Gå til innhold

29 år, singel og glad i fest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo, du sa jo at det sperret for annet iom følgende:

''men hvis jeg ikke skulle ha gjort annet hver helg så hadde ikke det vært noe bra liv for meg og dermed også blitt overfladisk hvis jeg ikke fikk mer ut av livet mitt.''

Jeg poengterte at man kan få mye (annet) ut av livet selv om man går ut en kveld hver helg.

Vel, dette blir kverulering...

Akkurat, dette er kverulering, jeg har ikke gjort annet å kommentere det hun gjør ute på byen og jeg regner med at alle skjønner at det ikke gjelder resten av helgen så lenge trådstarter eller jeg ikke har sagt noe om det.

Skrevet

''men hvis jeg ikke skulle ha gjort annet hver helg så hadde ikke det vært noe bra liv for meg og dermed også blitt overfladisk hvis jeg ikke fikk mer ut av livet mitt.''

Jeg poengterte at man kan få mye (annet) ut av livet selv om man går ut en kveld hver helg.

Forresten så tror jeg at det er på tide du får deg litt:-)

Gjest teite feite
Skrevet

Jeg ser ikke noe galt i dette, men du er begynt å reflektere over det. Betyr det at du muligens er litt lei?

Gjest Elextra
Skrevet

Forresten så tror jeg at det er på tide du får deg litt:-)

''Forresten så tror jeg at det er på tide du får deg litt:-)''

Saklig!

Har faktisk fått meg 15 km. på ski siden forrige innlegg :D

Skrevet

Det er ikke sikkert mrxx har bestått ex.phil., vettu;-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Du lever som du vil, og som du trives med. :-)

Men flertallet slår jo seg til ro.... så du vil nok bare måtte finne deg i å bli eldre og eldre blant folk som bare virker yngre og yngre...

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg ga opp ;P

Gjest Elextra
Skrevet

Men flertallet slår jo seg til ro.... så du vil nok bare måtte finne deg i å bli eldre og eldre blant folk som bare virker yngre og yngre...

''så du vil nok bare måtte finne deg i å bli eldre og eldre blant folk som bare virker yngre og yngre...''

Hehe, dette erfarte jeg i mitt "tidligere liv" da jeg gikk ganske mye ut. Begynte jo i 18-årsalderen og husker jeg da syntes det var litt patetisk med disse på mange-og-tyve som fremdeles løp rundt på byen! :P

Etterhvert skjønte man at mange av de attraktive mennene kom i omløp etter å ha vært i drivhus en stund!

Selv var jeg fornøyd med etterhvert å finne en i nesten nøyaktig samme situasjon som jeg selv :)

Skrevet

''så du vil nok bare måtte finne deg i å bli eldre og eldre blant folk som bare virker yngre og yngre'' Ikke om man bor i en litt større by - da er tilbudet gjerne godt til alle aldersgrupper, og man kan styre unna de værste 18-20- stedene. :)

Skrevet

Javel?

Skrevet

Jeg ser ikke noe galt i det:-) Og tror absolutt man kan få mye ut av livet selv om man fester hver helg. Jeg ser ikke på det som et overfladisk liv i hvert fall.

Gjest Part girl
Skrevet

Jeg ser ikke noe galt i dette, men du er begynt å reflektere over det. Betyr det at du muligens er litt lei?

Nei, det er vel vel nettopp det jeg har begynt å bli litt bekymret for. Nettopp det at jeg IKKE går lei. Har likt å gå ut siden jeg var 20 år sånn ca, med en liten lunken periode da jeg var 24-26 hvor jeg ikke kjente på særlig behov for bylivet (var singel da også). Men så ble det plutselig bare kjekkere og kjekkere og nå går jeg ut sånn ca 3-4 ganger i mnd. Drikker ingenting i mellom disse periodene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...