Gå til innhold

Heia CHAND :=)


Gjest æ e trønder æ å

Anbefalte innlegg

Gjest æ e trønder æ å

Gratulerer. Jeg synes han med størst x-factor vant denne gangen. Hvor mange "utlendinger" er det som synger så vakkert på ekte trøndersk? Eller namsosk for den del??

Han derre der kommer til å selge mye musikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    24

  • candyqueen_83

    13

  • morsan

    11

  • AneM1365380603

    7

Mest aktive i denne tråden

Uff, jeg syns ikke det var de beste som kom til finalen... Men jeg syns jentegruppen var best...

Og Chand må man jo være drita full for å høre på! ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg syns ikke det var de beste som kom til finalen... Men jeg syns jentegruppen var best...

Og Chand må man jo være drita full for å høre på! ;p

Ser du ikke hvilken artist som har sjel - og ikke? Jeg kan ikke si at noen av jentegruppas låter ga meg tårer i øynene, for å si det sånn....:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Ser du ikke hvilken artist som har sjel - og ikke? Jeg kan ikke si at noen av jentegruppas låter ga meg tårer i øynene, for å si det sånn....:-(

De er dyktige, men jeg tror ikke jeg klarer å skille dem fra andre jentegrupper. Chand er lett å skille fra andre artister.

X Faktor var i grunnen litt småkjedelig. Dommerne mistet helt sin autoritet ved at de var så partiske hver gang deres egne sto på scenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser du ikke hvilken artist som har sjel - og ikke? Jeg kan ikke si at noen av jentegruppas låter ga meg tårer i øynene, for å si det sånn....:-(

Som nevnt, jeg syns ikke det var de beste som kom til finalen...

Jeg orker bare ikke Chand... Han er forferdelig å høre på....

Jentene gav litt mer underholdning. Uten at de gav meg tårer i øynene de heller..

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er dyktige, men jeg tror ikke jeg klarer å skille dem fra andre jentegrupper. Chand er lett å skille fra andre artister.

X Faktor var i grunnen litt småkjedelig. Dommerne mistet helt sin autoritet ved at de var så partiske hver gang deres egne sto på scenen.

''X Faktor var i grunnen litt småkjedelig. Dommerne mistet helt sin autoritet ved at de var så partiske hver gang deres egne sto på scenen.''

Veldig enig! Det var ikke et sjakktrekk å legge det opp slik. :0/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er dyktige, men jeg tror ikke jeg klarer å skille dem fra andre jentegrupper. Chand er lett å skille fra andre artister.

X Faktor var i grunnen litt småkjedelig. Dommerne mistet helt sin autoritet ved at de var så partiske hver gang deres egne sto på scenen.

Enig med deg. Men det var vel egentlig bare Mira som var veldig partisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er dyktige, men jeg tror ikke jeg klarer å skille dem fra andre jentegrupper. Chand er lett å skille fra andre artister.

X Faktor var i grunnen litt småkjedelig. Dommerne mistet helt sin autoritet ved at de var så partiske hver gang deres egne sto på scenen.

''Dommerne mistet helt sin autoritet ved at de var så partiske hver gang deres egne sto på scenen.''

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

''X Faktor var i grunnen litt småkjedelig. Dommerne mistet helt sin autoritet ved at de var så partiske hver gang deres egne sto på scenen.''

Veldig enig! Det var ikke et sjakktrekk å legge det opp slik. :0/

De har visst hatt veldig lave seertall i forhold til hva de forventet. Programlederen får mye av skylda i media. De måtte også gi bort mange finalebilletter til i kveld pga laber interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du ikke hvilken artist som har sjel - og ikke? Jeg kan ikke si at noen av jentegruppas låter ga meg tårer i øynene, for å si det sånn....:-(

Eneste sangen som ga meg tårer i øynene i kveld var sangen til Elin ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Enig med deg. Men det var vel egentlig bare Mira som var veldig partisk?

Jeg synes alle var det, og spesielt Mira og Jan Fredrik. Det er jo litt rart å høre de rose artistene opp i skyene når en selv hørte hvor surt det var.

I Idol, f eks kom kritikken mer objektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste sangen som ga meg tårer i øynene i kveld var sangen til Elin ;O)

Ikke meg..når jeg så hvordan de hadde tvunget henne til å slanke seg/styles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alle var det, og spesielt Mira og Jan Fredrik. Det er jo litt rart å høre de rose artistene opp i skyene når en selv hørte hvor surt det var.

I Idol, f eks kom kritikken mer objektivt.

Mira var i en særklasse denne gangen...når det gjeldt å hylle sine egne...synes jeg.

Jeg savnet dommere som Tor Milde. Han gikk forresten i klassen min :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Mira var i en særklasse denne gangen...når det gjeldt å hylle sine egne...synes jeg.

Jeg savnet dommere som Tor Milde. Han gikk forresten i klassen min :-)

Ja, det bør være med en skikkelig tøff dommer som ikke diller og duller for mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har visst hatt veldig lave seertall i forhold til hva de forventet. Programlederen får mye av skylda i media. De måtte også gi bort mange finalebilletter til i kveld pga laber interesse.

Det har jeg full forståelse for. Programlederen var helt grusom å høre på! :0(

Hun er kul ellers, men dette mestret hun ikke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meg..når jeg så hvordan de hadde tvunget henne til å slanke seg/styles.

Hvordan kan du se at de har tvunget henne til noe som helst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...