Gjest Shopping i Danmark Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 BACON KYLLINGFILET ØL KJØTTPÅLEGG VIN ERTER OG BABYGULROT PÅ BOKS (HERLIG) Nesten min handleliste, minus erter og gulrøtter. Sunn kan en være hjemme :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Takk for svar. Det blir nok litt kylling. Andebryst har jeg aldri smakt, men det kan være spennende å prøve. Er litt bekymret for salmonella, har hørt at det er utbredt i Danmark. ''Er litt bekymret for salmonella, har hørt at det er utbredt i Danmark.'' Vær bare bekymret hvis kjøtter er understekt! Fuglekjøtt skal være gjennomstekt, er kjøttet rosa i midten, så ikke spis! Så kan du trygt spise kjøtt fra Danmark;)) 0 Siter
Sør Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Takk for svar. Det blir nok litt kylling. Andebryst har jeg aldri smakt, men det kan være spennende å prøve. Er litt bekymret for salmonella, har hørt at det er utbredt i Danmark. Hei, Salmonella er mer utbredt i Danmark, men man skal alltid behandle slikt kjøtt (også i Norge) som om det kan ha salmonella, og gjennomsteke kylling og and. Andebryst er noe av det beste kjøttet som finnes. Virkelig godt. Med venlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.