Gå til innhold

Reprise på Lærkevej, noen som vet?


Gjest trist jente

Anbefalte innlegg

Gjest trist jente

Er det noen som vet om det er reprise på Lærkevej?

Sendetid: Søndager kl. 20.00 fra og med 29.11.09.

Var inne på tv2.no og klikket meg inn på Lærkvei, der var det noen som spurte om repise, et sa at det var reprise 21.40 på tv2 på onsdager. Jeg klarer ikke å finne den på onsdag og har prøvd å finlese de andre tv2-kanalane også uten å finne reprise.

Har jo nå gått glipp av to episoder, hadde hørt om serien men visste ikke at den var begynt. Danske serier og filmer synes jeg veldig ofte er veldig bra, så skulle gjerne sett de to episodene jeg har mistet. Eller er den lett å komme inn i? Hvis det er et kort sammendrag i begynnnelsen av hver episode kan man jo komme inn i det ganske greit. Liker ikke å se film/tv på data'n, men sumo er kanskje et alternativ hvis det ikke er resymè før hver episode.

En mulighet er vel tv2sumo, men der betaler man vel? vet ikke hva det koster og om den er der. Prøvde å gå inn på tv2 igjen nå, men nå kommer jeg ikke inn på siden av en mystisk grunn så får derfor ikke sjekket evt pris på sumo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest DVD mama

DVDen slippes 15. desember eller noe.

Jeg har bare sett en episode på TV. Synes den så gøy ut, så den står på ønskelista DVDen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...