oslo. Det hele startet som et psyko-sosialt eksperiment, ''

Du skriver mye tull, men akkurat dette jeg har klippet ut her hadde ikke forundret meg det spøtt! Jeg tror faktisk litt på at det kan være sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke møtt eller sett bilder av noen av de faste her på DOL. Jeg har dog dannet meg bilder - som nok ikke stemmer så veldig med virkeligheten :)

''Jeg har dog dannet meg bilder - som nok ikke stemmer så veldig med virkeligheten :)''

Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på deg i dag! Kjørte forbi hjemmet ditt. Koselig med lys i busken ved hekken! :)

Gjorde du det :-)

Ja, jeg fikk satt opp lysene i busken på lørdag, en uke forsinket, men bedre seint enn aldri!

Vi har pyntet gang og stue i lilla - jeg synes adventstiden er så fin - og lilla er en sånn deilig farge - jeg liker nesten det bedre enn jula :-)

Det er lenge siden jeg har kjørt forbi hos deg nå - var en tur østover i høst, men det var på nyeveien.

Ønsker deg og dine er riktig god jul!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde du det :-)

Ja, jeg fikk satt opp lysene i busken på lørdag, en uke forsinket, men bedre seint enn aldri!

Vi har pyntet gang og stue i lilla - jeg synes adventstiden er så fin - og lilla er en sånn deilig farge - jeg liker nesten det bedre enn jula :-)

Det er lenge siden jeg har kjørt forbi hos deg nå - var en tur østover i høst, men det var på nyeveien.

Ønsker deg og dine er riktig god jul!!!!

''Ja, jeg fikk satt opp lysene i busken på lørdag''

Feil forum, kanskje? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...