Gå til innhold

The best of Anna Anka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir rett og slett målløs, og så til de grader flau på hennes vegne.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg ble også utrolig flau. Av flere av dem.. Det er en heeeeldagsjobb å være "hemmafru". Ja skikkelig slitsomt med hushjelp, barnepike, sjåfør+++

Gjest Nattdyret
Skrevet

brusk-narkoman, lol! omg, hysterisk morsomt å se på, tragikomisk rett og slett

Gjest Men veldig moro å se på
Skrevet

*ler godt* Så den episoden der'

Har bare en ting å si jeg, Anna Anka hadde ikke vært fornøyd med min person i allefall, om vi hadde møtts på et eller annet party

Den idoliseringen som finnes og som hun er hardt rammet av (digg meg, digg meg, digg meg he he) er ikke noe jeg har minste sansen for

Hun er direkte uspiselig damen :D

Gjest Niccola
Skrevet

Så første episoden av Hollywood-fruene, og makan til sytete, nægging, bitter og selvgod frue..

Hun gjør det med et smil, men da hun sto i Cæsars Palace og gjorde narr av sin manns fans som "så ut som bondetamper - man skulle ikke tro de hadde noen penger!" .. da ble hun bare uspiselig. Hun er underholdende i små doser, ellers bare dum, dessverre.

Skrevet

Huttetu!!!

Hun er en skam for kvinnekjønnet!

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, hun er så uspiselig at det er helt deilig å mislike henne! :D

Caloni Makaroni
Skrevet

''Ja, hun er så uspiselig at det er helt deilig å mislike henne!''

Ber herved om tillatelse til å adoptere det uttrykket! :D

For det der er sant - noen ganger er folk så uspiselige at det ikke engang er irriterende å mislike dem, men heller et naturlig instinkt :D

Gjest Elextra
Skrevet

''Ja, hun er så uspiselig at det er helt deilig å mislike henne!''

Ber herved om tillatelse til å adoptere det uttrykket! :D

For det der er sant - noen ganger er folk så uspiselige at det ikke engang er irriterende å mislike dem, men heller et naturlig instinkt :D

''Ber herved om tillatelse til å adoptere det uttrykket!''

Hehe, herved innvilget.

Skrevet

Paul Anka vi skjønner veldig godt hvorfor du vil skilles. Damen er jo et mareritt av dumskap. Men jeg undres hvordan du i det hele tatt kunne gifte deg med henne? Var det en postordrebrud du bare bestilte fra Hills slanka blonda kvinnor, og ikke sjekket eller overhodet snakket med før reklamasjonsfristen var gått ut?

Synes forøvrig damen gjør en kjempejobb for å vise hvor dumt det faktisk er at noen skal ha store formuer, mens de arbeidende USA sliter ræva av seg, uten sjans til å legge noe fra seg. Hadde alle vært som Anna hadde denne rasen snart vært buet ut. Så egentlig litt synd at hun må ut av spillet. Og snart leve selv at det hun før kun brukte til Makeup.

Undres forresten kan hun fortsatt se like bra ut med billigmerker fra H&M, det er jo tross alt mye sparkling som skal til.

Gjest Niccola
Skrevet

Paul Anka vi skjønner veldig godt hvorfor du vil skilles. Damen er jo et mareritt av dumskap. Men jeg undres hvordan du i det hele tatt kunne gifte deg med henne? Var det en postordrebrud du bare bestilte fra Hills slanka blonda kvinnor, og ikke sjekket eller overhodet snakket med før reklamasjonsfristen var gått ut?

Synes forøvrig damen gjør en kjempejobb for å vise hvor dumt det faktisk er at noen skal ha store formuer, mens de arbeidende USA sliter ræva av seg, uten sjans til å legge noe fra seg. Hadde alle vært som Anna hadde denne rasen snart vært buet ut. Så egentlig litt synd at hun må ut av spillet. Og snart leve selv at det hun før kun brukte til Makeup.

Undres forresten kan hun fortsatt se like bra ut med billigmerker fra H&M, det er jo tross alt mye sparkling som skal til.

Enig med deg ;-)

Såvidt jeg har fått med meg var hun hans personlige trener, hun skrøt av noe sånt som hvor mye finere hun var enn den daværende kona, og hvor lett det var å overta.....

Næpskrell!

Gjest Niccola
Skrevet

Samtidig er hun så dum at hun overhodet ikke eier injurierende kraft, alltid en festlig kombinasjon ;o)

Skrevet

Hun blir i hvert fall ikke mer spiselig etter at jeg så dette klippet;) Jeg skjønner ikke at noen vil gjøre seg så ekle bare for å bli kjent.

Skrevet

Enig med deg ;-)

Såvidt jeg har fått med meg var hun hans personlige trener, hun skrøt av noe sånt som hvor mye finere hun var enn den daværende kona, og hvor lett det var å overta.....

Næpskrell!

Også påstår hun selv at hun har et av verdens fineste kropper. Hmm..

Gjest Elextra
Skrevet

Hun blir i hvert fall ikke mer spiselig etter at jeg så dette klippet;) Jeg skjønner ikke at noen vil gjøre seg så ekle bare for å bli kjent.

Hehe, det komiske er jo at kommentarene hennes sier bare noe om én eneste person - henne selv!

Hvor flott hun selv er kan vel også diskuteres av de interesserte, men det varierer jo det også, kfr. f.eks. (og merk mørk ettervekst *hihi*):

http://2.bp.blogspot.com/_Iv51OU-60SE/SrDNpMI39uI/AAAAAAAAChI/28x5GZRX3Qg/s400/anna-anka-mugshot.jpg

Skrevet

Hehe, det komiske er jo at kommentarene hennes sier bare noe om én eneste person - henne selv!

Hvor flott hun selv er kan vel også diskuteres av de interesserte, men det varierer jo det også, kfr. f.eks. (og merk mørk ettervekst *hihi*):

http://2.bp.blogspot.com/_Iv51OU-60SE/SrDNpMI39uI/AAAAAAAAChI/28x5GZRX3Qg/s400/anna-anka-mugshot.jpg

"Hehe, det komiske er jo at kommentarene hennes sier bare noe om én eneste person - henne selv!"

Enig.

Og hvor flott hun er kan helt klart diskuteres, men jeg kan si at hun er ikke helt min smak ;-)

Skrevet

Jeg ble også utrolig flau. Av flere av dem.. Det er en heeeeldagsjobb å være "hemmafru". Ja skikkelig slitsomt med hushjelp, barnepike, sjåfør+++

Må jo bruke så mye tid på å se bra ut, må vite! Skulle satt henne i min situasjon i ei ukes tid, kanskje pipa hadde fått en annen lyd... ;)

candyqueen_83
Skrevet

Haha! For et brød!!

candyqueen_83
Skrevet

"Hehe, det komiske er jo at kommentarene hennes sier bare noe om én eneste person - henne selv!"

Enig.

Og hvor flott hun er kan helt klart diskuteres, men jeg kan si at hun er ikke helt min smak ;-)

Enig. Jeg har ikke henne på min topp 1000 liste over verdens flotteste kvinner nei.

Gammel ser hun ut og.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...