Gå til innhold

Heia CHAND :=)


Gjest æ e trønder æ å

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    24

  • candyqueen_83

    13

  • morsan

    11

  • AneM1365380603

    7

Mest aktive i denne tråden

Det var vel i sommer?

Og det må da være lov å forandre seg uten at andre skal få beskyldninger om at de har presset fram denne forandringen.

Ok:-) Men så naiv er jeg ikke når det gjelder akkurat den bransjen hun befinner seg i:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok:-) Men så naiv er jeg ikke når det gjelder akkurat den bransjen hun befinner seg i:-)

Hvis jeg skulle opptrådt live fopran så mange mennesker, og attpåtil på tv, ville jeg også takket ja til tilbudet om hjelp fra TV2s sminkører:-)

Og tatt en tur til frisøren først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle opptrådt live fopran så mange mennesker, og attpåtil på tv, ville jeg også takket ja til tilbudet om hjelp fra TV2s sminkører:-)

Og tatt en tur til frisøren først.

Ja, fra begynnelsen av...ikke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja..men det var jo etter finalen i kveld?

Ja? Hun så da vel ikke så forskjellig ut fra finalen, og til etter finalen? På dette bildet ligner hun seg selv fra konkurransen bare litt freschere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fra begynnelsen av...ikke nå.

Men det som du så "fra begynnelsen av" var jo filmet ferdig før de begynte å vise det. det er mange som kan få seg en liten a-ha-opplevelse om hvordan de ser ut i andres øyne etter å ha sett seg selv på tv (eller hjemmevideo for den saks skyld).

Det var med ei dame i Bonderomantikk for noen år siden, som hadde temmelig buskede bryn under selve serien. Da de hadde dette sisteprogrammet som er filmet ettter at serien er vist, og som viser situasjonen for parene da, hadde hun nappet brynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle opptrådt live fopran så mange mennesker, og attpåtil på tv, ville jeg også takket ja til tilbudet om hjelp fra TV2s sminkører:-)

Og tatt en tur til frisøren først.

Men det står i nettavisene at ei jente som het Dina fremførte sin egen sang i kveld? Når da? Det må jeg ha gått glipp av visst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det som du så "fra begynnelsen av" var jo filmet ferdig før de begynte å vise det. det er mange som kan få seg en liten a-ha-opplevelse om hvordan de ser ut i andres øyne etter å ha sett seg selv på tv (eller hjemmevideo for den saks skyld).

Det var med ei dame i Bonderomantikk for noen år siden, som hadde temmelig buskede bryn under selve serien. Da de hadde dette sisteprogrammet som er filmet ettter at serien er vist, og som viser situasjonen for parene da, hadde hun nappet brynene.

OK. Hun har sikkert bedt om en "makeover" helt ut fra sitt eget behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det står i nettavisene at ei jente som het Dina fremførte sin egen sang i kveld? Når da? Det må jeg ha gått glipp av visst.

Jeg fulgte ikke så godt med jeg heller:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mer slik jeg husker henne fra konkurransen:

http://guromh.blogg.no/images/540300-6-1255149579873.jpg

Plukket ut det ene "verste" bildet av henne og da. Så hvis noen vil pynte seg litt da så er de plutselig ikke verdt så mye mer allikevel. Vedder på at du ikke går med samme klær og sminke til hverdags og fest du heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plukket ut det ene "verste" bildet av henne og da. Så hvis noen vil pynte seg litt da så er de plutselig ikke verdt så mye mer allikevel. Vedder på at du ikke går med samme klær og sminke til hverdags og fest du heller.

Hva er dette? Det var slik hun stilte på tv gjennom hele konkurransen. Og i dag så hun helt annerledes ut - etter at konkurransen er over. Det er det jeg legger merke til - verken mer eller mindre. Men sangstemmen var den samme :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Hun har sikkert bedt om en "makeover" helt ut fra sitt eget behov.

Om man ikke nødvendigvis tar initiativet selv er det mange som tar imot en make over med åpne armer, både innenfor og utenfor showbiz.

Enhver kvinne må ha rett til å pynte seg litt ekstra og endatil skifte stil, uten at man skal bli fremstilt som en tusseladd som lar seg styre av manager eller ektemann eller annet.

Eller er det slik at den som har vist seg frem for noen med ikke helt nyklipt hår og uten sminke for alltid må vise seg slik, fordi det er den "ekte" personen?? Litt sånn "ufiks dame - bli ved din lest"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man ikke nødvendigvis tar initiativet selv er det mange som tar imot en make over med åpne armer, både innenfor og utenfor showbiz.

Enhver kvinne må ha rett til å pynte seg litt ekstra og endatil skifte stil, uten at man skal bli fremstilt som en tusseladd som lar seg styre av manager eller ektemann eller annet.

Eller er det slik at den som har vist seg frem for noen med ikke helt nyklipt hår og uten sminke for alltid må vise seg slik, fordi det er den "ekte" personen?? Litt sånn "ufiks dame - bli ved din lest"?

OK:-) Jeg gidder rett og slett ikke å forstå akkurat denne bransjen ihjel :-)

Men nå er det natta:-) Sov godt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun var fin, og jeg tror nok hun selv er med på å bestemme frisyre og sminke :)

Jeg synes også hun var fin, og tenkte at det var koselig for hennes del :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plukket ut det ene "verste" bildet av henne og da. Så hvis noen vil pynte seg litt da så er de plutselig ikke verdt så mye mer allikevel. Vedder på at du ikke går med samme klær og sminke til hverdags og fest du heller.

Enig med deg her. Hvis man kan se litt bedre ut, hva er så galt med det? De færreste jenter/damer ønsker å ta seg _minst_ mulig ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man ikke nødvendigvis tar initiativet selv er det mange som tar imot en make over med åpne armer, både innenfor og utenfor showbiz.

Enhver kvinne må ha rett til å pynte seg litt ekstra og endatil skifte stil, uten at man skal bli fremstilt som en tusseladd som lar seg styre av manager eller ektemann eller annet.

Eller er det slik at den som har vist seg frem for noen med ikke helt nyklipt hår og uten sminke for alltid må vise seg slik, fordi det er den "ekte" personen?? Litt sånn "ufiks dame - bli ved din lest"?

Gode poenger morsan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan vel ikke regnes som "utlending" siden han kom til Namsos da han var 10 mnd gammel...

Vanskelig å ikke være trøndersk da...

Gratulerer Chand, men synes ingen av finalistene var verdige vinnere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...