Gå til innhold

Hvor kan jeg få laminert noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å få laminert noe. Hvem eller hvor kan fikse det? Eller må jeg kjøpe lamineringsmaskin?

Gjest disco line
Skrevet

Mulig de gjør det på et kopisenter? Ellers koster ikke en slik maskin all verden på Clas O eller Biltema.

Skrevet

Mulig de gjør det på et kopisenter? Ellers koster ikke en slik maskin all verden på Clas O eller Biltema.

jeg har så immari liten plass der jeg bor nå, så jeg vil helst ikke gå til innkjøp av en slik maskin hvis jeg kan få ordnet det et annet sted.

Skrevet

Jeg pleier å få det gjort på et trykkeri i nabolaget, så det går an å høre med dem om du har et i nærheten.

Skrevet

Jeg aner ikke om det går, men sjekke med nærmeste barneskole? ;) Hvis du kjenner noen der så kanskje du kan få gjort det mot et lite vederlag? (med mindre det er masse du skal laminere da?)

Skrevet

Hva skal du ha laminert da?

Det er noe som er printet på pair som jeg skal ha som små kort i lommeboka, hvor det står viktig info om medisin jeg går på, sykdom etc. Kjekt å ha i tilfelle det skulle skje meg noe.

Persille1365381127
Skrevet

Det er noe som er printet på pair som jeg skal ha som små kort i lommeboka, hvor det står viktig info om medisin jeg går på, sykdom etc. Kjekt å ha i tilfelle det skulle skje meg noe.

Spør i nærmeste barnehage, og tilby dem en hundrings eller noe for jobben :)

Caloni Makaroni
Skrevet

Ser at du egentlig ikke vil ha en pga liten plass, men jeg prøver meg fordet ;) Jeg har en slik en, kjøpt på Clas Ohlson, og den tar veldig liten plass. Og den er genial! Jeg laminerer frikort, donorkort, oversikter/planer og annet. Tar mye mindre plass enn en printer feks, og veier veldig lite, så den kan godt stå på toppen av en hylle eller legges nedi en skuff eller noe.

Hvor man ellers laminerer vet jeg ikke, men ser du har fått noen andre svar her. Dessuten kan du jo høre om noen på jobben/studiestedet ditt har en slik maskin hjemme? Tror ikke det er helt uvanlig. Så kan du jo tilby litt penger for at de laminerer noe for deg.

Skrevet

Her jeg bor gjør de det i resepsjonen på rådhuset for en 5-krone.

Skrevet

Ser at du egentlig ikke vil ha en pga liten plass, men jeg prøver meg fordet ;) Jeg har en slik en, kjøpt på Clas Ohlson, og den tar veldig liten plass. Og den er genial! Jeg laminerer frikort, donorkort, oversikter/planer og annet. Tar mye mindre plass enn en printer feks, og veier veldig lite, så den kan godt stå på toppen av en hylle eller legges nedi en skuff eller noe.

Hvor man ellers laminerer vet jeg ikke, men ser du har fått noen andre svar her. Dessuten kan du jo høre om noen på jobben/studiestedet ditt har en slik maskin hjemme? Tror ikke det er helt uvanlig. Så kan du jo tilby litt penger for at de laminerer noe for deg.

''Dessuten kan du jo høre om noen på jobben/studiestedet ditt har en slik maskin hjemme? Tror ikke det er helt uvanlig.''

Hvis man ser noen i butikken med laminerte handlelister, kan man trygt spørre ;-)

Caloni Makaroni
Skrevet

''Dessuten kan du jo høre om noen på jobben/studiestedet ditt har en slik maskin hjemme? Tror ikke det er helt uvanlig.''

Hvis man ser noen i butikken med laminerte handlelister, kan man trygt spørre ;-)

LOL, -så- langt har jeg ikke kommet ;) Jeg laminerer mest ting av praktiske hensyn, at det ikke skal bli slitt eller ødelagt og sånt ;)

Skrevet

LOL, -så- langt har jeg ikke kommet ;) Jeg laminerer mest ting av praktiske hensyn, at det ikke skal bli slitt eller ødelagt og sånt ;)

Tjihi,- jeg så vel muligheten for at man kan få litt dilla på det, om man først har en sånn sak ;-)

Caloni Makaroni
Skrevet

Tjihi,- jeg så vel muligheten for at man kan få litt dilla på det, om man først har en sånn sak ;-)

Jeg laminerte treningsplanen som fysioterapeuten min ga meg, fordi den hadde oversikt over alle øvelsene jeg skulle igjennom, og den skulle jeg bære med meg med svette hender rundtomkring tre dager i uka. Det var en av de mest fornuftige lamineringene jeg noen gang har gjort :D

Dersom jeg hadde laminert handlelister ville det garantert vært noe jeg kom på akkurat idet det var ferdiglaminert, og jeg hadde endt opp med å lage nye lister og så laminere dem igjen :P

Gjest Niccola
Skrevet

*Hehe* :-)

Skrevet

Hei!

Kan jeg spørre deg om hva en slik lamineringsmaskin koster?

Caloni Makaroni
Skrevet

Hei!

Kan jeg spørre deg om hva en slik lamineringsmaskin koster?

Jeg fikk den som gave, så jeg er ikke sikker, men mener å ha sett den til sånn 2-300 kroner. Da følger det med noen sånn "lamineringslommer" eller hva man nå kaller det, men når man er tom for dem må man kjøpe inn ekstra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...