Gjest Nilje Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Jeg ønsker å få laminert noe. Hvem eller hvor kan fikse det? Eller må jeg kjøpe lamineringsmaskin? 0 Siter
Gjest disco line Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Mulig de gjør det på et kopisenter? Ellers koster ikke en slik maskin all verden på Clas O eller Biltema. 0 Siter
Gjest Nilje Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Mulig de gjør det på et kopisenter? Ellers koster ikke en slik maskin all verden på Clas O eller Biltema. jeg har så immari liten plass der jeg bor nå, så jeg vil helst ikke gå til innkjøp av en slik maskin hvis jeg kan få ordnet det et annet sted. 0 Siter
blanke ark Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Jeg pleier å få det gjort på et trykkeri i nabolaget, så det går an å høre med dem om du har et i nærheten. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Jeg aner ikke om det går, men sjekke med nærmeste barneskole? Hvis du kjenner noen der så kanskje du kan få gjort det mot et lite vederlag? (med mindre det er masse du skal laminere da?) 0 Siter
Gjest Lam i naten Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Prøv på Lamminasjonskontoret. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Hva skal du ha laminert da? 0 Siter
Gjest Nilje Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Hva skal du ha laminert da? Det er noe som er printet på pair som jeg skal ha som små kort i lommeboka, hvor det står viktig info om medisin jeg går på, sykdom etc. Kjekt å ha i tilfelle det skulle skje meg noe. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Det er noe som er printet på pair som jeg skal ha som små kort i lommeboka, hvor det står viktig info om medisin jeg går på, sykdom etc. Kjekt å ha i tilfelle det skulle skje meg noe. Spør i nærmeste barnehage, og tilby dem en hundrings eller noe for jobben 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Ser at du egentlig ikke vil ha en pga liten plass, men jeg prøver meg fordet Jeg har en slik en, kjøpt på Clas Ohlson, og den tar veldig liten plass. Og den er genial! Jeg laminerer frikort, donorkort, oversikter/planer og annet. Tar mye mindre plass enn en printer feks, og veier veldig lite, så den kan godt stå på toppen av en hylle eller legges nedi en skuff eller noe. Hvor man ellers laminerer vet jeg ikke, men ser du har fått noen andre svar her. Dessuten kan du jo høre om noen på jobben/studiestedet ditt har en slik maskin hjemme? Tror ikke det er helt uvanlig. Så kan du jo tilby litt penger for at de laminerer noe for deg. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Her jeg bor gjør de det i resepsjonen på rådhuset for en 5-krone. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Ser at du egentlig ikke vil ha en pga liten plass, men jeg prøver meg fordet Jeg har en slik en, kjøpt på Clas Ohlson, og den tar veldig liten plass. Og den er genial! Jeg laminerer frikort, donorkort, oversikter/planer og annet. Tar mye mindre plass enn en printer feks, og veier veldig lite, så den kan godt stå på toppen av en hylle eller legges nedi en skuff eller noe. Hvor man ellers laminerer vet jeg ikke, men ser du har fått noen andre svar her. Dessuten kan du jo høre om noen på jobben/studiestedet ditt har en slik maskin hjemme? Tror ikke det er helt uvanlig. Så kan du jo tilby litt penger for at de laminerer noe for deg. ''Dessuten kan du jo høre om noen på jobben/studiestedet ditt har en slik maskin hjemme? Tror ikke det er helt uvanlig.'' Hvis man ser noen i butikken med laminerte handlelister, kan man trygt spørre ;-) 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 ''Dessuten kan du jo høre om noen på jobben/studiestedet ditt har en slik maskin hjemme? Tror ikke det er helt uvanlig.'' Hvis man ser noen i butikken med laminerte handlelister, kan man trygt spørre ;-) LOL, -så- langt har jeg ikke kommet Jeg laminerer mest ting av praktiske hensyn, at det ikke skal bli slitt eller ødelagt og sånt 0 Siter
Katt-ja Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 LOL, -så- langt har jeg ikke kommet Jeg laminerer mest ting av praktiske hensyn, at det ikke skal bli slitt eller ødelagt og sånt Tjihi,- jeg så vel muligheten for at man kan få litt dilla på det, om man først har en sånn sak ;-) 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Tjihi,- jeg så vel muligheten for at man kan få litt dilla på det, om man først har en sånn sak ;-) Jeg laminerte treningsplanen som fysioterapeuten min ga meg, fordi den hadde oversikt over alle øvelsene jeg skulle igjennom, og den skulle jeg bære med meg med svette hender rundtomkring tre dager i uka. Det var en av de mest fornuftige lamineringene jeg noen gang har gjort Dersom jeg hadde laminert handlelister ville det garantert vært noe jeg kom på akkurat idet det var ferdiglaminert, og jeg hadde endt opp med å lage nye lister og så laminere dem igjen 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 ''Dessuten kan du jo høre om noen på jobben/studiestedet ditt har en slik maskin hjemme? Tror ikke det er helt uvanlig.'' Hvis man ser noen i butikken med laminerte handlelister, kan man trygt spørre ;-) *Hehe* :-) 0 Siter
Gjest spmål Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Ser at du egentlig ikke vil ha en pga liten plass, men jeg prøver meg fordet Jeg har en slik en, kjøpt på Clas Ohlson, og den tar veldig liten plass. Og den er genial! Jeg laminerer frikort, donorkort, oversikter/planer og annet. Tar mye mindre plass enn en printer feks, og veier veldig lite, så den kan godt stå på toppen av en hylle eller legges nedi en skuff eller noe. Hvor man ellers laminerer vet jeg ikke, men ser du har fått noen andre svar her. Dessuten kan du jo høre om noen på jobben/studiestedet ditt har en slik maskin hjemme? Tror ikke det er helt uvanlig. Så kan du jo tilby litt penger for at de laminerer noe for deg. Hei! Kan jeg spørre deg om hva en slik lamineringsmaskin koster? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Hei! Kan jeg spørre deg om hva en slik lamineringsmaskin koster? Jeg fikk den som gave, så jeg er ikke sikker, men mener å ha sett den til sånn 2-300 kroner. Da følger det med noen sånn "lamineringslommer" eller hva man nå kaller det, men når man er tom for dem må man kjøpe inn ekstra. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Hei! Kan jeg spørre deg om hva en slik lamineringsmaskin koster? http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=136869979 Ikke akkurat lik den jeg har, men samme greia. Jeg har den minste (såvidt jeg kan se er forskjellen bare størrelsen på arkene den tar) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.