Gå til innhold

Heia CHAND :=)


Gjest æ e trønder æ å

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    24

  • candyqueen_83

    13

  • morsan

    11

  • AneM1365380603

    7

Mest aktive i denne tråden

Gjest synes jeg

Hun var tynnere, hadde farget håret mørkere, hadde helt annerledes klesstil og helt annerledes makeup.....

Så du mener hun må evig se likedan ut som da du så henne første gang? Det er da litt av et fengsel å legge på en ung jente i stadig utvikling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var tynnere, hadde farget håret mørkere, hadde helt annerledes klesstil og helt annerledes makeup.....

Nå var hun jo søt! Unnskyld at jeg sier det, men i de rundene hun var med var hun jo direkte tragisk....! En god hårklipp og litt sminke gjorde underverker.

Hun var jo ikke dresset opp til ekstreme eller sminket til det igjenkjennelige akkurat - hun var en naturlig, flott unge jente synes jeg. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nå skal jeg jåle meg opp litt ;)

Hun var tynnere, hadde farget håret mørkere, hadde helt annerledes klesstil og helt annerledes makeup.....

Ja, uff og uff....

Du kan da ikke for alvor mene at det er "unaturlig" å ville ta seg best mulig ut? (stjerne eller ikke stjerne)

Merkelig holdning at det er ille at hun nå ser bedre ut? Skjønner liksom ikke helt tankegangen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, uff og uff....

Du kan da ikke for alvor mene at det er "unaturlig" å ville ta seg best mulig ut? (stjerne eller ikke stjerne)

Merkelig holdning at det er ille at hun nå ser bedre ut? Skjønner liksom ikke helt tankegangen din :)

Helt enig i at hunså mye søtere ut nå:-) Men jeg synes bare det var så rart at hun ikke fjonget seg opp under selve konkurransen. Men det er jo aldri for sent, selvfølgelig :-)

Jeg fikk bare noen ekle assosiasjoner til Susan Boyle, og hvordan den ulykkelige utviklingen ble for hennes del etter konkurransen. Elin virker så uskyldsren og forsvarsløs på en måte. Det var ikke noe mer enn det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var tynnere, hadde farget håret mørkere, hadde helt annerledes klesstil og helt annerledes makeup.....

''Hun var tynnere, hadde farget håret mørkere, hadde helt annerledes klesstil og helt annerledes makeup.....''

Sammenlign meg selv med 6 mnd tilbake i tid, så oppfyller jeg to av de punktene der;-) *skamme seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synes jeg

''Hun var tynnere, hadde farget håret mørkere, hadde helt annerledes klesstil og helt annerledes makeup.....''

Sammenlign meg selv med 6 mnd tilbake i tid, så oppfyller jeg to av de punktene der;-) *skamme seg*

Hadde jeg blitt sminket av sminkørene der, hadde nok min makeup sett forskjellig ut også.

Jeg synes det er skremmende med denne båssettingen hvor folk ikke skal få forbedre utseendet. Det driver da de fleste av oss og eksperimenterer med gjennom livet. Hun synger da like fint om hun forandrer litt på utseendet.

Og fy meg da som anskaffet meg rettetang i forrige uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synes jeg

Helt enig i at hunså mye søtere ut nå:-) Men jeg synes bare det var så rart at hun ikke fjonget seg opp under selve konkurransen. Men det er jo aldri for sent, selvfølgelig :-)

Jeg fikk bare noen ekle assosiasjoner til Susan Boyle, og hvordan den ulykkelige utviklingen ble for hennes del etter konkurransen. Elin virker så uskyldsren og forsvarsløs på en måte. Det var ikke noe mer enn det:-)

Vi kan alle være enig i at det er trist om noen ikke får være seg selv i en slik bransje. Men det går begge veier. Friheten bør gjelde i forhold til å forbli den en er om det er det en ønsker, eller litt forandring, om det ønskes. Så lenge den ønskes velkommen av hovedpersonen selv, og det får en gå ut i fra, så er alt vel.

Nå har vel mange andre også fått en real makeover i løpet av dette showet. De fire syngejentene ikke minst. Man kan like gjerne bekymre seg på deres vegne. De er jo også gått inn i en nisje hvor det spilles mye på kropp og sceneantrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan alle være enig i at det er trist om noen ikke får være seg selv i en slik bransje. Men det går begge veier. Friheten bør gjelde i forhold til å forbli den en er om det er det en ønsker, eller litt forandring, om det ønskes. Så lenge den ønskes velkommen av hovedpersonen selv, og det får en gå ut i fra, så er alt vel.

Nå har vel mange andre også fått en real makeover i løpet av dette showet. De fire syngejentene ikke minst. Man kan like gjerne bekymre seg på deres vegne. De er jo også gått inn i en nisje hvor det spilles mye på kropp og sceneantrekk.

Jeg er helt enig i det du skriver. Jeg synes bare at Elin skiller seg ut som spesielt sårbar, i mine øyne. Og jeg formelig ser for meg hvordan de kaster seg over henne for å skape et produkt. Det er ikke sikkert at det er slik....men det er slik jeg oppfatter det.

Nå tror jeg ikke at jeg orker å forklare mer hva jeg mener:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg blitt sminket av sminkørene der, hadde nok min makeup sett forskjellig ut også.

Jeg synes det er skremmende med denne båssettingen hvor folk ikke skal få forbedre utseendet. Det driver da de fleste av oss og eksperimenterer med gjennom livet. Hun synger da like fint om hun forandrer litt på utseendet.

Og fy meg da som anskaffet meg rettetang i forrige uke...

''Jeg synes det er skremmende med denne båssettingen hvor folk ikke skal få forbedre utseendet. Det driver da de fleste av oss og eksperimenterer med gjennom livet. Hun synger da like fint om hun forandrer litt på utseendet.''

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...