Gå til innhold

Hvilket forlag er best?

Anbefalte innlegg

Gjest bok i magen
Skrevet

Når jeg ønsker å gi ut en bok?

Sjangeren er innen dokumentar/fakta.

Gjest nellie fusilli
Skrevet

Det beste forlaget er det som eventuelt går med på å anta deg;)

Skrevet

Da ville jeg tittet litt på bøker som er utgitt innenfor samme sjanger, og se litt på hvilke forlag disse er utgitt på. Sjekk om de har gitt ut noen bok som likner, da er de antakelig ikke interessert. Så ville jeg kontaktet forlaget og spurt om de kunne være interessert i den boken du skriver - du bør altså kunne vise til at du dekker et behov de ennå ikke har dekket, men som vil være naturlig for dem å dekke hvis du skjønner.

Gjest frudolén
Skrevet

''Når jeg ønsker å gi ut en bok?''

Ditt eget.

Gjest Linnea79
Skrevet

Du bør sende det inn til alle du vet om! Det er SVÆRT vanskelig å få gitt ut en bok!

Venninna mi fikk etter flere avslag, tilbud fra oktober forlag. De foretrekker sosial realistisk skjønnslitteratur.

Skrevet

Tror ikke at du skal henge deg så mye opp i hva slags forlag som er best, det er nok dessverre ikke slik at du kan velge selv. Det er svært vanskelig å få utgitt bøker her til lands, så jeg ville ha sendt manus til alle forlag jeg kunne ha kommet på, og til og med da er det ikke sikkert at noen vil utgi...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...