Gå til innhold

Hevn: digg mann som skrivebordsbakgrunn.


Gjest lilletuulla

Anbefalte innlegg

''En gang jeg kom inn på rommet hans, og hadde drukket litt for mye, så jeg opp på den ene dama på veggen hans, og da måtte jeg løpe ut på do og spy. hehe...

''

Og det hadde vel neppe tilfeldigvis noe med alkoholinntaket å gjøre?

*hahaha* Også min første tanke... herreguuuud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    19

  • morsan

    14

  • Lillemus

    9

  • Colette

    6

Mest aktive i denne tråden

Annonse

'''Bo på gutterommet som 27-åring!! *himle*''

*he he* Enig. Husker jeg hørte en historie om en professor på universitetet. Studentavisen kom hjem til han for å lage et intervju i anledning av at han fylte 50 år.

Da de ringte på (dette må kanskje ha vært på 70-tallet?) ble døren åpnet av en gammel dame. Da de sa at det hadde en avtale med professor "Fridtjofsen", svarte dama: "Preben Andreas er på gutteværelset"

;-)

Haha, så pinlig :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'''Bo på gutterommet som 27-åring!! *himle*''

*he he* Enig. Husker jeg hørte en historie om en professor på universitetet. Studentavisen kom hjem til han for å lage et intervju i anledning av at han fylte 50 år.

Da de ringte på (dette må kanskje ha vært på 70-tallet?) ble døren åpnet av en gammel dame. Da de sa at det hadde en avtale med professor "Fridtjofsen", svarte dama: "Preben Andreas er på gutteværelset"

;-)

Hehe, det er bra.

Ser for meg mannen på 50 som har fått med seg ei jente hjem og mens de holder på som verst så hysjer han på henne og sier" vær stille så mamma ikke hører deg"......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke si jeg føler meg truet. Jeg vet jo at det er meg han vil ha. Vet ikke helt hva det er egentlig. For det første er det pinlig at han har bildene der når han er 27 år. Og så blir jeg litt kvalm av dem. Jeg synes de er ekle. En gang jeg kom inn på rommet hans, og hadde drukket litt for mye, så jeg opp på den ene dama på veggen hans, og da måtte jeg løpe ut på do og spy. hehe...

Men til dere under her som ikke skjønner at jeg er sammen med en som fortsatt bor hjemme: Han er verdens skjønneste mann på jord, og hadde dere møtt han i virkeligheten hadde dere skjønt hva jeg mener. Han er rett og slett et fantastisk menneske. (og utrolig kjekk og by the way....) Det at han bor hjemme hos mor, er rett og slett fordi han er student og vil spare.

LOL - er han 27 år!? Da jeg først leste innlegget ditt gikk jeg ut fra dere var tenåringer.

Da er jeg usikker på hva som har verst - at han fortsatt bor hjemme som 27-åring eller at han har (halv-)nakne damer på veggen. Antakelig nettopp at han har nakne damer på veggen _mens han bor hjemme_! Halvnakne damer på veggen er sånt man har i militæret når man er 18 og nettopp har flyttet hjemmefra, ikke når man er 27 år, og enda mindre om man er 27 år og bor hjemme hos mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke si jeg føler meg truet. Jeg vet jo at det er meg han vil ha. Vet ikke helt hva det er egentlig. For det første er det pinlig at han har bildene der når han er 27 år. Og så blir jeg litt kvalm av dem. Jeg synes de er ekle. En gang jeg kom inn på rommet hans, og hadde drukket litt for mye, så jeg opp på den ene dama på veggen hans, og da måtte jeg løpe ut på do og spy. hehe...

Men til dere under her som ikke skjønner at jeg er sammen med en som fortsatt bor hjemme: Han er verdens skjønneste mann på jord, og hadde dere møtt han i virkeligheten hadde dere skjønt hva jeg mener. Han er rett og slett et fantastisk menneske. (og utrolig kjekk og by the way....) Det at han bor hjemme hos mor, er rett og slett fordi han er student og vil spare.

Ut i fra hva du sier her så går disse bildene mer inn på deg enn hva du vil innrømme. Men vær klar over at disse bildene ikke gir han noe, de henger der av gammel vane.

Slike bilder er ikke noen erstatning for noe som helst og er heller ikke noe som blir sammenlignet med deg.

Men bildene burde han ta ned fordi det er for dumt i hans alder.

I og med at han er student så skjønner jeg at han bor hjemme, det er jo en grei løsning det, så lenge det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL - er han 27 år!? Da jeg først leste innlegget ditt gikk jeg ut fra dere var tenåringer.

Da er jeg usikker på hva som har verst - at han fortsatt bor hjemme som 27-åring eller at han har (halv-)nakne damer på veggen. Antakelig nettopp at han har nakne damer på veggen _mens han bor hjemme_! Halvnakne damer på veggen er sånt man har i militæret når man er 18 og nettopp har flyttet hjemmefra, ikke når man er 27 år, og enda mindre om man er 27 år og bor hjemme hos mor.

I og med at han er student så synes jeg ikke det er så ille. Da er tydeligvis studiestedet i nærheten av der han bor.

Men hadde han vært i jobb hadde det vært noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at han er student så synes jeg ikke det er så ille. Da er tydeligvis studiestedet i nærheten av der han bor.

Men hadde han vært i jobb hadde det vært noe annet.

Du har innimellom noen enkle teorier, synes jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I og med at han er student så synes jeg ikke det er så ille. Da er tydeligvis studiestedet i nærheten av der han bor.

Men hadde han vært i jobb hadde det vært noe annet.

''I og med at han er student så synes jeg ikke det er så ille. Da er tydeligvis studiestedet i nærheten av der han bor.''

Tja, jeg synes likevel det er spesielt å bo hjemme såpass lenge, og ville blitt ganske skeptisk. Datet engang et lignende tilfelle som var 24, og tror nettopp det at han bodde hjemme (eller egenskapene som gjorde ham fornøyd med det) var grunnen til at jeg gjorde det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjønte jeg ikke.

Når du skriver at så lenge han er student, uansett alder, så er det greit at han har slike plakater på veggene. Men at det ville ha vært verre om han var i jobb.

Eller misforsto jeg deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''I og med at han er student så synes jeg ikke det er så ille. Da er tydeligvis studiestedet i nærheten av der han bor.''

Tja, jeg synes likevel det er spesielt å bo hjemme såpass lenge, og ville blitt ganske skeptisk. Datet engang et lignende tilfelle som var 24, og tror nettopp det at han bodde hjemme (eller egenskapene som gjorde ham fornøyd med det) var grunnen til at jeg gjorde det slutt.

Jeg tenkte også som mrxx en liten stund. Inntil jeg innså at; herregud, JEG er jo 27 år gammel... Å bo hjemme er absolutt ikke et alternativ, selv om jeg er glad i mamma, altså... ;)

Men vi er vel alle forskjellige. Jeg har jo tross alt to barn snart og flyttet ut for godt når jeg var tjue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''I og med at han er student så synes jeg ikke det er så ille. Da er tydeligvis studiestedet i nærheten av der han bor.''

Tja, jeg synes likevel det er spesielt å bo hjemme såpass lenge, og ville blitt ganske skeptisk. Datet engang et lignende tilfelle som var 24, og tror nettopp det at han bodde hjemme (eller egenskapene som gjorde ham fornøyd med det) var grunnen til at jeg gjorde det slutt.

Hvis han bor i nærheten av studiestedet så skjønner jeg ikke helt hensikten med å bo på hybel heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han bor i nærheten av studiestedet så skjønner jeg ikke helt hensikten med å bo på hybel heller.

Neivel, da tenker vi bare forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skriver at så lenge han er student, uansett alder, så er det greit at han har slike plakater på veggene. Men at det ville ha vært verre om han var i jobb.

Eller misforsto jeg deg?

Sukk, nå misforstår du vel mrxx med vilje? Han kommenterer jo her det å bo "hjemme" (pussig uttrykk for en voksen mann), og ikke det om plakater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...