Gå til innhold

Hevn: digg mann som skrivebordsbakgrunn.


Gjest lilletuulla

Anbefalte innlegg

Gjest lilletuulla

Hva hadde du som mann følt om kjæresten din hadde en ca naken deilig mann som skrivebordsbakgrunn på pc'en? Hadde du blitt litt såret?

Jeg lurer fordi kjæresten min har et par plakater på rommet av halvnakne damer, og jeg liker det ikke. Men det virker ikke som han skjønner dette. Så, jeg tenkte å gjøre litt "hevn", sånn at han kanskje tar hintet om at jeg vil at han fjerner plakatene. Nemlig å ha en skikkelig digg mann som skrivebordsbakgrunn på pc'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    19

  • morsan

    14

  • Lillemus

    9

  • Colette

    6

Mest aktive i denne tråden

Har du sagt direkte til ham at det er ekstremt fjortis å ha halvnakne damer på veggen? Og at du gjerne vil at han tar dem ned? Menn skjønner ikke hint, det må du lære deg med en gang. :o) Snakk med STORE bokstaver når du skal snakke med en mann. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletuulla

Har du sagt direkte til ham at det er ekstremt fjortis å ha halvnakne damer på veggen? Og at du gjerne vil at han tar dem ned? Menn skjønner ikke hint, det må du lære deg med en gang. :o) Snakk med STORE bokstaver når du skal snakke med en mann. :o)

Jeg har faktisk sagt det. Men han svarer bare at de henger der fra gammelt, han liker ikke de fleste av damene lenger eng gang, + at hvis han tar dem ned blir det stygge merker på veggen. (de har hengt der i MANGE år) Så siden han enda ikke skjønner at det faktisk sårer meg, tenkte jeg at det kan svi litt bedre om jeg lar ham smake sin egen medisin.... Er det teit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk sagt det. Men han svarer bare at de henger der fra gammelt, han liker ikke de fleste av damene lenger eng gang, + at hvis han tar dem ned blir det stygge merker på veggen. (de har hengt der i MANGE år) Så siden han enda ikke skjønner at det faktisk sårer meg, tenkte jeg at det kan svi litt bedre om jeg lar ham smake sin egen medisin.... Er det teit?

Men det er jo ikke sikkert han bryr seg om det. Og da er det jo litt vanskelig å klage over noe du selv også gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletuulla

Men det er jo ikke sikkert han bryr seg om det. Og da er det jo litt vanskelig å klage over noe du selv også gjør.

Men da skal han heller få lov å ha disse puppedamene på veggen sin. Jeg har tross alt levd med dem i et år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk sagt det. Men han svarer bare at de henger der fra gammelt, han liker ikke de fleste av damene lenger eng gang, + at hvis han tar dem ned blir det stygge merker på veggen. (de har hengt der i MANGE år) Så siden han enda ikke skjønner at det faktisk sårer meg, tenkte jeg at det kan svi litt bedre om jeg lar ham smake sin egen medisin.... Er det teit?

Ah - det var han der ja. Kjøp noe annet han kan ha på veggen eller hjelp ham å lete etter en hybel eller leilighet så han kommer seg ut fra gutterommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På rommet? Som i "rommet hans" - dere bor ikke sammen?

Da jeg var så ung at jeg hadde kjærester som fremdeles bodde hjemme hos mamma brydde det meg ikke at de hadde den type plakater på veggen.

Hvis det er en voksen mann vi snakker om her, ville jeg ha syntes det var litt pussig.

Jeg er for øvrig helt enig med Lillemus: Menn forstår ikke kvinners hint. Snakk tydelig og si rett ut hva du mener.

I forhold til å laste ned et bilde av en mer eller mindre naken mann å ha på pc'en, vel, da blir du akkurat like barnslig som ham. I tillegg kan du jo ikke lenger klage på plakatene hans, når du gjør akkurat det samme sjøl. Og sånn til sist så syns jeg hevn er et dumt konsept, og hvis forholdet er av en slik karakter at man er opptatt av å få tatt hevn, ta igjen, da bør man tenke seg grundig om hvorfor man er i dette forholdet lenger. Syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenker jeg

Jeg har faktisk sagt det. Men han svarer bare at de henger der fra gammelt, han liker ikke de fleste av damene lenger eng gang, + at hvis han tar dem ned blir det stygge merker på veggen. (de har hengt der i MANGE år) Så siden han enda ikke skjønner at det faktisk sårer meg, tenkte jeg at det kan svi litt bedre om jeg lar ham smake sin egen medisin.... Er det teit?

Jepp, det er teit.

Si at det sårer deg, og at hvis han vil respektere deg tar han dem ned uansett merker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På rommet? Som i "rommet hans" - dere bor ikke sammen?

Da jeg var så ung at jeg hadde kjærester som fremdeles bodde hjemme hos mamma brydde det meg ikke at de hadde den type plakater på veggen.

Hvis det er en voksen mann vi snakker om her, ville jeg ha syntes det var litt pussig.

Jeg er for øvrig helt enig med Lillemus: Menn forstår ikke kvinners hint. Snakk tydelig og si rett ut hva du mener.

I forhold til å laste ned et bilde av en mer eller mindre naken mann å ha på pc'en, vel, da blir du akkurat like barnslig som ham. I tillegg kan du jo ikke lenger klage på plakatene hans, når du gjør akkurat det samme sjøl. Og sånn til sist så syns jeg hevn er et dumt konsept, og hvis forholdet er av en slik karakter at man er opptatt av å få tatt hevn, ta igjen, da bør man tenke seg grundig om hvorfor man er i dette forholdet lenger. Syns jeg.

Hvis jeg ikke husker helt feil så er fyren 27 år og bor hjemme på gutterommet fremdeles...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at du føler deg truet eller hva det nå enn er av disse pappplakatene, men det er nå nå meg.

For min del kunne du ha hatt en naken drømmemann med kjempeutstyr som bakgrunnsbilde, det hadde ikke gjort meg noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at du føler deg truet eller hva det nå enn er av disse pappplakatene, men det er nå nå meg.

For min del kunne du ha hatt en naken drømmemann med kjempeutstyr som bakgrunnsbilde, det hadde ikke gjort meg noe som helst.

Du - vi snakker her om en forvokst guttunge på 27 år som fremdeles bor hjemme på gutterommet - om jeg ikke husker helt feil. Ikke om en fjortis med halvnakne damer på veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruk humor

Har i utgangspunktet ikke så stor sansen for hevn. Men hvis du skal gjøre noe med snert, og som kan være effektivt, så får du kompisene hans til å kle av seg for fotografering.... Og så henger du det opp diverse synlige steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du - vi snakker her om en forvokst guttunge på 27 år som fremdeles bor hjemme på gutterommet - om jeg ikke husker helt feil. Ikke om en fjortis med halvnakne damer på veggen.

Det skjønner jeg er veldig rart, men det er vel ikke det hun reagerer på, men at han har nakne damer å se på, eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg er veldig rart, men det er vel ikke det hun reagerer på, men at han har nakne damer å se på, eller tar jeg feil?

Ja, det er damene hun reagerer på. Unnskyldningene hans for å ha dem der er at de alltid har hengt der slik at om han tar dem ned så vil det være lyse felter på veggen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at du føler deg truet eller hva det nå enn er av disse pappplakatene, men det er nå nå meg.

For min del kunne du ha hatt en naken drømmemann med kjempeutstyr som bakgrunnsbilde, det hadde ikke gjort meg noe som helst.

Men det er jo rimelig teit og barnslig da?

Jeg hadde neppe følt meg trua dersom mannen min hadde hatt bilder av halvnakne damer på veggen, men jeg hadde vært flau og redd for at andre skulle se det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo rimelig teit og barnslig da?

Jeg hadde neppe følt meg trua dersom mannen min hadde hatt bilder av halvnakne damer på veggen, men jeg hadde vært flau og redd for at andre skulle se det ;)

''Jeg hadde neppe følt meg trua dersom mannen min hadde hatt bilder av halvnakne damer på veggen, men jeg hadde vært flau og redd for at andre skulle se det ;)''

Jeg hadde heller ikke følt meg truet av det på noen måte, men herregud så teit jeg hadde syntes det var! Og jeg hadde virkelig lurt - det er tross alt snakk om en voksen mann her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg hadde neppe følt meg trua dersom mannen min hadde hatt bilder av halvnakne damer på veggen, men jeg hadde vært flau og redd for at andre skulle se det ;)''

Jeg hadde heller ikke følt meg truet av det på noen måte, men herregud så teit jeg hadde syntes det var! Og jeg hadde virkelig lurt - det er tross alt snakk om en voksen mann her...

Ja, det er faktisk så ille at jeg ikke hadde giddet å bruke tid på en sånn fyr.... Bo på gutterommet som 27-åring!! *himle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er damene hun reagerer på. Unnskyldningene hans for å ha dem der er at de alltid har hengt der slik at om han tar dem ned så vil det være lyse felter på veggen...

Men da er dette to sider av samme sak. Det ene er å reagere på det fordi han er for gammel til å ha slike plakater på veggen, det andre er å reagerer på det fordi hun føler seg truet av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...