Gjest prust Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Jeg tenkte at i 2010 skulle vi bli litt mer målrettet med gaver vi gir til organisasjoner mm. Kanskje vi skulle gi et fast beløp hver måned til en eller flere organisasjoner, i stedet for tilfeldig loddkjøp eller gaver. Det jeg kunne tenke meg å støtte er en eller flere av disse: LHL Kreftforeningen Kirkens nødhjelp Strømmestiftelsen Min egen menighet Fjernadopsjon (det er vi med på gjennom en samtalegruppe vi er med i) Hva støtter dere, og har dere faste beløp? 0 Siter
ariadne Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Leger uten grenser. Et fast lavt beløp, uten at jeg husker akkurat hvor mye. 0 Siter
tiliti Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Verdens barn - 2 fadderbarn (300 kr mnd tilsammen). Mer tilfeldig/av på til redd barna, unicef, wwf, leger uten grenser. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Gir ikke til noen, men vurdere dyrebeskyttelsen. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Ikke noe fast, men vi pleier støtte "foreningen for hjertesyke barn" og Blåkors. :0) 0 Siter
Humatus Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Jeg gir til Dyrebeskyttelsen lokalt, adoptert katt via Dyrebeskyttelsen oslo. Jeg gir til wwf og leger uten grenser, jeg kjøper alltid røde kors julekalender, og støtter opp det jeg kan lokalt ved å ta lodder, tombola osv 0 Siter
AAA Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Fast trekk på lønn til 3 organisasjoner: Strømmestiftelsen, Kreftforeningen og SOS Barnebyer. Gir sporadisk til LHL, Redd barna og Frelsesarmeen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Vi er jo naturlig nok medlemmer i FFHB (Foreningen for Hjerrtesyke barn) og det har vel hendt noe få ganger at jeg har gitt litt ekstra der... Men ellers gir jeg ikke fast til noe, synes i grunnen jeg har nok med å klare å få økonomien til å gå rundt som det er. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Gir til Frelsesarmeen hver jul. 0 Siter
Helmi Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 SOS Barnebyer og Rådet for psykisk helse 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Vi har et fadderbarn via www.deafaid.org Ellers støtter vi kreftsaken og Amnesty. 0 Siter
laban Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Fast bidragsyter til SOS barnebyer, Redd Barna, Røde Kors (medlemsskap pluss et matprosjekt for russiske barn), Amnesty International og Kreftforeningen. Mer sporadisk til de som selger loddpakker, f.eks. Flyktningehjelpen, Hjertesyke barn og diverse andre "sykdomsforeninger". Kjøper eller sender nesten alltid noe fra Unicef, Frelsesarmeen og Kirkens Bymisjon før jul. Sist jeg sjekket, hadde jeg nesten fullt fradrag for sånne bidrag på selvangivelsen, så det betyr vel at det går en del ut i løpet av året. 0 Siter
calendula Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Leger uten grenser og et privat barnehjem i Uganda som en av kollegaene mine er sterkt involvert i. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Gir fast til Leger uten Grenser og Plan, mer sporadisk til Amnesty, Kreftforeningen, Kirkens Bymisjon, Frelsesarmeen m.m. (hm, havner svaret rett sted denne gangen, tro?) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 "Ingen" på tysk. Jeg kan såpass med tysk at jeg visste det, men kobla det bare ikke ;-) 0 Siter
laban Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Gir fast til Leger uten Grenser og Plan, mer sporadisk til Amnesty, Kreftforeningen, Kirkens Bymisjon, Frelsesarmeen m.m. (hm, havner svaret rett sted denne gangen, tro?) Overskriften passer i hvert fall mye bedre nå :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Overskriften passer i hvert fall mye bedre nå :-) Men hvem vet - kanskje noen donasjoner til rett sted hjelper på immunforsvaret også? Skulle ikke forundre meg om enkelte mener det... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.