Gå til innhold

Svineinfluensaen - En medisinskandale?


Gjest firepile

Anbefalte innlegg

Gjest firepile

"Europarådets helsekomité har sett seg lei på at legemiddelindustrien dikterer WHO. Lederen av helsekomiteen har kalt pandemien for «en av århundrets største medisinalskandaler».

11. juni 2009 i Genève erklærte WHOs generaldirektør, Margaret Chan, svineinfluensaen for en pandemi. Det betød enorme økonomiske gevinster for legemiddelindustrien.

Det som ikke kom fram var at flere av rådgiverne WHO har brukt sto på lønningslistene til legemiddelselskapene."

http://www.abcnyheter.no/node/103568

Snakk om å sette bukken til å passe havresekken. Stakkars dere som trodde på media/politikerne og tok sprøyten (gud vet hva dere har fått i dere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 263
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    67

  • Colette

    45

  • morsan

    9

  • ....AV

    3

Mest aktive i denne tråden

Mulig jeg er litt på bærtur, jeg har heller ikke åpnet linken og fulgt så mye med på det. men det jeg tenkte på da jeg leste innlegget ditt, var at de må vel ha visst hva de har hatt i oss uansett virkning eller ei?

Jeg er muligens en smule naiv, da.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest firepile

Mulig jeg er litt på bærtur, jeg har heller ikke åpnet linken og fulgt så mye med på det. men det jeg tenkte på da jeg leste innlegget ditt, var at de må vel ha visst hva de har hatt i oss uansett virkning eller ei?

Jeg er muligens en smule naiv, da.. :-)

Så kjapt den vaksinen ble produsert kan man begynne å lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjapt den vaksinen ble produsert kan man begynne å lure.

Akkurat DET er ikke så mye å lure over, vaksinen var klar den - men den var klar for fugleinfluensa, og testet med dette gjennom et par år på både dyr og mennesker.

Var ikke verre enn å bytte virus og beholde grunncoctailen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan sies mye om legemiddelindustrien. Det er nødvendigvis leger og andre eksperter på helse i viktige roller der. Noen av dem er sikkert griske egoister, andre setter sin faglige stolthet høyere.

Man trenger ikke frykte selve vaksinen av den grunn. I en kapitalistisk verden er det alltid noen som tjener penger på vaksiner. Det gjelder kosttilskudd, vitaminer, tran og gulrøtter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan sies mye om legemiddelindustrien. Det er nødvendigvis leger og andre eksperter på helse i viktige roller der. Noen av dem er sikkert griske egoister, andre setter sin faglige stolthet høyere.

Man trenger ikke frykte selve vaksinen av den grunn. I en kapitalistisk verden er det alltid noen som tjener penger på vaksiner. Det gjelder kosttilskudd, vitaminer, tran og gulrøtter også.

''Man trenger ikke frykte selve vaksinen av den grunn. I en kapitalistisk verden er det alltid noen som tjener penger på vaksiner. Det gjelder kosttilskudd, vitaminer, tran og gulrøtter også.''

Ånei! Tjener folk penger på gulrøtter også?!?

Da tør jeg virkelig ikke spise en til av de giftbombene der. De er sikkert tilsatt heroin også, slik at vi skal bli avhengige uten å vite det.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Man trenger ikke frykte selve vaksinen av den grunn. I en kapitalistisk verden er det alltid noen som tjener penger på vaksiner. Det gjelder kosttilskudd, vitaminer, tran og gulrøtter også.''

Ånei! Tjener folk penger på gulrøtter også?!?

Da tør jeg virkelig ikke spise en til av de giftbombene der. De er sikkert tilsatt heroin også, slik at vi skal bli avhengige uten å vite det.

;-)

Lol! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Man trenger ikke frykte selve vaksinen av den grunn. I en kapitalistisk verden er det alltid noen som tjener penger på vaksiner. Det gjelder kosttilskudd, vitaminer, tran og gulrøtter også.''

Ånei! Tjener folk penger på gulrøtter også?!?

Da tør jeg virkelig ikke spise en til av de giftbombene der. De er sikkert tilsatt heroin også, slik at vi skal bli avhengige uten å vite det.

;-)

''Da tør jeg virkelig ikke spise en til av de giftbombene der. De er sikkert tilsatt heroin også, slik at vi skal bli avhengige uten å vite det.

''

Eller omvendt. Gulrøtter i heroinen for å lure i de narkomane litt vitaminer.

http://sleeptalkinman.spreadshirt.com/mens-peanut-butter-in-my-crack-A5560715/customize/color/2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Da tør jeg virkelig ikke spise en til av de giftbombene der. De er sikkert tilsatt heroin også, slik at vi skal bli avhengige uten å vite det.

''

Eller omvendt. Gulrøtter i heroinen for å lure i de narkomane litt vitaminer.

http://sleeptalkinman.spreadshirt.com/mens-peanut-butter-in-my-crack-A5560715/customize/color/2

Verden står ikke til påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Man trenger ikke frykte selve vaksinen av den grunn. I en kapitalistisk verden er det alltid noen som tjener penger på vaksiner. Det gjelder kosttilskudd, vitaminer, tran og gulrøtter også.''

Ånei! Tjener folk penger på gulrøtter også?!?

Da tør jeg virkelig ikke spise en til av de giftbombene der. De er sikkert tilsatt heroin også, slik at vi skal bli avhengige uten å vite det.

;-)

Hadde minigulrøtter vært godteri, ville vi trodd de var stappfulle av fargestoff. De lyser jo nesten i mørket. Så DOL-mødrene ville nok holdt seg til de store, uvaskede :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest firepile

Akkurat DET er ikke så mye å lure over, vaksinen var klar den - men den var klar for fugleinfluensa, og testet med dette gjennom et par år på både dyr og mennesker.

Var ikke verre enn å bytte virus og beholde grunncoctailen.

Tja, det får vi neppe svar på før om en 5-10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Why am I not surprised... jeg tok ikke sprøyten, og har ikke vært antydning til forkjølet en gang. Det har ikke resten av familien min vært heller, ingen av dem har hanglet i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spekulativt!

At folk/organisasjoner med økonomisk makt bruker den er ingen overraskelse. Det gjelder produsenter av melk, av alternative produkter, av hva som helst.

Ingen kunne forutsi (og kan fremdeles ikke) hvorvidt H1N1 ville mutere, og hva dødeligheten i så fall ville bli. Det man derimot KAN forutsi er at hvis staten ikke hadde kjøpt vaksiner, så hadde de samme som nå hyler konspirasjon, da skreket om udugelighet mens folk døde rundt dem.

H5N1 har 50% dødelighet, og pneumonisk influensa (som er i Kina) har 100% dødelighet uten antibiotika.

Sånn for å sette ting i perspektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forkjølet og vaksinert

Why am I not surprised... jeg tok ikke sprøyten, og har ikke vært antydning til forkjølet en gang. Det har ikke resten av familien min vært heller, ingen av dem har hanglet i det hele tatt.

Nå hjelper jo uansett ikke vaksinen mot forkjølelse da. Forkjølelse og influensa er ikke noe i nærheten av hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hjelper jo uansett ikke vaksinen mot forkjølelse da. Forkjølelse og influensa er ikke noe i nærheten av hverandre.

Var ikke det jeg mente heller da. Vi har ikke tatt sprøyta, og likevel holdt oss friske. Jeg ble nesten påtvunget den fordi jeg jobber i helsevesenet, men sist jeg tok influensavaksine, ble jeg skikkelig dårlig og sengeliggende i ni dager. Det orker jeg ikke enda en gang, og i år lot jeg være å ta den, og holdt meg frisk. Sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Why am I not surprised... jeg tok ikke sprøyten, og har ikke vært antydning til forkjølet en gang. Det har ikke resten av familien min vært heller, ingen av dem har hanglet i det hele tatt.

Nei, men det visste man ikke før.

Det fungerer litt som brannforsikring til huset.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the super woman

Så spekulativt!

At folk/organisasjoner med økonomisk makt bruker den er ingen overraskelse. Det gjelder produsenter av melk, av alternative produkter, av hva som helst.

Ingen kunne forutsi (og kan fremdeles ikke) hvorvidt H1N1 ville mutere, og hva dødeligheten i så fall ville bli. Det man derimot KAN forutsi er at hvis staten ikke hadde kjøpt vaksiner, så hadde de samme som nå hyler konspirasjon, da skreket om udugelighet mens folk døde rundt dem.

H5N1 har 50% dødelighet, og pneumonisk influensa (som er i Kina) har 100% dødelighet uten antibiotika.

Sånn for å sette ting i perspektiv.

Flott å se deg her Sør:-) Du kommer til å sette friskt pust inn her. Dol er blitt så kjedelig i det siste at du trenges:-)

Ellers er jeg veldig enig i det du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spekulativt!

At folk/organisasjoner med økonomisk makt bruker den er ingen overraskelse. Det gjelder produsenter av melk, av alternative produkter, av hva som helst.

Ingen kunne forutsi (og kan fremdeles ikke) hvorvidt H1N1 ville mutere, og hva dødeligheten i så fall ville bli. Det man derimot KAN forutsi er at hvis staten ikke hadde kjøpt vaksiner, så hadde de samme som nå hyler konspirasjon, da skreket om udugelighet mens folk døde rundt dem.

H5N1 har 50% dødelighet, og pneumonisk influensa (som er i Kina) har 100% dødelighet uten antibiotika.

Sånn for å sette ting i perspektiv.

Godt svar, Sør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Why am I not surprised... jeg tok ikke sprøyten, og har ikke vært antydning til forkjølet en gang. Det har ikke resten av familien min vært heller, ingen av dem har hanglet i det hele tatt.

Det er heldigvis ikke slik at alle uvaksinerte blir syke ;-)

I min bokommune har det vært få syke, men i nabokommuner mange syke (noen dødssyke også). Jeg fikk ikke vaksinen før de aller fleste hadde hatt influensaen, så jeg regner med jeg ikke ville fått den. Uansett orka jeg ikke tanken på å kanskje skulle smitte min babynevø og venners babyer som var for små til å ta vaksinen.

Man regna ikke med at nesten fem millioner skulle bli smitta, men det hadde garantert vært langt flere smittede (og flere dødsfall) uten vaksinen. Det er det viktigste argumentet for at jeg er for vaksinen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...