Speak Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Så det var et maksbeløp. Og jeg som ønsker meg ny bil... BH + truse sett! 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Så det var et maksbeløp. Og jeg som ønsker meg ny bil... BH + truse sett! ''BH + truse sett!'' Til max. 500,-? Dream on. ( Jaja, kanskje om jeg er så heldig å finne noe fra Triumph i 70 el. 75 E. Kanskje. 0 Siter
emmelina Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 ''BH + truse sett!'' Til max. 500,-? Dream on. ( Jaja, kanskje om jeg er så heldig å finne noe fra Triumph i 70 el. 75 E. Kanskje. Det er fullt mulig å få tak i ålreite sett i mer vanlige størrelser for under femhundrelappen, da. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Det er fullt mulig å få tak i ålreite sett i mer vanlige størrelser for under femhundrelappen, da. Ja, det er det jo. ) Heldiggrisene! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Jeg har veldig lyst på en ny laptop -og gjerne en skikkelig pen Apple Ellers har jeg lyst på ny mobil. Pst, spørs om ønskene dine passer prisen hun anga 0 Siter
Axcia Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Skrevet 9. desember 2009 Så det var et maksbeløp. Og jeg som ønsker meg ny bil... BH + truse sett! ;-) Radiostyrt bil kan jo være moro ;-) Undertøy liker jeg aller best å plukke ut selv.. 0 Siter
Axcia Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Skrevet 9. desember 2009 Jeg har veldig lyst på en ny laptop -og gjerne en skikkelig pen Apple Ellers har jeg lyst på ny mobil. Send meg en melding om du finner dette til ca 500 kr da ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 ;-) Radiostyrt bil kan jo være moro ;-) Undertøy liker jeg aller best å plukke ut selv.. ''Undertøy liker jeg aller best å plukke ut selv..'' *Hehe* Skal tro hva jeg hadde fått om han skulle plukke ut undertøy til meg... Det hadde vært interesant å se i grunnen. 0 Siter
Axcia Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Skrevet 9. desember 2009 ''Undertøy liker jeg aller best å plukke ut selv..'' *Hehe* Skal tro hva jeg hadde fått om han skulle plukke ut undertøy til meg... Det hadde vært interesant å se i grunnen. *LOL* 0 Siter
astridny Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Det er så mye jeg ønsker meg. Men øvers står smykker og øredobber. Og gavekort :-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Hvis noen hadde gitt meg noen spennende bøker jeg ikke har lest fra før blir jeg veldig glad, Ellers ønsker jeg meg minst mulig. 0 Siter
Gjest - Ingoen - Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Hvis noen hadde gitt meg noen spennende bøker jeg ikke har lest fra før blir jeg veldig glad, Ellers ønsker jeg meg minst mulig. Jeg kjenner det på samme måten. Har alt jeg har behov for i hverdagen, og kan ikke fordra å vasse i for mange ting. Ønsker meg alltid ansiktskremer, hudkrem, truser, sokker, cder, => ting som man kan bruke opp og som man innimellom trenger å fornyes. Ønsker meg også en flott jul sammen med familie og venner, og at barna får det helt topp sammen med oss som foreldre. Det er egentlig mitt alller høyeste ønske - for nå er det deres barndom og herlige juleminner som skal skapes! 0 Siter
Speak Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 ;-) Radiostyrt bil kan jo være moro ;-) Undertøy liker jeg aller best å plukke ut selv.. Vil ha en BMW X1!!!! Jeg har "tipset" om hvilket undertøy jeg ønsker meg. Med link til bilde og hvor du får kjøpt det. Da blir det sikkert bra *ler* 0 Siter
Speak Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 ''Undertøy liker jeg aller best å plukke ut selv..'' *Hehe* Skal tro hva jeg hadde fått om han skulle plukke ut undertøy til meg... Det hadde vært interesant å se i grunnen. Vi må jo hjelpe de hjelpesløse. Har sendt med link til hva jeg ønsker meg:-) 0 Siter
Speak Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 ''BH + truse sett!'' Til max. 500,-? Dream on. ( Jaja, kanskje om jeg er så heldig å finne noe fra Triumph i 70 el. 75 E. Kanskje. Triumph er min favoritt:-) 0 Siter
Axcia Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Skrevet 9. desember 2009 Vil ha en BMW X1!!!! Jeg har "tipset" om hvilket undertøy jeg ønsker meg. Med link til bilde og hvor du får kjøpt det. Da blir det sikkert bra *ler* '' Med link til bilde og hvor du får kjøpt det. '' Noen mannfolk trenger det! ;-) 0 Siter
Spirello Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Jeg ønsker meg boksesekk, boksehansker, cd`r, smykker (alltid kjekt å få), vin, en fin topp, stilige strømper - noen kule fra lindex f.eks. salt & pepperbøsse, wok-panne. 0 Siter
Speak Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 '' Med link til bilde og hvor du får kjøpt det. '' Noen mannfolk trenger det! ;-) Min erfaring tilsier at det er smart *ler* 0 Siter
linko Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Hva med en vekkerklokke som gjør rommet gradvis lysere om morgenen, det har vi allerede og kan anbefales. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Metalldetektor har jeg alltid ønsket meg! Høres så morsomt ut! ) Ja, ikke sant! Godt det er andre enn meg som syns det. Alle her bare ler av meg. Hihi! ;p 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.