Gå til innhold

The best of Anna Anka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig. Jeg har ikke henne på min topp 1000 liste over verdens flotteste kvinner nei.

Gammel ser hun ut og.

Hun er jo skinnmager og dratt i ansiktet. Hun finnes ikke pen i mine øyne. Og det hun har mellom ørene.... Ingen kommentar.

Skrevet

Hun er jo skinnmager og dratt i ansiktet. Hun finnes ikke pen i mine øyne. Og det hun har mellom ørene.... Ingen kommentar.

Jeg synes hun har anorektiske trekk i ansiktet.

Skrevet

Og da er det ekstra komisk når hun kritiserer Victoria Beckham og Angeline Jolie for å se ut som beinrangler med for stort hode til den tynne kroppen (ref min andre link under Elextra's innlegg). Hehe selvinnsikt er et fint dyr.

Skrevet

Og da er det ekstra komisk når hun kritiserer Victoria Beckham og Angeline Jolie for å se ut som beinrangler med for stort hode til den tynne kroppen (ref min andre link under Elextra's innlegg). Hehe selvinnsikt er et fint dyr.

''Og da er det ekstra komisk når hun kritiserer Victoria Beckham og Angeline Jolie for å se ut som beinrangler med for stort hode til den tynne kroppen''

Gjør hun? *Hahahahaha* Forbauser meg ikke. Hun ser jo knapt nok til sin egen nesetipp. Lurer på hvordan det er å være sånn? Hun har det sikkert fint i sin lille boble-verden.

Skrevet

Hun blir i hvert fall ikke mer spiselig etter at jeg så dette klippet;) Jeg skjønner ikke at noen vil gjøre seg så ekle bare for å bli kjent.

Er hun full eller??

Og så den evinnelige tyggistyggingen....

Gjest Niccola
Skrevet

Også påstår hun selv at hun har et av verdens fineste kropper. Hmm..

Hun ser sikkert flott ut til å ha født 2 barn, men den hjernen trekker fra alle fordelene :-) Heller 6 kg for mye og bittelitt fornuft i toppen ;oP

Skrevet

''Hun finnes ikke pen i mine øyne. ''

Jeg er absolutt ikke overbegeistret over hennes utseende, men jeg synes ikke hun er stygg (som må anses som det adjektivet som betyr det samme som "ikke pen"?)

Men hennes selvskryt gjør jo at man blir ekstra streng. Det er svært, svært mange damer som er mye penere enn henne - OGSÅ mørkhårede:-)

Gjest firepile
Skrevet

Jeg synes hun har anorektiske trekk i ansiktet.

Hun ser ut som om har foretatt en aldri så liten fettsugning i ansiktet, og så fått satt inn et litt for stort gebiss etterpå.

Gjest firepile
Skrevet

Paul Anka vi skjønner veldig godt hvorfor du vil skilles. Damen er jo et mareritt av dumskap. Men jeg undres hvordan du i det hele tatt kunne gifte deg med henne? Var det en postordrebrud du bare bestilte fra Hills slanka blonda kvinnor, og ikke sjekket eller overhodet snakket med før reklamasjonsfristen var gått ut?

Synes forøvrig damen gjør en kjempejobb for å vise hvor dumt det faktisk er at noen skal ha store formuer, mens de arbeidende USA sliter ræva av seg, uten sjans til å legge noe fra seg. Hadde alle vært som Anna hadde denne rasen snart vært buet ut. Så egentlig litt synd at hun må ut av spillet. Og snart leve selv at det hun før kun brukte til Makeup.

Undres forresten kan hun fortsatt se like bra ut med billigmerker fra H&M, det er jo tross alt mye sparkling som skal til.

''Men jeg undres hvordan du i det hele tatt kunne gifte deg med henne?''

Kan det ha noe å gjøre med den daglige morgen-avsugningen?

Skrevet

Hun blir i hvert fall ikke mer spiselig etter at jeg så dette klippet;) Jeg skjønner ikke at noen vil gjøre seg så ekle bare for å bli kjent.

*dån*

Jeg tror jeg skifter mening om at hun nå må leve for mindre penger. Den damen må da kunne tjene millioner selv, det er jo uuuuuutrolig spesielt det som kommer ut av munnen hennes. Burde man sende henne inn i BigBrother huset?

Skrevet

*dån*

Jeg tror jeg skifter mening om at hun nå må leve for mindre penger. Den damen må da kunne tjene millioner selv, det er jo uuuuuutrolig spesielt det som kommer ut av munnen hennes. Burde man sende henne inn i BigBrother huset?

...hun får nok et fett skilsmisseoppgjør - neppe nok til å fortsette med eget privatfly osv, men tviler sterkt på at det blir striskjorte og havrelefse for henne.

Gjest Niccola
Skrevet

Hun ser ut som om har foretatt en aldri så liten fettsugning i ansiktet, og så fått satt inn et litt for stort gebiss etterpå.

Heh - svært treffende beskrivelse, faktisk.. ;-)

Skrevet

Er hun full eller??

Ja smykker til flere millioner, fin kjole, men tyggis....står liksom ikke helt i stil.

Gjest Niccola
Skrevet

Er hun full eller??

Kanskje hun drøvtygger brusk?

Skrevet

Kanskje hun drøvtygger brusk?

Nå skulle jeg til å si *knegg*, men kanskje det passer best å si: *møøøø*? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...