Gå til innhold

Hevn: digg mann som skrivebordsbakgrunn.


Gjest lilletuulla

Anbefalte innlegg

Men det er jo rimelig teit og barnslig da?

Jeg hadde neppe følt meg trua dersom mannen min hadde hatt bilder av halvnakne damer på veggen, men jeg hadde vært flau og redd for at andre skulle se det ;)

Selvsagt er det teit og barnslig, men det det er noe helt annet enn å føle seg truet av dette. Det er jo dumt det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    19

  • morsan

    14

  • Lillemus

    9

  • Colette

    6

Mest aktive i denne tråden

Ja, det er faktisk så ille at jeg ikke hadde giddet å bruke tid på en sånn fyr.... Bo på gutterommet som 27-åring!! *himle*

Jeg hadde ikke engang vurdert en mann som bodde på gutterommet som partner, ikke en på over noenfåogtyve i alle fall - den tid jeg selv var så ung da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er dette to sider av samme sak. Det ene er å reagere på det fordi han er for gammel til å ha slike plakater på veggen, det andre er å reagerer på det fordi hun føler seg truet av det.

Jo, ser hva du mener...

Jeg hadde iallefall syntes dette hadde vært mer i kategorien pinlig enn i sjalusikategorien (men så er jeg snart førti også da ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke engang vurdert en mann som bodde på gutterommet som partner, ikke en på over noenfåogtyve i alle fall - den tid jeg selv var så ung da.

Samme her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, ser hva du mener...

Jeg hadde iallefall syntes dette hadde vært mer i kategorien pinlig enn i sjalusikategorien (men så er jeg snart førti også da ;-))

Hehe, ja det skjønner jeg veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lilletuulla

Jeg fatter ikke at du føler deg truet eller hva det nå enn er av disse pappplakatene, men det er nå nå meg.

For min del kunne du ha hatt en naken drømmemann med kjempeutstyr som bakgrunnsbilde, det hadde ikke gjort meg noe som helst.

Jeg vil ikke si jeg føler meg truet. Jeg vet jo at det er meg han vil ha. Vet ikke helt hva det er egentlig. For det første er det pinlig at han har bildene der når han er 27 år. Og så blir jeg litt kvalm av dem. Jeg synes de er ekle. En gang jeg kom inn på rommet hans, og hadde drukket litt for mye, så jeg opp på den ene dama på veggen hans, og da måtte jeg løpe ut på do og spy. hehe...

Men til dere under her som ikke skjønner at jeg er sammen med en som fortsatt bor hjemme: Han er verdens skjønneste mann på jord, og hadde dere møtt han i virkeligheten hadde dere skjønt hva jeg mener. Han er rett og slett et fantastisk menneske. (og utrolig kjekk og by the way....) Det at han bor hjemme hos mor, er rett og slett fordi han er student og vil spare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke si jeg føler meg truet. Jeg vet jo at det er meg han vil ha. Vet ikke helt hva det er egentlig. For det første er det pinlig at han har bildene der når han er 27 år. Og så blir jeg litt kvalm av dem. Jeg synes de er ekle. En gang jeg kom inn på rommet hans, og hadde drukket litt for mye, så jeg opp på den ene dama på veggen hans, og da måtte jeg løpe ut på do og spy. hehe...

Men til dere under her som ikke skjønner at jeg er sammen med en som fortsatt bor hjemme: Han er verdens skjønneste mann på jord, og hadde dere møtt han i virkeligheten hadde dere skjønt hva jeg mener. Han er rett og slett et fantastisk menneske. (og utrolig kjekk og by the way....) Det at han bor hjemme hos mor, er rett og slett fordi han er student og vil spare.

''En gang jeg kom inn på rommet hans, og hadde drukket litt for mye, så jeg opp på den ene dama på veggen hans, og da måtte jeg løpe ut på do og spy. hehe...

''

Og det hadde vel neppe tilfeldigvis noe med alkoholinntaket å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletuulla

''En gang jeg kom inn på rommet hans, og hadde drukket litt for mye, så jeg opp på den ene dama på veggen hans, og da måtte jeg løpe ut på do og spy. hehe...

''

Og det hadde vel neppe tilfeldigvis noe med alkoholinntaket å gjøre?

Jo selvfølgelig hadde det det. Jeg var allerede kvalm. Men den ekle nakne damen utbrøt det hele, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør om dette med jevne mellomrom. Enten får du la det ligge eller du får slå opp. Han har ikke tenkt til å ta ned plakatene, slik er det. Lev med det eller ikke lev med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenker jeg

Ja, det er damene hun reagerer på. Unnskyldningene hans for å ha dem der er at de alltid har hengt der slik at om han tar dem ned så vil det være lyse felter på veggen...

Festlig. Han høres jo absolutt ut til å være en type som er veldig opptatt av interiør og slikt...

*Himle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest tråden, men stusser umiddelbart over at ordet "mann" nevnes i sammenheng med "plakater" og "på rommet".

Høres mer ut som et gutterom enn soverommet (evt stua) til en voksen mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ikke si jeg føler meg truet. Jeg vet jo at det er meg han vil ha. Vet ikke helt hva det er egentlig. For det første er det pinlig at han har bildene der når han er 27 år. Og så blir jeg litt kvalm av dem. Jeg synes de er ekle. En gang jeg kom inn på rommet hans, og hadde drukket litt for mye, så jeg opp på den ene dama på veggen hans, og da måtte jeg løpe ut på do og spy. hehe...

Men til dere under her som ikke skjønner at jeg er sammen med en som fortsatt bor hjemme: Han er verdens skjønneste mann på jord, og hadde dere møtt han i virkeligheten hadde dere skjønt hva jeg mener. Han er rett og slett et fantastisk menneske. (og utrolig kjekk og by the way....) Det at han bor hjemme hos mor, er rett og slett fordi han er student og vil spare.

''jeg er sammen med en som fortsatt bor hjemme: ''

Ah, ok, da anser jeg hermed min umiddelbare ntaanke om å være bevist:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er faktisk så ille at jeg ikke hadde giddet å bruke tid på en sånn fyr.... Bo på gutterommet som 27-åring!! *himle*

'''Bo på gutterommet som 27-åring!! *himle*''

*he he* Enig. Husker jeg hørte en historie om en professor på universitetet. Studentavisen kom hjem til han for å lage et intervju i anledning av at han fylte 50 år.

Da de ringte på (dette må kanskje ha vært på 70-tallet?) ble døren åpnet av en gammel dame. Da de sa at det hadde en avtale med professor "Fridtjofsen", svarte dama: "Preben Andreas er på gutteværelset"

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke engang vurdert en mann som bodde på gutterommet som partner, ikke en på over noenfåogtyve i alle fall - den tid jeg selv var så ung da.

Ja, min mann var omtrent på denne alderen da jeg traff han. Hadde neppe blitt et hjemmebesøk nr 2 dersom han bodde på gutterommet...,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk sagt det. Men han svarer bare at de henger der fra gammelt, han liker ikke de fleste av damene lenger eng gang, + at hvis han tar dem ned blir det stygge merker på veggen. (de har hengt der i MANGE år) Så siden han enda ikke skjønner at det faktisk sårer meg, tenkte jeg at det kan svi litt bedre om jeg lar ham smake sin egen medisin.... Er det teit?

Kjøp andre plakater til han, da, og foreslå at de skal dekke over der dameplakatene henger i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, min mann var omtrent på denne alderen da jeg traff han. Hadde neppe blitt et hjemmebesøk nr 2 dersom han bodde på gutterommet...,-)

Min kjære jobbet på sjøen i en del år og var borte halve året, da bodde han på gutterommet de 3 mnd i slengen han var hjemme. Dette varte vel til han var bortimot 30 tror jeg. Da innså han vel etterhvert at det nok ikke var den helt store damemagneten... ;o)

Han hadde eid huset her i noen år da jeg traff ham da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære jobbet på sjøen i en del år og var borte halve året, da bodde han på gutterommet de 3 mnd i slengen han var hjemme. Dette varte vel til han var bortimot 30 tror jeg. Da innså han vel etterhvert at det nok ikke var den helt store damemagneten... ;o)

Han hadde eid huset her i noen år da jeg traff ham da.

''Da innså han vel etterhvert at det nok ikke var den helt store damemagneten... ;o)''

Pussig, du;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...