Gå til innhold

Stavanger Forum Treff


Sør

Anbefalte innlegg

Hei,

Dette er særlig til "de nye" her på Forum, men også til de av oss som har DOL som vår 2. adresse!

Vi i Stavanger-området pleier å arrangere et Forum Treff på en kafé fra tid til annen. Vanligvis kommer mellom 3 og 10 personer.

Neste dato blir søndag 2001/09/09 ettermiddag. Det er ingen "spiseplikt" eller lignende, så man kan ta en kopp kaffe, te, vann, brus eller luft.

Selv om et slikt Treff kanskje høres "skummelt" ut for mange, så er det faktisk ikke å ille som man kanskje tror. Alle vet at man har tauhetsplikt, og du kan godt beholde ditt "DOL nick" hvis du foretrekker det. Et slikt Treff er en god måte å treffe nye venner på.

Vi snakker om "vær og vind", og stort sett alt mellom himmel og jord. (Det pleier faktisk ikke bli så mye snakk direkte om overgrep.) Og DIXI Grete kommer trolig også, og det alene gjør det jo verdt besøket! :-) (Hun er kjempekoselig!)

Kan de som måtte være interesserte i å komme på et treff i Stavanger området sende meg en epost (husk å skriv nick, hvis det ikke fremgår av epost addressen) ?

[email protected]

Iløpet av noen dager vil jeg sende eposter tilbake med informasjon.

Håper du kan komme!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott initiativ Sør!

Og jeg bekrefter herved at jeg kommer. Og dessuten gleder jeg meg til å treffe dere - både gamle og nye DOL'ere!

Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeisannHoppsann!

jeg gleder meg til treff! Skal satse alt på å få til å komme! :)

Jeg er nå på skolen, og selv om vi har vært her bare noen dager allesammen, føles det ut som om vi har vært her kjempelenge... Det er sikkert naturlig ettersom man blir veeeldig fort kjent, pga. at man "går oppå" hverandre 24 timer i døgnet.. :)

Jeg har det flott på skolen! :)) Og jeg trives godt på sør-vestlandet!!

*kos&klem til alle sammen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil gjerne komme...men jeg tror ikke at jeg tørr...

:(

Hei Maxime,

Du tør! Helt sikkert. Husk at alle har vært gjennom sitt "Første Treff", og jeg lover deg at vi ikke har måtte bære noen ut (enda)! ;-)

Det er faktisk ikke så skummelt som det høres ut, for de du treffer har så mye felles med deg, Maxime.

Send meg en epost ihvertfall, så kan jeg fortelle deg mer.

*sender deg masset styrke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvorfor er Ålesund så langt unna Stavanger?

*smil*

Hei Sissle!

Jøss! Lenge siden!

Det er over en uke til - du kan begynne å gå over fjellene allerede nå! Jeg tror ikke det tar såååå lang tid! ;-)

Håper du blir transportert hit!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sissle!

Jøss! Lenge siden!

Det er over en uke til - du kan begynne å gå over fjellene allerede nå! Jeg tror ikke det tar såååå lang tid! ;-)

Håper du blir transportert hit!

*klem*

Tror jeg trenger lengre tid enn en uke ;-)

HAr hørt det er lettere å fly *s*

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg trenger lengre tid enn en uke ;-)

HAr hørt det er lettere å fly *s*

*klem*

Hei Sissle,

Neida - du kjøper bare kart i stor målestokk så ser du selv at Ålesund bare er noen millimeter fra Stavanger! :-)

Ville være kjempehyggelig hvis du kom!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sissle,

Neida - du kjøper bare kart i stor målestokk så ser du selv at Ålesund bare er noen millimeter fra Stavanger! :-)

Ville være kjempehyggelig hvis du kom!

*klem*

HAdde jeg hatt syvmmilsstøvler på gangen, kunne jeg muligens være enig med deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil gjerne komme...men jeg tror ikke at jeg tørr...

:(

*forsiktig dytte-klem* ...du tør vet du:) Og tenk hvis du ikke går da..

da vil du lure da:-). Lover deg at der vil du treffe mange koselige personer

som er og har vært i samme situasjon. Ikke farlig.

Hilsen en som kaster misunnelig blikk over til Stv-siden:) Håper

dere får det kos alle sammen...men i grunn så tviler jeg ikke et

øybelikk på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er Ålesund så langt unna Stavanger?

*smil*

Nå er det jammen lenge siden jeg har sett noe til deg!! Håper du har det supert!! Sør og jeg snakket akkurat om de rosa tyllkjolene...

Klems fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jammen lenge siden jeg har sett noe til deg!! Håper du har det supert!! Sør og jeg snakket akkurat om de rosa tyllkjolene...

Klems fra Grete :-)

De rosa tyllkjolene må dessverre pakkes ned :)

*klem*

Sissle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De rosa tyllkjolene må dessverre pakkes ned :)

*klem*

Sissle

ÅÅÅÅ??? Hva betyr dette? Skjønner at det er lenge siden jeg har snakket med deg... Fortell da vel!

Megaklem fra Hikka :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott initiativ Sør!

Og jeg bekrefter herved at jeg kommer. Og dessuten gleder jeg meg til å treffe dere - både gamle og nye DOL'ere!

Grete :-)

øh....ja.

jeg skal i hvertfall mege meg til dixi når de starter samtalegruppene sine..jeg må tvinge meg selv avgårde,men jeg SKAL!er det noen her som skal gå der?!

sør,er det treffet hjemme hos noen,eller er det på en kafè..eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...