Gå til innhold

Vi "usynlige"


Gjest enellerannen

Anbefalte innlegg

Gjest enellerannen

Dere er på en måte heldige.......om jeg bare klarte å sette ord på/finne ut av hva som gjør så vondt. Glad på deres vegne. Noen lytter til de orda dere "har"....

Mange her klarer å sette ord på noe selv om det ser ut til at dere er helt på "bånn". FANTASTISK!!! Det er veldig godt gjort og veldig viktig (tror jeg iallefall).

Har fulgt med "dere" innimellom i snart ett år. Først nå jeg våger meg til å si noe.....jeg er litt redd for reaksjonene....redd for å si noe galt.....redd at ingen i det hele tatt bryr seg om det jeg roter ned.

Det er muligens flere som meg her, som bare titter,-.....og leter og leter etter svar på.....?..som ikke klarer å sette ord på egen smerte..??

Klem til dere alle da (både synlige og usynlige)

Flott at dere synlige er flinke til å støtte noen av hverandre her.

Hilsen enellerannen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

unnskyld at jeg blander meg inn på et forum jeg ikke hører hjemme.

Måtte bare si at Gud... for et nydelig innlegg..

Tøfft gjort av deg å skrive noen ord....og måten du skildrer situasajonen på er jo herlig... Skjør...forsiktig..på samme tid også sterk!

Jeg kan si med full tyngde at du vil bli tatt vel i mot her inne... Masse nydelige mennesker som backer hverandre opp og som er der for hverandre.. Jeg vet du er velkommen.

*forsiktig klem*

bella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære usynlig deg!

Flott at du endelig våget å skrive et innlegg! Håper inderlig det gjør at du tør å skrive mer her! Du kan jo begynne med å svare på andres innlegg hvis det er noe du har et godt råd for eller en mening om, for det er kanskje ikke like "skummelt" som å starte med et nytt innlegg. Før du aner det er du bitt av basillen, bare vent og se!

En ting er i hvert fall sikkert: Her er du hjertelig velkommen!

Beste hilsen Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enellerannen

Kjære usynlig deg!

Flott at du endelig våget å skrive et innlegg! Håper inderlig det gjør at du tør å skrive mer her! Du kan jo begynne med å svare på andres innlegg hvis det er noe du har et godt råd for eller en mening om, for det er kanskje ikke like "skummelt" som å starte med et nytt innlegg. Før du aner det er du bitt av basillen, bare vent og se!

En ting er i hvert fall sikkert: Her er du hjertelig velkommen!

Beste hilsen Grete :-)

Hei DIXI.

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare og gi gode råd. Jeg vet ikke om jeg har noen gode råd å gi til andre, men jeg har bestemt meg for å prøve å gi det der jeg føler at det kan være mulig. Det er i alle fall bedre enn ingenting.

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enellerannen

unnskyld at jeg blander meg inn på et forum jeg ikke hører hjemme.

Måtte bare si at Gud... for et nydelig innlegg..

Tøfft gjort av deg å skrive noen ord....og måten du skildrer situasajonen på er jo herlig... Skjør...forsiktig..på samme tid også sterk!

Jeg kan si med full tyngde at du vil bli tatt vel i mot her inne... Masse nydelige mennesker som backer hverandre opp og som er der for hverandre.. Jeg vet du er velkommen.

*forsiktig klem*

bella

Hei thinkerbell.

Ikke hører hjemme ???? Jeg er glad for at du svarte meg jeg og jeg er takknemlig for måten du gjorde det på. Hadde ingen brydd seg om orda mine her, så hadde jeg aldri mer prøvd å utrykke noe på dette forumet. Jeg har prøvd å finne deg på andre sider her og jeg fant deg. Det ser ut for meg som om du også er redd for å bli avvist. Jeg føler veldig med deg og håper at du finner en ny psykolog...en god og vennlig en som du kan ha tillit til....hvis du da ikke allerede har funnet en.

TAKK igjen for at du har gitt meg litt selvtillit.

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei thinkerbell.

Ikke hører hjemme ???? Jeg er glad for at du svarte meg jeg og jeg er takknemlig for måten du gjorde det på. Hadde ingen brydd seg om orda mine her, så hadde jeg aldri mer prøvd å utrykke noe på dette forumet. Jeg har prøvd å finne deg på andre sider her og jeg fant deg. Det ser ut for meg som om du også er redd for å bli avvist. Jeg føler veldig med deg og håper at du finner en ny psykolog...en god og vennlig en som du kan ha tillit til....hvis du da ikke allerede har funnet en.

TAKK igjen for at du har gitt meg litt selvtillit.

Klem fra meg.

takk .....

takk for at du gadd...

varme klemmer

bella

ps... håper du våger å skrive mer.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vi "usynlige",

kjekt å se at du "kaster" deg ut i det og kommer med det du har på hjertet. Jeg føler ikke at mine råd jeg prøver å gi er så gode, men jeg tror at å gi litt av sin "livserfaring" kan være nyttig og til god hjelp. Andres erfaringer har i alle fall vært til stor nytte for meg der jeg har trengt det! Og inne på DOL eksisterer det utrolig mye erfaringer og tips!

annerledes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beate31

heisann enellerannen.

Synes det er flott at du tør skrive her*ss*

Og det er ikke bare du som ikke greier sette/ finne ord på ting.

Men det viktigste er at man får det ut, uansett om det blir rotete eller ikke. Poenget er at du vil føle deg litt lettere etterpå, og det er godt*ss*

Klem fra Bea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enellerannen

heisann enellerannen.

Synes det er flott at du tør skrive her*ss*

Og det er ikke bare du som ikke greier sette/ finne ord på ting.

Men det viktigste er at man får det ut, uansett om det blir rotete eller ikke. Poenget er at du vil føle deg litt lettere etterpå, og det er godt*ss*

Klem fra Bea.

Hei Bea !

Takk for svar. Jeg skal prøve å følge rådet ditt. Kanskje får jeg som deg oppleve at det hjelper litt å "lette på trykket".

Nå spør jeg kanskje dumt,- men når det står tall bak navnet ditt, er det ensbetydende med alderen din?

Vennlig hilsen fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enellerannen

Hei vi "usynlige",

kjekt å se at du "kaster" deg ut i det og kommer med det du har på hjertet. Jeg føler ikke at mine råd jeg prøver å gi er så gode, men jeg tror at å gi litt av sin "livserfaring" kan være nyttig og til god hjelp. Andres erfaringer har i alle fall vært til stor nytte for meg der jeg har trengt det! Og inne på DOL eksisterer det utrolig mye erfaringer og tips!

annerledes

Hei annerledes.

Takk for svar. Jeg syns det er nyttig å høre om dine erfaringer vedr.det jeg prøvde å si noe om i innlegget mitt. Jeg har tenkt at mange kanskje blir glad bare noen viser at de bryr seg ved å "gi en klem" som jeg ser mange gjør her.Man behøver kanskje ikke alltid å ha noen svar eller råd å gi andre.(?). Jeg føler at det er godt å få gode råd, men jeg blir også glad bare noen viser at de har hørt meg.

Vennlig hilsen fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enellerannen

takk .....

takk for at du gadd...

varme klemmer

bella

ps... håper du våger å skrive mer.......

Hei thinkerbell!

Varme klemmer til deg også.

Håper du har det bra med deg selv i dag. Setter pris på diktene dine.

Vennlig hilsen fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beate31

Hei Bea !

Takk for svar. Jeg skal prøve å følge rådet ditt. Kanskje får jeg som deg oppleve at det hjelper litt å "lette på trykket".

Nå spør jeg kanskje dumt,- men når det står tall bak navnet ditt, er det ensbetydende med alderen din?

Vennlig hilsen fra meg.

Heisann.

Ja 31 er alderen min det. Hvor gammel er du?

Bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enellerannen

Heisann.

Ja 31 er alderen min det. Hvor gammel er du?

Bea

Hei igjen!

Jeg er 34 år. Student. Mamma til to barn. Har du barn?

Vennlig hilsen meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Beate31

Hei igjen!

Jeg er 34 år. Student. Mamma til to barn. Har du barn?

Vennlig hilsen meg.

Kjære enellerannen

Ja, jeg har fem barn, og er gift*S*

Glad som har dem jeg, ellers vet jeg ikke hvor jeg hadde vært.

Bea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beate31

Hei igjen!

Jeg er 34 år. Student. Mamma til to barn. Har du barn?

Vennlig hilsen meg.

Jeg blir litt nysgjerrig nå.. Bor du sør eller nord i landet? Jeg bor noed i nordland*ss*

Klem bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enellerannen

Kjære enellerannen

Ja, jeg har fem barn, og er gift*S*

Glad som har dem jeg, ellers vet jeg ikke hvor jeg hadde vært.

Bea.

Hei Bea!

Jeg bor i Østfold. Gift for andre gang. Mannen min er helt enestående snill. Glad jeg har han og barna mine.

Håper jeg kan "treffe" deg mere her.

Hva betyr *SS* ?

Vennlig hilsen meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beate31

Hei Bea!

Jeg bor i Østfold. Gift for andre gang. Mannen min er helt enestående snill. Glad jeg har han og barna mine.

Håper jeg kan "treffe" deg mere her.

Hva betyr *SS* ?

Vennlig hilsen meg.

Kjære enellerannen!

*SS* Betyr stort smil*ss*

Det går ganske bra her om dagen, enn med deg?

Er også gift med en utrolig forståelsesfull mann, og har barn, og ja som du sier så er jeg også veldig glad for å ha dem.

Håper det går bra med deg.

Tunge stunder fins innimellom for oss alle, og det er da det er om å gjøre at vi er sterke, ikke sant?

Klæmma fra Bea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beate31

Hei Bea!

Jeg bor i Østfold. Gift for andre gang. Mannen min er helt enestående snill. Glad jeg har han og barna mine.

Håper jeg kan "treffe" deg mere her.

Hva betyr *SS* ?

Vennlig hilsen meg.

Hei igjen*ss*

Vi kan godt mailes om du har lyst til det??

Bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enellerannen

Kjære enellerannen!

*SS* Betyr stort smil*ss*

Det går ganske bra her om dagen, enn med deg?

Er også gift med en utrolig forståelsesfull mann, og har barn, og ja som du sier så er jeg også veldig glad for å ha dem.

Håper det går bra med deg.

Tunge stunder fins innimellom for oss alle, og det er da det er om å gjøre at vi er sterke, ikke sant?

Klæmma fra Bea.

Hei igjen Bea!

Jeg er glad for interessen du viser og jeg vil gjerne maile med deg.

[email protected]

Gleder meg til å bli bedre kjent med deg.

Vennlig hilsen fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...