Gå til innhold

For den som fortsatt har skapplass til overs....


morsan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    15

  • Dorthe

    10

  • candyqueen_83

    9

  • Lillemus

    5

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603

Denne hadde gått samme veien som eggkokeren.

Forresten er smørbrødgrillen ofte i bruk her. De store barna liker osteblingser med pizzakrydder til kvelds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøjje meg. Går minst like fort med en kjele med vann og brødene blir varme og fine etter 10 sek i microen.

Hehe, man koker ikke grillpølser da ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, man koker ikke grillpølser da ;o)

Hehe, Oslo-svigerinna mi trodde ikke sine egne ører når jeg kokte grillpølsene ;) Tror det er ganske vanlig å koke grillpølser rundt omkring i Norge? Blir jo som å koke middagspølser bare at det går raskere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Hehe, Oslo-svigerinna mi trodde ikke sine egne ører når jeg kokte grillpølsene ;) Tror det er ganske vanlig å koke grillpølser rundt omkring i Norge? Blir jo som å koke middagspølser bare at det går raskere ;)

Samboeren til en venninne av meg mener også at grillpølser er noe som skal legges på grillen. Jeg trekker dem i vann utenom sommersesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, man koker ikke grillpølser da ;o)

mer om koking av grillpølser:

''-Nei jeg har aldri hørt om noen som koker grillpølser, men pølsekokerne våre og deres wienerpølser er en tradisjon på Norway Cup, sier Frode Kyvåg til adessa.no

Dermed bekrefter direktøren for Norway Cup Frøya-ordførerens påstand om at koking av grillpølser er et særtrøndersk fenomen. ''

http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article1099138.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en smørbrødgrill som likner på denne med jeg kan ikke grille pølser på toppen. Derimot kan jeg jo fint grille pølser inni grillen da, så jeg for min del har ikke bruk for denne hotdog grillen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juletreet

mer om koking av grillpølser:

''-Nei jeg har aldri hørt om noen som koker grillpølser, men pølsekokerne våre og deres wienerpølser er en tradisjon på Norway Cup, sier Frode Kyvåg til adessa.no

Dermed bekrefter direktøren for Norway Cup Frøya-ordførerens påstand om at koking av grillpølser er et særtrøndersk fenomen. ''

http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article1099138.ece

Jeg koker grillpølser så det suser :-). Må innrømme at jeg taler litt trønsk da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en smørbrødgrill som likner på denne med jeg kan ikke grille pølser på toppen. Derimot kan jeg jo fint grille pølser inni grillen da, så jeg for min del har ikke bruk for denne hotdog grillen ;)

Hørtes smart ut med en kombivariant.

Vi har forresten også smørbrødgrill - en sånn "vaffeljernaktig" der man klemmer en dobbeldekker inni og lager toast m/fyll. Man kan kanskje grille pølser inni den også? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juletreet

Der kan du se;-)

Har faktisk aldri fallt meg inn før at jeg ikke burde koke dem? De smaker jo veldig godt som kokt også. Nå er det jo mulig at smaken til trøndere er noe annerledes enn ellers i landet også? :-)

Forresten har jeg både stekt og grillet wienerpølser også jeg

:-).Ingen her som har kommentert at dette er galt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne hadde gått samme veien som eggkokeren.

Forresten er smørbrødgrillen ofte i bruk her. De store barna liker osteblingser med pizzakrydder til kvelds.

Lurer på om jeg skal ta fram smørbrødgrillen vår snart? Den har stått inners i skapet lenge nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk aldri fallt meg inn før at jeg ikke burde koke dem? De smaker jo veldig godt som kokt også. Nå er det jo mulig at smaken til trøndere er noe annerledes enn ellers i landet også? :-)

Forresten har jeg både stekt og grillet wienerpølser også jeg

:-).Ingen her som har kommentert at dette er galt...

De første årene med barneselskaper trakk jeg grillpølser i vann. Vi hadde barnehagen hjemme på dagtid, og de ansatte sa at ungene aldri hadde spist så mye pølser før, nå da de slapp pølser med skinn:-)

Men trukne grillpølser smaker litt tamt, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Oslo-svigerinna mi trodde ikke sine egne ører når jeg kokte grillpølsene ;) Tror det er ganske vanlig å koke grillpølser rundt omkring i Norge? Blir jo som å koke middagspølser bare at det går raskere ;)

Nei, kokte grillpølser er ikke godt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mer om koking av grillpølser:

''-Nei jeg har aldri hørt om noen som koker grillpølser, men pølsekokerne våre og deres wienerpølser er en tradisjon på Norway Cup, sier Frode Kyvåg til adessa.no

Dermed bekrefter direktøren for Norway Cup Frøya-ordførerens påstand om at koking av grillpølser er et særtrøndersk fenomen. ''

http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article1099138.ece

LOL - de trønderne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøjje meg. Går minst like fort med en kjele med vann og brødene blir varme og fine etter 10 sek i microen.

Enig med Dorthe - man koker _ikke_ grillpølser.

Min seksåring nekter å spise kokte (trukkede) wienerpølser også (bare grillede/stekte pølser duger), men det er en annen historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...