Gå til innhold

Jeg er stolt


Nico68

Anbefalte innlegg

Kona søkte på en ledig lærlingestilling. Karakterene fra siste året var mildt sagt ikke gode og fraværet var rimelig høyt. For de som husker godt:-) , så har vi brukt året som gikk til å bearbeide det hun har vært igjennom tidligere ( 12 år misbruk\incest).

For å gi en forklaring på fraværet valgte vi å skrive et vedlegg til søknaden der vi skrev om misbruket og hvordan hun hadde slitt med dette.

Jeg må innrømme at jeg anså sjansene for å få jobben til å være minimale. Men så kom beskjeden...jobben er din hvis du vil ha den. De valgte å legge vekt på hennes forklaring og så bort fra karakterene.

Jeg er stolt av den flotte jenta mi.

Mvh

Nico

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Nico,

Du har all grunn til å være stolt av henne, og også av deg selv! Ikke glem det!

Overbringer herved mange gratulasjoner til henne!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nico,

Du har all grunn til å være stolt av henne, og også av deg selv! Ikke glem det!

Overbringer herved mange gratulasjoner til henne!

Med vennlig hilsen

Jeg er også stolt - av dere begge to på hver sin fantastiske måte! Dere har klart å jobbe dere gjennom problemene der mange andre velger å gi opp. Det er utrolig godt gjort! Kjærligheten er sterk!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har all grunn til å være stolt nico...

håper det går bra med jobbinga

og at minnene trekker seg tilbake.

hils kona fra meg og ønsk ho lykke til!

stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Selv om det er en stund siden du skrev innlegget fikk jeg lyst til å svare på det.

Jeg ble så imponert over motet til kona di. Noe så utrolig tøft gjort!! Og så flott at hun fikk jobben :)

Håper hun vil trives, og at det vil gå bra med dere videre framover. Dere er så flotte begge to.:)

God helg.

*Gode klemmer og tanker* fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...