Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg synes tvert i mot - det er meget praktisk at han henger på nicket etter overskriften. Jeg leser som regel nemlig fra 100 nyeste-lista og da er det veeeeldig kjekt å se at det han skriver er et svar på det jeg har skrevet.

Så fint for deg da.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nick

10

• Glimtipper

5

• Lillemus

3

• laban

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, jeg synes det er noe å henge seg opp i. Det har irritert meg over lang tid, og nå syntes jeg det var på sin plass å si i fra. Om du liker det - så versågod.

Siden du ikke synes man skal kommentere ting man ikke synes noe om - hvorfor kommenterte du da mitt innlegg? Hadde jeg protestert et uttall ganger, så ok. Men alt etter første gang? Trengte du å henge deg opp i det?

Hehe, har du en dårlig dag i dag?

Skrevet

Det er en helt annen diskusjon. Hun går utpå de fleste når det gjelder å kle seg, fra innerst til ytterst, jeg har ingenting å klage over sånn sett.

Utvaska sloggier er og blir søppelboksføde.

''Utvaska sloggier er og blir søppelboksføde.''

For deg. For mange andre betyr bekledning mindre, enten det er snakk om undertøy eller yttertøy. Også finnes det faktisk oss som skal brødfø en hel familie og kjøpe klær og betale transport for 4500 kroner måneden. Og da prioriterer man faktisk ikke silkeundertøy til mor og far ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

''Utvaska sloggier er og blir søppelboksføde.''

For deg. For mange andre betyr bekledning mindre, enten det er snakk om undertøy eller yttertøy. Også finnes det faktisk oss som skal brødfø en hel familie og kjøpe klær og betale transport for 4500 kroner måneden. Og da prioriterer man faktisk ikke silkeundertøy til mor og far ;)

Well said, Glimtipper;))

Skrevet

Jeg gjør det fordi det i en mangesvarstråd ikke alltid er så enkelt å se hvem man har svart. Det er innlysende for deg, men kan være uoversiktlig for andre.

Du får finne deg noe annet å irritere deg over, jeg har gjort dette i 10 år.

Jeg har tenkt jeg skulle skryte av deg for akkurat dette en liten stund nå. :o) For jeg setter stor pris på at du gidder legge til nicket når du svarer, det gjør det mye lettere å vite hva du svarer på når jeg finner innlegget i siste 100. :o)

Skrevet

Jeg har tenkt jeg skulle skryte av deg for akkurat dette en liten stund nå. :o) For jeg setter stor pris på at du gidder legge til nicket når du svarer, det gjør det mye lettere å vite hva du svarer på når jeg finner innlegget i siste 100. :o)

Har lagt merke til det lenge jeg og, og skriver under på denne :-)

Gjest nellie fusilli
Skrevet

Enig med deg! Jeg liker det også:)

Skrevet

Jeg synes tvert i mot - det er meget praktisk at han henger på nicket etter overskriften. Jeg leser som regel nemlig fra 100 nyeste-lista og da er det veeeeldig kjekt å se at det han skriver er et svar på det jeg har skrevet.

Jeg tør sjelden svare direkte fra 100 nyeste, for det blir fort feil og så vet man ikke alltid hvor man er hen i tråden. Så jeg ser i 100 nyeste, men trykker "tråd", og leser innlegget som det svares på før jeg leser svaret...;-)

Ulempen ved at nick slenger på navnet til den han svarer, er at selv om det sto "Lillemus" i hans svar til deg, så er det jo en tendens at alle som slenger seg på senere ikke fjerner dette nicket, så da vet du ikke om det er svare til deg eller ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...