Gå til innhold

Heia CHAND :=)


Gjest æ e trønder æ å

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    24

  • candyqueen_83

    13

  • morsan

    11

  • AneM1365380603

    7

Mest aktive i denne tråden

Er ikke det innlysende.....?

Nei? Hun kan da ha fått litt selvtillit etter alle tilbakemeldingene, og alle vil vel vise seg best mulig frem på scenen? jeg syns hun så glad og lykkelig ut jeg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei? Hun kan da ha fått litt selvtillit etter alle tilbakemeldingene, og alle vil vel vise seg best mulig frem på scenen? jeg syns hun så glad og lykkelig ut jeg :o)

Ja..det gjorde hun. Men du får tenke tiilbake til Susan Boyle :-( Styling må til.... hvis man ønsker suksess?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja..det gjorde hun. Men du får tenke tiilbake til Susan Boyle :-( Styling må til.... hvis man ønsker suksess?

Det hjalp vel ikke så mye for Susan Boyle egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjelder vel å ikke være for naiv mht denne bransjen. Utseendet teller mye, og det hadde Elin tatt konsekvensen av i kveld. Jeg likte henne bedre som den hun var.

Susan Boyle selger jo som bare det:

http://www.nrk.no/nyheter/kultur/1.6882411

Har ikke fått med meg at det har vært noe særlig blest rundt den men. Hørte på hennes versjon av Wild Horses nå. Den var fæl :( Den som er så fin med Stones.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått med meg at det har vært noe særlig blest rundt den men. Hørte på hennes versjon av Wild Horses nå. Den var fæl :( Den som er så fin med Stones.

Jeg er ikke noen fan av Susan Boyle, bare så det er sagt. Stones er noe helt annet, ja :-) Skulle ikke tro det var samme sangen....Men Elin synger nydelig. Jeg synes bare hun kunne holdt fast ved seg selv, som hun gjorde under konkurransen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noen fan av Susan Boyle, bare så det er sagt. Stones er noe helt annet, ja :-) Skulle ikke tro det var samme sangen....Men Elin synger nydelig. Jeg synes bare hun kunne holdt fast ved seg selv, som hun gjorde under konkurransen.

Men hun kan vel holde fast på seg selv selv om hun sminker seg litt? Var tross alt ikke 12000 mennesker som skulle se på henne synge under konkurransen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun kan vel holde fast på seg selv selv om hun sminker seg litt? Var tross alt ikke 12000 mennesker som skulle se på henne synge under konkurransen.

Hun var tynnere, hadde farget håret mørkere, hadde helt annerledes klesstil og helt annerledes makeup.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var tynnere, hadde farget håret mørkere, hadde helt annerledes klesstil og helt annerledes makeup.....

Men det hadde jeg også hatt om det hadde vært meg. Uten at noen trengte å fortelle meg det. Hadde like fullt vært meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Hun var tynnere, hadde farget håret mørkere, hadde helt annerledes klesstil og helt annerledes makeup.....

Jeg synes hun var fin, og jeg tror nok hun selv er med på å bestemme frisyre og sminke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det hadde jeg også hatt om det hadde vært meg. Uten at noen trengte å fortelle meg det. Hadde like fullt vært meg selv.

Det var bare så rart at det kom akkurat i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...